Басы » Бастауыш сыныптар » Әнуар Жапаровтың «Қазына көтерген бала»

Әнуар Жапаровтың «Қазына көтерген бала»

Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданы «Ново-Хайрузовка орта мектебінің» бастауыш 4 «А» сыныбының мұғалімі: Рамазанова-Кадыш Лаура Серикполовна

Сабақ  3- сабақ4-сынып

Ана тілі

Сабақ өтілетін уақыт: 19.11.2014Орны:Биология кабинеті

Үлкеннарын ауданы «Дамитов атындағы орта мектебі»

Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны: 15
Сілтеме Ана тілі оқулығы  Алматы  2013 Атамұра.  Суреттер
Сабақ тақырыбы  Әнуар Жапаровтың  «Қазына көтерген бала»
Жалпы мақсаттар  1.Білімділік мақсаты: Оқушыларды Қ.Сәтбаевтың өмірі жайлы әңгімемен таныстыру;Дамытушылық мақсаты

2.Дамытушылық мақсаты:  оқушыларды ізденуге, ойлауға жетелеу; көркем сөйлеу іскерлігін арттыру, танымын, елестету, сезіну қабілетін дамыту;

3.Тәрбиелік: Туған жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру, бала Қаныш бойындағы қасиеттерін бойларына сіңіру.

Түйінді идеялар Ғалым, геолог, саяхатшы, академик, тілші, әдебиетші.
Оқыту нәтижелері Әңгімедегі кейіпкердің өмірімен, шығармашылы, жасаған еңбектері және алған марапаттауларымен  таныс болады.
 Дереккөздер Оқулық, ресурстар, қосымша ақпараттар.
Қолданылған модульдер
  1. Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
  2. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  3. Диологтік оқыту
  4. АКТ
  5. Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқыту әдістері: СТО, Блум таксономиясы (Жеке жұмыс, топтық жұмыс)
Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:

— ұйымдастыру

 

 

үй

тапсырмасын тексеру;

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

Психология. ахуал.

 

Топқа бөлу.

 

Спикерді анықтау

 

 

 

«Тест»

 

 

 

 

«Кварц», «Мыс», «Қызыл тас» сандықтың ішіне салынған.

(Алма кетті домалап…)

 

«Бала Тұрар» әңгімесіне байланысты 5 сұрақтан құралған тест үлестіремін

 

 

 

 

Әр оқушы ұнаған тастарды таңдайды.

 

Ойланады, жауап береді, бірін-бірі тексереді

Форматив-ті бағалау. Бағалайды 

 

 

 

 

 

Критериалдық бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:   10мин «Семантикалық карта»«Ыстық орындық»  Өшпес өмір өнегелері жазылған  Топтар талдап, + белгісін қояды.А-Б, Б-С, С-А-ның жұмысын тексереді. Бағалайды. Формативті бағалау

 

Критериалдық бағалау

3-кезең: Ой- толғаныс:анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәлімет.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты

Бекіту

 

 

 

Сабақты қорыту

27мин 

 

 

 

«Сергіту сәті»СТО

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

I топ

II топ

 

III топ

 

«Мен зерттеуші»

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

Рефлексия жасау

 «Киіз үй ». 

Ортада сандық пен бала тұрады.

 

 

 

Мәтіннің мазмұнын оқу

 

Мәтіннің мазмұнын айту.

Мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру

Мазмұнына сай көрініс әзірлеу

 

Дарынды, талантты оқушылармен жұмыс

«Бала Қаныш»

«Қаныш Сатпаев»

Мінездеме жазады.

Тақтадан оқиды.

 

 

«Бүгін нені білдім?»

 

Ойланады, пікір айтады, тақырыпты анықтайды.

 

Тізбектеп оқыйды.

Сөйлейді, түсіндіреді, жауап береді, саханалайды.

 

Мәтіннің кейіпкеріне қосымша деректер айтады, көрсетеді

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» айтады.

 

 

 

 

 

Форматив. бағалау. Бірін-бірі смайликтермен бағалау.

 

 

 

Критерий бойынша бағалау

 Келесі оқуға  арналған тапсырмалар

(үй тапсыр)

 

Деңгейлік тапсырмалар беріледі.

 

Күнделікке жаздыру

Сумматив.бағалау

 

                                    Тексерілді:                             Қабылбаева А.Ф

                                           Бекітілді:                                    Д.Е.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *