Аимбетова Гүлжамал Тұрлыбекқызы
ОҚО, Созақ ауданы, Шаға елді мекені
С. Бақбергенов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: Paint графикалық редакторының командалары
Мақсаты:
1) Болдырмау командасы. Суретті сақтау және суретке мәтін енгізуге үйрету.
2) Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық- абстракциясын дамыту.
3) Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, мейірімділікке үйрету.
Жұмыс түрі |
Уақыт шеңбері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
А) Амандасу Ә) «Шаттық шеңберін» құру. |
3 минут |
Оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау. «Сиқырлы қобдишадан» екі түсті шариктерді ұсыну. Қызыл түс- Мәтін, көк түс- Сурет тобы деп екіге бөлу. Барлығына шеңбер құрдырып, тіліктер айттыру. |
Сабаққа дайындалып бар зейіндерін сабаққа аудару. Ортаға шығып өздеріне ұнаған шариктерін таңдайды. Қызыл түс, көк түс болып екіге топталады. Бір- біріне жүрек жарды сөздерін арнайды |
Психологиялық дайындық Қобдиша, шариктер. |
|
1.«Семантикалық карта» 2.«Мағынаны таны»- техникалық диктант. |
10 минут. |
Жұмыс дәптерлерін тексеру. «Семантикалық картаны» таратып беру. Техникалық диктантты оқу, таратып беру. |
Әр оқушы жеке- жеке жұмыс дәптерлерін тексерту. Семантикалық карта арқылы үй тапсырмасын сұрау. Көп нүктенің орнына сөздер қойып диктантты жазу. |
Тазалығына Дұрыстығына Теориялық, грамматикалық қателерді ескеремін |
Семантикалық карта Техникалық диктант |
|
15 минут. |
Жаңа тақырыпты ашу үшін слайд ашады.
Paint программасының құжатын бірінші рет сақтап қою үшін Файл Сохранить как…. командасын орындаймыз. Сонда экранда Сохранить как…. диалогтік терезесі пайда болады. Имя файла өрісінде файлға ат беріп, Сохранить батырмасын шертеміз.
|
Дәптермен, кітаппен жұмыс жасайды. Мұқият тыңдап, ережелерді дәптерге жазып алады. Есте сақтарлықтай етіп жаттап алады. |
Салыстыра отырып бағалау |
Оқулық, дәптер, дидактикалық материалдар |
|
Жаңа сабақ бойынша шағын тест тарату . |
5- сұрақтан құралған тестке жылдам жауап беру, ауызша. |
«Ой жүгірту»- шағын тест. |
||
|
1 минут |
Жаттығу жасау үшін компьютерден көрсету. |
Компьютерден көрсетілген жаттығуды орындау. |
||
|
10 минут |
Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстыру. Оқушыларды жекелеп тапсырма бере отырып, компьтерге отырғызу. |
Ережені өздері айтып шығады. Тапсырманы орындау. |
Компьютер |
|
|
2 |
Біткен оқушының жұмысын стикерлермен бағалап кету. |
Жинақтай отырып бағалау. |
||
|
1 |
24 тақырып. 133 бет. Өзің орында! 137 бет. |
Күнделікке жазып алады. |
||
|
2 минут |
Кері байланыс парағын таратып береді. |
Сұрақтарға жауап жазады. |
Стикерлер. Маркерлер . |
-
Семантикалық карта:
-
«Мағынаны таны» — техникалық диктант:
Paint ………. редактор. Суретті ……….. саламыз.
Paint редакторында .. құралды пайдалануға болады.
Терезенің төменгі жағында …… ……… бар.
-
«Ой жүгірту» — шағын тест.
-
Paint редакторында суретті қалай сақтаймыз?
А) Файл Сохранить как… Имя файла Сохранить.
Ә) Файл Открыть.
Б) Файл Сохранить.
2. Суретке мәтін енгізу үшін қандай құралды пайдаланамыз?
А) Бүріккіш
Ә) Надпись
Б) Қарандаш.
3. Команданы орындатпау қалай жүзеге асады?
А) Правка Повторить
Ә) Правка Отменить
Б) Правка Открыть
4. Құю (заливка ) ұүралының қызметі?
А) Тұйық контурды бояу.
Ә) Бүрку эффектісін жасау.
Б) Қажетті аймақты белгілеу.
5. Paint қандай редактор?
А) графикалық
Ә) мәтіндік
Б) кестелік.
4. «Кері байланыс » парағы.
[bws_related_posts]