ОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы
1.Сабақтың тақырыбы: | Қайталау | ||
2.Сабақтың мақсаты: | Амалдарды орындау ретін дұрыс сақтай отырып,екі таңбалы санға екі таңбалы санды қосуды және азайту жолын, екі таңбалы санға біртаңбалы санды қосуды азайту жолын қалыптастыру. | ||
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. оқулықпен , дәптермен жұмыс,өзіндік жұмыс, шығармашылық жұмыс жасату | ||
Қажетті
құрал-жабдықтар: |
Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары. | ||
3.Күтілетін нәтиже: | Үлгерімі: 100_____ Білім сапасы: 60
|
||
4.Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Іске асырылатын тәрбие бағыттары |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1—минут |
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. | . Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. | Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету |
1—минут |
1.Үй тапсырмасын тексеру: Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосқанда ,бірлікке бірлікті қосады.
Топқа бөлу: 1ден 3ке дейін санатамын. |
Бірдей санды атаған оқушылар топқа бірігеді. |
Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану |
II. Жаңа сабақты түсіндіру: 10-минут Жаңа сабақты меңгерту: 25-минут |
«Ой қозғау»І-топқа 2ні қосуды,кері есеп құрастыру.ІІ-топқа 3ті азайтуды, кері есеп құрастыруды..ІІІ-топқа 4 ті азайтуды, кері есеп құрастыруды (2мин)Оқулықпен жұмыс: Жеке жұмыс:№1,№2,№3,№4,№5,№6 -4№1,№2,№3,№4,№5,№6,өзіндік жұмыс орындау-5 |
Оқушылар оқулықпен топтаса отырып жұмыс жасайды. |
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру |
III. Бекіту.
1-минут |
Тест тапсырмалары, Кел ойнайық есептері. | Тестік тапсырма орындайды. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
IY.Үйге тапсырма:
1-минут |
№7 | Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. | Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру |
Ү. Бағалау. 1-минут |
Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. | Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі бағалайды, өз бағасын айтады. |
Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
YI. Кері байланыс.
(оқушы тарапынан рефлексия) 2-минут |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне жаздыру. | Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады | Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету |
5. Қортындылау: | Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады. | ||
6. Түзету. (Рефлексия)
Мұғалім тарапынана кері байланыс |
1.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.) | Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. |