Басы » Информатика » Компьютерлік графика және оның түрлері

Компьютерлік графика және оның түрлері

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың материалдары
Дайындаған: информатика пәнінің
мұғалімі: Тарбақов.Б.
Сабақтың тақырыбы:


Сабақтың мақсаты: компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:

Компьютерлік графикамен танысады;
Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
Компьютерде жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:
мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.

Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:
өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі, INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат);
Көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.
Бағалау критерийлері:
А критерийі:
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым – 2 ұпай
Талқылауға қатыстым – 3 ұпай
В критерийі:
Дәлелді ойлар ұсындым – 3 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым – 4 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім – 5 ұпай
С критерийі:
Топта  тапсырманы бар ынтаммен жасадым – 6 ұпай
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым – 7 ұпай
Бағалау шкаласы:
30-18 ұпай  – «5»
17-6 ұпай  – «4»
5-2 ұпай  – «3»

Сабақтың жоспары:

  • САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ

 

  • МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

  • оқушылармен сәлемдеседі;

  • сергіту сәтін ұйымдастырады («Бақша»);

  • топқа бөлу (шеңбер құрып,  бір-бірінің арқасына стикерді жапсыра отырып бір сөзден тұратын тілек жазады. Тілекті оқып, тілек жазылған стикердің түсіне сәйкес топтасады).

  • мұғаліммен сәлемдеседі;

  • сергіту сәтін орындайды;

  • топқа бөлініп отырады.

ОЙ ҚОЗҒАУ

Миға шабуыл:

1. Көрме дегеніміз не?

2. слайд дегеніміз не?

3. презентация дегеніміз не?

4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз?

Тірек сөздерді класстерлеу:

  • сурет

  • компьютер

  • графика

  1. Осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

  2. Сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.

МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ

INSERT (түртіп алу) әдісі:

V —

— —

+ —

? —

«білемін»

«мен үшін түсініксіз»

«мен үшін жаңа ақпарат»

«мені таң қалдырған»

Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады.

  • Мәтін таратылады;

  • Оқушылар мәтінді оқиды;

  • Мәтінді талқылайды;

  • Негізгі түсініктерді талқылау парағына енгізеді;

  • Әр топтан бір оқушы шығып тақырыпты талқылау парағы  бойынша қорғайды,  дәптерлеріне түртіп алады

ОЙ ТОЛҒАНЫС

Венн диаграммасы

Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады.

БАҒАЛАУ

Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы

Оқушының аты-жөні:  ________________________

Мүмкін ұпайлар саны

Өзімнің қойған  ұпайым

Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым

7 ұпай

Топта  тапсырманы бар ынтаммен жасадым

6 ұпай

Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім

5 ұпай

Өзгелерді мұқият тыңдадым

4 ұпай

Дәлелді ойлар ұсындым

3 ұпай

Талқылауға қатыстым

3 ұпай

Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым

2 ұпай

Барлығы:

30 ұпай

КЕРІ БАЙЛАНЫС

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу

  •  


АҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың

МАТЕРИАЛДАРЫ


2013-2014 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы:

Дайындаған: информатика пәнінің
мұғалімі: Тарбақов.Б.

2013 – 2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика. Компьютерлік графика түрлері.

Сабақтың мақсаты: компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.

Сабақтың міндеттері:

Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:
Компьютерлік графикамен танысады;
Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
Компьютерде жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:
мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.

Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:
өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі, INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат);
Көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.

Бағалау критерийлері:
А критерийі:
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым – 2 ұпай
Талқылауға қатыстым – 3 ұпай
В критерийі:
Дәлелді ойлар ұсындым – 3 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым – 4 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім – 5 ұпай
С критерийі:
Топта  тапсырманы бар ынтаммен жасадым – 6 ұпай
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым – 7 ұпай
Бағалау шкаласы:
30-18 ұпай  – «5»
17-6 ұпай  – «4»
5-2 ұпай  – «3»

Сабақтың жоспары:

САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ

МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

  • оқушылармен сәлемдеседі;

  • сергіту сәтін ұйымдастырады («Бақша»);

  • топқа бөлу (шеңбер құрып,  бір-бірінің арқасына стикерді жапсыра отырып бір сөзден тұратын тілек жазады. Тілекті оқып, тілек жазылған стикердің түсіне сәйкес топтасады).

  • мұғаліммен сәлемдеседі;

  • сергіту сәтін орындайды;

  • топқа бөлініп отырады.

ОЙ ҚОЗҒАУ

Миға шабуыл:

1. Көрме дегеніміз не?

2. слайд дегеніміз не?

3. презентация дегеніміз не?

4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз?

Тірек сөздерді класстерлеу:

  • сурет

  • компьютер

  • графика

  1. Осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

  2. Сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.

МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ

INSERT (түртіп алу) әдісі:

V —

— —

+ —

? —

«білемін»

«мен үшін түсініксіз»

«мен үшін жаңа ақпарат»

«мені таң қалдырған»

Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады.

  • Мәтін таратылады;

  • Оқушылар мәтінді оқиды;

  • Мәтінді талқылайды;

  • Негізгі түсініктерді талқылау парағына енгізеді;

  • Әр топтан бір оқушы шығып тақырыпты талқылау парағы  бойынша қорғайды,  дәптерлеріне түртіп алады

ОЙ ТОЛҒАНЫС

Венн диаграммасы

Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады.

БАҒАЛАУ

Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы

Оқушының аты-жөні:  ________________________

Мүмкін ұпайлар саны

Өзімнің қойған  ұпайым

Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым

7 ұпай

Топта  тапсырманы бар ынтаммен жасадым

6 ұпай

Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім

5 ұпай

Өзгелерді мұқият тыңдадым

4 ұпай

Дәлелді ойлар ұсындым

3 ұпай

Талқылауға қатыстым

3 ұпай

Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым

2 ұпай

Барлығы:

30 ұпай

КЕРІ БАЙЛАНЫС

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу

АҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
№2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдері – инфоратика пәні мұғалімінің іс – тәжірибесінде»
тақырыбындағы аудандық семинардың

МАТЕРИАЛДАРЫ

2013-2014 оқу жылы
 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *