Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Жетібай селосы №3 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Көптілеуова Райсаның
қысқа мерзімді жоспары.
Күні: 30.10.14 |
Пәні: информатика |
Сынып: 6 «Г» |
|
Сабақтың тақырыбы: | Алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар. | ||
Сілтемелер: | Интерактивті тақта, ДК, слайд | ||
Сабақтың жалпы мақсаты: | Оқушылардың алгоритмді жазу тәсілдері туралы түсінін қалыптастыру. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді пайдаланып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы жан-жақтылық тұрғысында ой-өрісін дамыту. | ||
Оқыту нәтижесі: | Блок-схеманың көмегімен алгоритмді жаза алады. Алгоримтді көрнекі түрде жазудың қандай түрі тиімді екенін, өз пікірлерін айтады. | ||
Негізгі идеялар: | Сыни тұрғысынан ойлау арқылы берілген тапсырманы жұппен, топпен орындап, талқылайды, өз ойларын айтады. Топ мүшелерін сыйлай, құрметтей алады. | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | Оқулық, ДК, презентациялар. | ||
Іс-әрекет | Жаңа әдістер: СТО, АКТ |
1.Топтық жұмыс.
2.Жеке жұмыс.
3.Жұппен жұмысТапсырмалар:1.Топтық жұмыс
Топтас-бөліс
Сәйкестендіру кестесі.
2.Жұптық жұмыс
Ойлан-жұптас-бөліс (тәжірбиелік жұмыс)
Бір-біріне сұрақтар қояды.
3.Жеке жұмыс
Сұрақ-жауап Компьютермен жұмыс.
Тест.
Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:
1.Санау арқылы топқа бөлінеді.
2.Шаттық шеңберін құрады.
3.Үй тапсырмасы.
Білу: «Кім білімпаз» ойыны. (сұрақ-жауап әдісі).
-Алгоритм не үшін қажет?
-Алгоритм дегеніміз не?
-Кім алгоритмді дамыта алды?
-Кім алгоритмді орындай алады?
-Алгоритмді жазудың қандай түрлерін білесіңдер?
-Алгоритмді жазу түрлерінің айырмашылығы неде?
-Блок-схемаларды қандай пішіндер қолданылады?
— Басы мен соңы қандай нысанға жазылады?
-Мәліметтерді енгізу мен шығару ше?
— Әрекетті орындау үдерісі қандай нысан қолданылады?Түсіну: Қосымша материалдармен танысу.
Сәйкестендіру кестесі.
І-топқа:
Алгоритмнің кесте түрінде жазылу тәсілі | Сөздік | |
Алгоритмнің блок-схема түрінде бейнелеу тәсілі | Кестелік | |
Алгоритмнің компьютер тіліне түсінікті түрде жазылу тәсілі | Графикалық | |
Алгоритмнің табиғи тілде жазылып, берілу тәсілі | Программалық |
ІІ-топқа:
Басы мен соңы | ||
Есептеуіш | ||
Мәліметтерді енгізу мен шығару | ||
Әрекетті орындау шарттары | ||
Өту сызықтары | ||
Әрекетті орындау үдерісі |
Қолдану: Ойлан-жұптас-бөліс. Тәжірбиелік жұмыс.
«Оқушының күн тәртібі» алгоритмін блок-схемасын құр. Талдау: Топтас-бөліс.
-Графикалық редактор арқылы блок-схеманы қалай құрастыруға болатынды туралы оқушыларға ұсыныс жасау.Жинақтау: Тест тапсырмасы.Кейінгі тапсырмалар§3.2 оқып келу.Бағалау
РефлексияТоп басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды – формативтік бағалау, мұғалім қорытындылып бағалайды -жиынтық бағалау.
Кері байланыс жасау үшін стикерлерді пайдаланамын.
- Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мағлұмат алдың?
- Саған қай тапсырманы шешу қиын болды?
- Нені біліп, үйренуіміз керек?
[bws_related_posts]