Басы » Бастауыш сыныптар » Есеп шешу 10-нан азайту кестесі

Есеп шешу 10-нан азайту кестесі

Алматы облысы
Райымбек ауданы
Ө. Жаңабаев атындағы орта мектеп
Сүйербаева Жазира Еділқызы

Сабақтың тақырыбы :   Есеп шешу 10-нан азайту кестесі.
Сабақтың мақсаты :

Есеп шештіре отырып «қанша қысқа » ұғымын түсіндіру
Оқушылардың ой- өрістерін, логикалық ойларын дамыту.
Ұқыптылыққа, жинақылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
 
Сабақтың типі :  Жаңа білімді меңгеру сабағы.

Сабақтың әдісі :  сұрақ-жауап, ізденушілік, проблемалық, салыстыру

Сабақтың көрнекілігі : ойын элементтері, тірек сызба, үнтаспа, бейне таспа.

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Үн таспамен ән айту.
Біздер келер шамамыз
Бестен үшті аламыз
Төртті  бөліп екіге
Жауабын тез табамыз ?
Қай пәннен есеп шығарамыз ?

—         Математикадан.
—         Яғни қазір бізде математика сабағы
—         Кәне бәріміз оқу құралдарымызды алып, сабаққа даярланамыз.
Балалар, мен сендерге сабақ беруге келе жатқанымда, маған қараторғай құсы мына таспаны беріп жіберді, кәне, бәріміз көріп жіберейікші.

ІІ. Білімді тексеру

—         Сайқымамазақ : Балалар мен математика пәнінен қиналып жатырмын.
Ө.Жаңабаев мектебінде 1 «а» сыныбының оқушылары шетінен математика пәнінен жақсы оқиды дейді. Мен сендерден көріп үйренейін.
—    Балалар сонымен көмектесеміз бе ?
—    Ендеше тапсырмалар орындайық.

Үндемес ойыны :
6+4 = 10                          6+3 = 9                              4+2  = 6
5+2 = 7                          10 – 2 = 8

Өрнектің мәнін көтереді.
Тақтаға үш оқушыны шақыру
2- қосылғыш 3 болатын қосындыны өсу ретімен жаздыру.
Азайтқышы 7 болатын айырманы кему ретімен жаздыру
Азайғышы 6 болатын айырманы өсу ретінде жаздыру

ІІІ. Жаңа тақырып.
Ұрған сайын секірер.
Ол не ?
—         Доп.
—         Доп неге ұқсайды ?
—         О-ге.
—         Кәне бәріміз он санын құрастырайық 10-10

Кәне, азайғышы 10 болатын айырмалар атайықшы
10- 0 = 10                10-3= 7        10- 6 = 4      10-9 = 1
10-1 =  9                  10- 4 = 6      10- 7 = 3       10- 10 = 0
10-2 = 8                   10-5 = 5       10- 8 = 2

—         Мәндеріне қарайық қандай ретпен жаздық ?
—         Кему ретімен.
Азайтқышы 10 болатын айырма құрастыру 10 – 10 = 0

Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Қосып едім барлығын
Болып шықты он саусақ.

Бізде қонақтар бар екен.
Мынау кім ?
—         Дымбілмес
І.  Дымбілместің қатесін табу.
ІІ. Үлкен- кіші санды салыстыру.
ІІІ. 10 айырмашылық табу.

Есеп шешу.
Қысқаша берілгені
Неше қысқа

Қ – 10 см                                    Ш. 10 -5= 5
Көк- 5 см                                    Ж : 5 см қысқа

Мына айырмаларды оқимыз.

3-0 = 4                    8- 3 = 5
6-2 = 4                   10- 4 = 6

Cергіту сәті
Билету.  Бала- бала балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың әйбәт
Былай-былай ойнап.

Дәптермен жұмыс.

Тірек сызба бойынша есеп құрастыру
Менің бояуларымның саны – 9, ал өшіргіштерім — ? 4-еуі кем.
Өшіргіштерім нешеу ?

Ш: 9-4 = 5                     Ж. 5 өшіргіш

2. 5 + 4 = 9                       5-2 = 3                  8-4 = 4
4- 3 = 1                        7 – 6 = 1               10 – 6 = 4

3. Ұя қасы  қараторғайдыкі.
Ойын түрінде.

4+4 = 8                      1-ші қараторғайдікі.
Оқушыны тексеріп өзін-өзі таныстыру

ІУ. Сабақты қорыту.

—         Балалар бір санының ұзындығынан екінші санның ұзындығының қысқалығын табу үшін не істейміз ?
—         Үлкен саннан кіші санды азайтамыз.
—         Азайтқышы 10 болатын неше айырма құрауға болады ?
—         Ал енді сайқымазағымызды тыңдайық.
Сайқымазақ :
—         Балалар, сендерге көп рахмет сендер маған көп нәрсе үйреттіңдер.
—         Бұдан былай менде сендер сияқты болуге тырысамын.

У. Бағалау.

Жұлдызша көп алған баланы, төртбұрыш алған балаларды атау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *