Алматы облысы Ұйғыр ауданы Үлкен Дехкан орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Нукенова Марфуза Улдакановна
Пәні: сауат ашу |
Сынып: 1 а |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: Ң дыбысы мен әріпі Сабақтың типі: интербелсенді Сабақтың түрі: жаңа білім беру Сабақтың әдіс-тәсілі: сыни тұрғыдан ойлау модулінің стратегиялары, 7 модуль |
||||||||
Өлшемдік ойлау қабілеті:1 «А» Жалпы мақсаты: Ң дыбысы мен әріпін таныстыру, мәтін оқи алуға үйрету, көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу, сыни тұрғыдан ойлауын , сөздік қорын дамытып , білімдерін кеңейту,топта бір-бірін тыңдауға , аңдарды қорғауға тәрбиелеу. Оқыту нәтижелері: Ң дыбысы мен әріпін жазады, сөздер жаза алады Дауысты дыбыс екенін біледі, байланыстырып сөйлеуге дағдылану әдемі жазуға үйренеді |
||||||||
Негізгі міндеттер:ң дыбысы мен әріпін жазу , оны тәжірибеде қолдана алуға үйрету, алған білімдерін толықтыру, АКТ-ны пайдалану,топтық жұмысқа жұмылдыру, өзін-өзі бағалауға ынталандыру. |
Өткен сабақпен байланысы: Ұ дыбысы мен әріпі |
Бағалау: Жұмысты бағалау(формативті бағалау)
|
Көрнекіліктер: сызба,кесте, слайд суреттер, фишка, «Алтын қақпа» ойыны, ребустар. |
|||||
Формативті бағалау нормасы: фишкалар арқылы бағалау
|
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
уақыты |
Стратегиялар |
|||||
I Ұйымдастыру кезеңі II Өткенді қайталау , бекіту IV Мақсат қою кезеңі |
Сынып оқушыларымен амандасу. Оқушыларды түгендеу Ынтымақтастық атмосферасын құру: Ол үшін оқушылармен психологиялық тренинг өткізу , топтарға бөлу Қайырлы күн деп айтамыз, Түсте бірге қайтамыз, Отбасының гүліміз Көңілді өтер күніміз, Қайырлы таң досым! «Алтын қақпа» ойыны арқылы бекіту 1-сұрақ Ұлан сөзін кеспе әріптермен жазу (1-ші кім жазса сол қақпаны ашады) 2-сұрақ Құстар сөзіне дыбыстық талдау жасау 3-сұрақ Ұрпақ сөзін жазу, дыбыстық талдау жасау 4-сұрақ Жұмбақ жасыру (шаңсорғыш) «Тақырыбын, мақсатын, міндеттін хабарлау |
Диалогтік оқыту |
||||||
V Жаңа сабақ Білім |
Тиін бізге жаңғағымен бірге келіпті. Дұрыс жауап берген балаларға 1 жаңғақтан таратады екен. Ендеше жаңғақ жинаймыз ба? Жаңғақ сөзінде бізге таныс емес қай әріп бар? Ң әріпі Жаңғақ сөзіне дыбыстық талдау жасау Тиіннің орманда өзімен бірге жүрген достары бар екен. Оларды бір сөзбен аңдар деп атайды.-Аңдар қайда өмір сүреді,оларды үй жануарлары қатарына жатқызуға бола ма?-Орманда. Олар жабайы жануарлар.-Мына суреттерде орманда өмір сүретін жануарлар бар ма?(сиыр,қой,жылқы) -Жоқ. ә)Жаңа ң дыбысы және әрпімен таныстыру. -Ендеше Аң сөзінде бізге таныс емес қандай дыбыс естіледі? -ң (қайталап айту). Электронды оқулықтан тыңдау б) ң әрпінің баспа және жазба түрімен таныстыру. ( мысалдар келтіру, суреттер көрсету) |
Қызығушы лықты ояту тұжырым дама жасау |
||||||
VI Түсіну Талдау (анализ) 5 мин Синтез (жинақтау) |
Сергіту сәті Сызбамен жұмыс ң дыбысы бар сөздерді айту Н мен ң дыбыстары екеуі екі бөлек әріп, екеуі өзгергенде сөзде өзгереді. Н-тіл ұшы дыбысы Ң-тіл арты дыбысы Оқулықпен жұмыс Түйе туралы әңгімелеу Дәптермен жұмыс Жазу үлгісіннің бірінші бетін жазу Ауада жазу Тақтада жазу Сергіту сәті Көркем жазу минуты Мен қазір сендерге жұмбақтап айтамын , сендер сол жұмбақтың шешуін көркем етіп жазасыңдар Олар жабайы, өз бетімен өмір сүреді, тамағын өзі табады, секіреді, жүгіреді,жыртқыш. (аң) Аң ана нан сөздерін көркем етіп жазу Топтық жұмыс Суреттің аттарын тауып , қатесіз жазу 1-топ-Қоңырау, жаңғақ, 2-топ- ұшақ, қайың, 3-топ арыстан,алма, Тіл ширату сәті: Жаңылтпаш айту 1 Шұңғыл шұңқыр, Шұңқыл шұңғыл. 2Атты таң, Болма таң. Ребус шешу, шығармашылық тапсырма «Тізбек» ойынын ойнау, сол сөздерге дыбыстық талдау жасау Диктант жазу арқылы бекіту Жаңа таң тоң аң жаңбыр Далада жаңбыр жауды. Ң- дыбысы дауыссыз дыбыс |
2-3 мин |
Мағынаны тану Диалогтік оқыту |
|||||
Бағалау: |
фишкалар арқылы бағалау |
5мин |
||||||
Қорытынды: |
Сабақ бойынша алған білімдерін сұрақтар қойып қорытындылау |
3 мин |
||||||
Кері байланыс: |
Бүгінгі сабақта не білдім? Не үйрендім? |
|||||||
Үйге тапсырма: |
[bws_related_posts]