Басы » Бастауыш сыныптар » Бидай мен Қаңбақ

Бидай мен Қаңбақ

bidaiЕкібастұз қаласы
Шідерті орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Санах Лизат

Сабақтың тақырыбы: Бидай мен Қаңбақ.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Мысалдың мазмұнын меңгеру, мол  астықты Қазақстанда егін өсіру, халықтың ежелден келе  жатқан кәсіби екендігі туралы мағұлмат беру.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрістерін дамыта отырып өздіктерінен қорытынды шығаруға машықтау.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәнді дақылдарды қорғауға аялауға егін шаруашылыққа қолғабысын тигізуге тәрбилеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың түрі: Топпен жұмыс.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, ойын түрлерін пайдалану,
талдау, жинақтау әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат, сөзжұмбақ, тест, сызба.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану пәнімен бейнелеу өнерімен
байланыстыра өткізу.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа дайындықтарын тексеру, топпен орыналастыру, назарын сабаққа аудару.
Сыныптың тобының аты: Жас қыран.
Топтың ұраны:                   Біз талантты жас қыран,
Үлгі аламыз жақсыдан.
2. Үй тапсырмасымен жұмыс: Өлеңнің мазмұнына сурет салу.
1. Апасы баланы неліктен жұмысады?
2. Бала не істеуге кірісті?
3. Жұмыс кезінде бала қандай күйде болды?
4. Апасы баласын еркелетіп айтқан сөздерді тап?
5. Қай жыл мезгілі туралы айтылды?
3. Жаңа сабақ: Бүгінгі сабақтың тақырыбын сөзжұмбақ арқылы
табамыз.

Сөзжұмбақ .
Бидай.
1. Түйенің төлі.
2. Жеті қазынаның бірі.
3. Баланың ойншығы.
4. Ардақты адам.
5. Аспанда не болмаса адасамыз.

Қаңбақ.
1.Жылқының төлі.
2. Қасиетті тағам.
3. Қасқыр, түкі, жолбарыс
осыларды не деп таймыз.
4. Отын жаратын құрал.
5. Араның өнімі.
6. Қыстың екінші айы.   


4. Оқулықпен жұмыс.1.Оқушыларға тақырыпты тізбектей оқыту.
Міндеті: Мысалды дұрыс, әр мәнерлеп оқыту,мысалды бөлімдерге
бөлу.
Нұсқау: Мысалды неше бөлімге бөлуге болады, деп ойлайсыңдар.
а) Рөлге бөліп оқимыз.
ә) Әр оқушы қай рөлде оқығысы келеді.
Авторы.                            Бидай.                                     Қаңбақ.
б) Екі топқа сурет салдыру.
5.Сергіту жаттығу. “Уф” десе ұшамыз, “Суф” десе қонамыз.
Көктемде шығамыз,   Күз болса бұғамыз.

6.Топтастыру стратегиясы:
Бидай.


жүрмейді          дән     ерлік      кезбейді       абырой                көрмейді      жеңіс
даңқ                  жинайды                        айналасы ән

Қаңбақ.        

тұрағы жоқ      құлағы жоқ   уф десе ұшады  суф десе қонады     қаңғыбас
ұшарын жел біледі          қонарын сай біледі         ешкімге пайдасы жоқ

7.Шығармашылық жұмыс.Оқушыларға мысалға байланыстыөлең
құрастыру.Әр оқушы өз топтарына бай-
ланысты шығару.
8.Оқушылардың білім деңгейін тест бойынша қортындылау.
1.Оқушылар бүгінгі сабақ сендерге несімен ұнады?
2.Келесі сабақтыда осылай жүргізуге келісесіңдерме?
3.Сабақ сендерге несімен қызықты өтті?
4.Кімге қай рөл ұнады?
5.Несімен?
9.Үйге тапсырма. Жаңылтпаштарды жаттау.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *