Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Жетібай селосы №3 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Көптілеуова Райсаның
қысқа мерзімді жоспары.
Күні: 24.09.14 |
Пәні: информатика |
Сынып: 6 «Г» |
||
Сабақтың тақырыбы: | Вирусқа қарсы программалар, ақпаратты қорғау. | |||
Сілтемелер: | Компьютер, интерактивті тақта, оқулық, тұсаукесер. | |||
Сабақтың жалпы мақсаты: | АКТ-ны пайдаланып, «компьютерлік вирус» түсінігін беру. Оқушыларға теориялық білім бере отырып, ойлау қабілетін, әскерлік белсенділігін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы берілген тапсырманы топпен орындауға дағдыландыру. | |||
Оқыту нәтижесі: | Вирустан қорғау программаларының мәні және олардың түрлерін біліп, оларды қолдана алады. Ақпараттың қорғалу тәсілдері туралы өз ойларын айту. | |||
Негізгі идеялар: | Сыни тұрғысынан ойлау арқылы берілген тапсырманы жұппен, топпен орындап, талқылайды, өз ойларын айтады. Топ мүшелерін сыйлай, құрметтей алады. | |||
Сабақта қолданылатын материалдар: | ДК, оқулық, тұсаукесер. | |||
Іс-әрекет | Жаңа әдістер: СТО, АКТ
|
1.Топтық жұмыс.
2.Жеке жұмыс. 3.Жұппен жұмыс |
||
Тапсырмалар: | 1.Топтық жұмыс
Топтас-бөліс
|
2.Жұптық жұмыс 1.Бір-біріне сұрақтар қояды
|
3.Жеке жұмыс 1. Сұрақ-жауап 2.Компьютермен жұмыс 3.Тест жұмысы
|
|
Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:
1.Сурет арқылы топқа бөлінеді. 2.Шаттық шеңберін құрады. 3.Үй тапсырмасы. Білу: -Компьютер деген не? -Компьютермен адамның қандай ұқсастығы бар? |
||||
Түсіну: Жаңа тақырыпты таныстырып, кіріспе жасау. Оқулықтағы және қосымша материалдармен танысу.
— Компьютерлік вирус деген не? -Сенің үйдегі компьютеріңде қандай вирустан қорғану программасы бар? -Қандай вирусқа қарсы программаларды білесіңдер? -Бұл программалар кімдер жазады? |
||||
Қолдану: Компьютермен жұмыс.
1.Вирустан қорғау программасын іске қос. 2.Базаны жаңартуды орында. 3.Программаның қосымша бетіндегі терезелермен таныс. 4.Менің құжаттарым папкасына тексеріс орнат. 5.Сканерлеуді іске қос. 6.Құжаттарды сканерлеуді аяқтағаннан кейін қорытындысын сарапта. |
||||
Талдау:
Топтас-бөліс. Топтарға тапсырмалар таратылады. 1-топқа: 1.Компьютерлік вирустар: 2.Компьютерлік вирустың үш аксиамасы: 3.Вирустардың әркеті үш кезеңге бөлінеді? 2-топқа: 1.Вирустың негізгі пайда болу белгілері? 2.Вирустардың компьютерге ену жолдары? 3.Компьютердің зақымдалу белгілері мен болғандағы әрекет. 3-топқа: 1.Вирустан қорғау программасы? 2.Вирсутан қорғау программалары өнімінің арасынан кеңінен мына программаны айтуға болады? 3.Вирустан қалай қорғануға болады? |
||||
Жинақтау: ТЕСТ тапсырмасы. | ||||
Кейінгі тапсырмалар | 1.Тақырыпты оқып келу.§1.3.
2. «Ақпаратты қалай қорғауға болады?» тақырыбы бойынша эссе жазу. |
|||
Бағалау
Рефлексия
|
Топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды – формативтік бағалау, мұғалім қорытындылып бағалайды -жиынтық бағалау.
Кері байланыс жасау үшін стикерлерге жазып білім баспалдағына іледі.
|
|||
[bws_related_posts]