Басы » Бастауыш сыныптар » М. Әуезов «Әбілмансұр»

М. Әуезов «Әбілмансұр»

Кусайнова Гулсара Ибраевна
Сабақ тақырыбы: М. Әуезов «Әбілмансұр»
Мақсаттары.
М. Әуезов өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру. Мәтіннің мазмұнын ұғындыру:
Мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, оқу дағдыларын дамыту.
Топта бірлесе жұмыс істеуге, ынтымақтастыққа, бір-бірін тыңдай білуге баулу;
Оқу нәтижесі Оқушылар жекелей және шағын топтарда бірлесе жұмыс істеп жаңа білімді игереді. Сөздік қорларын молайтады. Абылай өмірі туралы тереңірек біледі.
Сабақта қолданылатын материалдар Тапсырмалар жазылған үлестірмелі парақшалар, бояулар, парақтар, флипчарттар, М. Әуезов, Абылайхан портреттері.
Оқыту әдістері Жеке, жұптық, топтық, СТО, бірлескен зерттеу.
Дерек көздері Оқулық, энциклопедия «Қазақ жазушылары»
Тапсырмалар Қосжазба күнделігі, эссе жазу, бірлескен зерттеу.

Сабақ бойынша мұғалімдердің іс- әрекеті:
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс -әрекеті
І. «Проблеманы айқындау» кезеңі.15 мин
1.Топтарға бөліну.
Топ ережесін құру, топ басшыларын сайлау; Оқушыларға сөздер жазылған қима қағаздар таратылады.
Топ ережесін еске түсірулері тапсырылады. Оқушылар сөзбөліктерінбіріктіре отырып, 3 топқа бөлініп отырады.
2. «Ойсергек»
Оқушыларды ойлануға жұмылдыру Әр топқа алған сөздерінен жаңа сөздер құрату. Оқушылар сөздерден жаңа сөздер тудырады.
ІІ.» Проблеманы шешу» кезеңі. 15 мин
1- тапсырма
Жаңа тақырыпқа бағыттау.
М. Әуезов туралы білімдерін еске түсіру, өздері оқыған шығармалары туралы әңгімелету. «Не білемін?» кестесін толтырады. Тақтадан Абылай портретін көрсету М Әуезов арасындағы байланысты анықтату. Топтарда талқылау,
топтағы оқушылар ақылдаса отырып жариялау түрін анықтайды.
2- тапсырма
«Бірлескен зерттеу» тәсілі
Оқулықпен жұмыс. 1топ. Мәтіннің І бөлігін оқу, талдауды тапсыру.
2топ. Мәтіннің ІІ бөлігін оқу, талдау.
3топ. Мәтіннің ІІІбөлігін оқу, талдау. Алдымен жеке, жұпта, сонан соң топта талқылау жүргізеді, жариялау түрін анықтайды.
ІІІ. «Проблема шешімін қолдану» кезеңі. 15 мин
3-тапсырма
«Ойлан, қолдан» Бірін біріүйрету, «Араласу құраласу тәсілі»
Қосжазба күнделігі. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді күнделіктің сол жағына , түсініктемесін бірлесе отырып, оң жағына жазу. Ітоп ІІтопқа, ІІтоп ІІІ топқа барып оқу бары сында түсінгендерін бір-біріне баяндайды.

Қорытынды.
Кері байланыс
Бағалау
Үйге тапсырма Жалғастыра әңгімелеу.
Сабақта не білгендерін, не ұнағанын бір- бірінен сұрайды. Смайлингтер арқылы өздерін бағалайды.
Мәтінді оқу, эссе жазу, Абылайхан өмірі туралы деректер жинау. Оқушылар сабақ бойында алған білімдерін ортаға салады, бір- біріне сұрақтар қоя отырып ой қорытады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *