ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың материалдары
Дайындаған: информатика пәнінің
мұғалімі: Тарбақов.Б.
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:
Компьютерлік графикамен танысады;
Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
Компьютерде жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:
мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.
Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:
өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі, INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат);
Көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.
Бағалау критерийлері:
А критерийі:
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым – 2 ұпай
Талқылауға қатыстым – 3 ұпай
В критерийі:
Дәлелді ойлар ұсындым – 3 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым – 4 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім – 5 ұпай
С критерийі:
Топта тапсырманы бар ынтаммен жасадым – 6 ұпай
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым – 7 ұпай
Бағалау шкаласы:
30-18 ұпай – «5»
17-6 ұпай – «4»
5-2 ұпай – «3»
Сабақтың жоспары:
|
|
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ |
|||||||||||||||||||||||||||
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
ОЙ ҚОЗҒАУ |
Миға шабуыл: 1. Көрме дегеніміз не? 2. слайд дегеніміз не? 3. презентация дегеніміз не? 4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз? Тірек сөздерді класстерлеу:
|
Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ |
INSERT (түртіп алу) әдісі:
Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
ОЙ ТОЛҒАНЫС |
Венн диаграммасы |
Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||
БАҒАЛАУ |
Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы
|
||||||||||||||||||||||||||||
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
|||||||||||||||||||||||||||||
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА |
Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу |
АҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың
МАТЕРИАЛДАРЫ
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:
Дайындаған: информатика пәнінің
мұғалімі: Тарбақов.Б.
2013 – 2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика. Компьютерлік графика түрлері.
Сабақтың мақсаты: компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:
Компьютерлік графикамен танысады;
Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
Компьютерде жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:
мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.
Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:
өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі, INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат);
Көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.
Бағалау критерийлері:
А критерийі:
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым – 2 ұпай
Талқылауға қатыстым – 3 ұпай
В критерийі:
Дәлелді ойлар ұсындым – 3 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым – 4 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім – 5 ұпай
С критерийі:
Топта тапсырманы бар ынтаммен жасадым – 6 ұпай
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым – 7 ұпай
Бағалау шкаласы:
30-18 ұпай – «5»
17-6 ұпай – «4»
5-2 ұпай – «3»
Сабақтың жоспары:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ |
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ |
|||||||||||||||||||||||||||
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
ОЙ ҚОЗҒАУ |
Миға шабуыл: 1. Көрме дегеніміз не? 2. слайд дегеніміз не? 3. презентация дегеніміз не? 4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз? Тірек сөздерді класстерлеу:
|
Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ |
INSERT (түртіп алу) әдісі:
Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
ОЙ ТОЛҒАНЫС |
Венн диаграммасы |
Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||
БАҒАЛАУ |
Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы
|
||||||||||||||||||||||||||||
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
|||||||||||||||||||||||||||||
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА |
Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу |
АҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың
МАТЕРИАЛДАРЫ
2013-2014 оқу жылы