Басы » Информатика » Алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар.

Алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар.

Маңғыстау облысы Қарақия ауданы  Жетібай селосы №3 орта мектебінің  информатика пәні мұғалімі Көптілеуова Райсаның

  қысқа мерзімді жоспары.

Күні: 30.10.14

Пәні: информатика

Сынып: 6 «Г»

Сабақтың тақырыбы: Алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар.
Сілтемелер: Интерактивті тақта, ДК, слайд
Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушылардың алгоритмді жазу тәсілдері туралы түсінін қалыптастыру. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді пайдаланып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы жан-жақтылық тұрғысында ой-өрісін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Блок-схеманың көмегімен алгоритмді жаза алады. Алгоримтді көрнекі түрде жазудың қандай түрі тиімді екенін, өз пікірлерін айтады.
Негізгі идеялар: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы берілген тапсырманы жұппен, топпен орындап, талқылайды, өз ойларын айтады. Топ мүшелерін сыйлай, құрметтей алады.
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық,  ДК, презентациялар.
Іс-әрекет Жаңа әдістер: СТО, АКТ

1.Топтық жұмыс.

2.Жеке жұмыс.

3.Жұппен жұмысТапсырмалар:1.Топтық жұмыс

Топтас-бөліс

Сәйкестендіру кестесі.

 2.Жұптық жұмыс

Ойлан-жұптас-бөліс (тәжірбиелік жұмыс)

Бір-біріне сұрақтар қояды.

 

3.Жеке жұмыс

Сұрақ-жауап Компьютермен жұмыс.

Тест.

 Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

 

1.Санау арқылы топқа бөлінеді.

2.Шаттық шеңберін құрады.

3.Үй тапсырмасы.

Білу:   «Кім білімпаз» ойыны. (сұрақ-жауап әдісі).

-Алгоритм не үшін қажет?

-Алгоритм дегеніміз не?

-Кім алгоритмді дамыта алды?

-Кім алгоритмді орындай алады?

-Алгоритмді жазудың қандай түрлерін білесіңдер?

-Алгоритмді жазу түрлерінің айырмашылығы неде?

-Блок-схемаларды қандай пішіндер қолданылады?

— Басы мен соңы қандай нысанға жазылады?

-Мәліметтерді енгізу мен шығару ше?

— Әрекетті орындау үдерісі қандай нысан қолданылады?Түсіну: Қосымша материалдармен танысу.

Сәйкестендіру кестесі.

І-топқа:

Алгоритмнің кесте түрінде жазылу тәсілі Сөздік
Алгоритмнің блок-схема түрінде бейнелеу тәсілі Кестелік
Алгоритмнің компьютер тіліне түсінікті  түрде жазылу тәсілі Графикалық
Алгоритмнің табиғи тілде жазылып, берілу тәсілі Программалық

 

ІІ-топқа:

Басы мен соңы
Есептеуіш
Мәліметтерді енгізу мен шығару
Әрекетті орындау шарттары
Өту сызықтары
Әрекетті орындау үдерісі

Қолдану: Ойлан-жұптас-бөліс. Тәжірбиелік жұмыс.

«Оқушының күн тәртібі» алгоритмін блок-схемасын құр. Талдау:  Топтас-бөліс.

-Графикалық редактор арқылы блок-схеманы қалай құрастыруға болатынды туралы оқушыларға ұсыныс жасау.Жинақтау: Тест тапсырмасы.Кейінгі тапсырмалар§3.2  оқып келу.Бағалау

 

 

РефлексияТоп басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды – формативтік бағалау,  мұғалім қорытындылып бағалайды -жиынтық  бағалау.

Кері байланыс жасау үшін  стикерлерді пайдаланамын.

  • Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мағлұмат алдың?
  • Саған қай тапсырманы шешу қиын болды?
  • Нені біліп, үйренуіміз керек?

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *