Басы » Бастауыш сыныптар » Табиғаттағы су айналымы.

Табиғаттағы су айналымы.

АйманАлматы облысы
Райымбек ауданы
№2 Кеген орта мектебі
Сейтқожаева Айман
Табиғаттағы су айналымы.

Пәні. Сыныбы.  Дүниетану. 4-сынып.
Сабақтың тақырыбы
Табиғаттағы су айналымы.

 

Сілтеме Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Мақсаты 1.  Балаларға су, судың қасиеттері, табиғаттағы су айналымы жайлы білім  беру;

2. Топпен жұмыс жасата  отырып бір-бірін тыңдап үйренуіне, басқаның пікірін тыңдауға және оны пайдаға асыруға дағдыландыру;

3.  Табиғатты танып-білуге, сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

Түйінді идеялар Оқушы нақтылыққа ұмтылуы, дереккөздер табуға дағдылануы,   ынтымақтастық атмосферасының құрылуы,диалогтік әдістің жандануы, өзін және өзгені бағалауға үйреуі.Су, оның қасиеттері, пайдасы, зияны жайлы білу керек.  Сарамандық жұмыс арқылы білгендерін іс жүзінде пайдалану.
Дереккөздері мен жабдықтар Оқулық, суреттер, оқу құрал-жабдықтары, интербелсенді тақта, сарамандық жұмысқа арналған құралдар.

 

 

Түрі Дебат   сабақ.
Әдіс-тәсілдері Диалог,зерттеу,талдау, талқылау,топпен жұмыс, дебат.

 

 

 

Сабақтың барысы

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны мазмұндау

 

 

 

 

 

Сарамандық жұмыс

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой қорыту

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 Мұғалім әрекеті Оқушыдан күтілетін әрекет  

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

 

 

 

 

Диалог әдісін қолданам

Нашар оқушымен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диалог әдісі

 

 

 

 

 

Дарынды баламен жұмыс

 

 

 

Өз білімін сын тұрғысынын бағалау.

 

.

Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуларын түгендеу.

.

Оқушыларды түс таңдау арқылы топқа бөлу,  топ мүшелерін міндеттерімен таныстыру

 

 

Өзенде, көлде өмір сүреді,

Аспанда қалқып жүреді.

Іші пысқан кездерде,

Жерге тамып түседі. ( су)

 

Кластер құрату:

 

1-топ: Судың қасиеттері.

2-топ: Су көздері.

3-топ: Су туралы айшық сөздер.

 

Оқулықпен жұмыс: мәтінді тізбектей оқыту. Оқу кезінде сауатты, мәнерлеп оқу дағдыларына көңіл бөлу.

Диалог арқылы тақырыпты қайталап пысықтау.

 

 

Судың булануы жайлы сарамандық жұмыс жасату.

1-топ: Суды қорғаушылар.

2-топ: Суды қаралаушылар.

3-топ: Тәуелсіз сарапшылар.

Зерттеу жұмысын жүргізу, талқылау, дереккөздерді пайдалану,пікірлесу. Зерттеу кезінде идеялардың алмасуы және басқаның пікірін тыңдауға бағыттау арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

 

«Суды қорғау үшін біз не істер едік?» оқушылардың пікірі.

 

 

 

Инсерт арқылы өз білімін бағалау.

 

 

Нені білемін Нені білдім Нені білгім келеді

 

 

Оқушылар ұстазбен, бір-бірімен амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұйық,еріткіш,түссіз, дәмсіз.

Бұлақ, өзен, көл, теңіз, мұхит.

Мақал-мәтелдер, тиым сөздер.

 

Сұрақ қою мен жауап беру жоғары дәрежеде болуына дағдылануы.

 

 

Оқушы қорытынды шығарып отырады

Судың пайдасы( тамақ, өсімдік, мал, өндіріс, өнеркәсіп), зияны (су алу қауіпі, сел, көшкін, ылғал), пікірталасты қорытындылау, өздерінің пікірін айтып, үйрену.

Жоспарлау, ой еркіндігі.

 

 

Оқыту нәтижесі Оқушы нақтылыққа ұмтылды, дереккөздер табуға дағдыланды,   ынтымақтастық атмосферасын құрылды, өзін және өзгені бағалауға үйренді.  Су, судың қасиеттері, пайдасы, зияны туралы білді. Диалог әдісі арқылы сөйлеу  дағдысы қалыптасты. Табиғаттағы су айналымын практика жүзінде көрді.

 

Кейінгі жоспар  Суды қорғау тақырыбында ой толғау жазу.  АКТ-ны пайдалану.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *