Оңтүстік Қазақстан Облысы,
Кентау қаласы,
Ататүрік атындағы №4 мектеп — лицейі,
Сарбасова Қалдыкүл Қамбарқызы
Сабақтың тақырыбы: Алгоритм түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік – алгоритмнің сызықтық, тармақталған түрлері туралы білім беру.
Дамытушылық – Оқушылардың алгоритм жазу ережелерін қолдануда қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік – Оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып,
ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке жан-жақты тәрбиелеу.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар алгоритмнің сызықтық, тармақталған түрлері туралы біледі. Алгоритмнің жазу ережелерін қолдану арқылы алгоритмнің түрлерін анықтай алады.
Уақыт |
Мұғалімнің іс — әрекеті |
Оқушының іс — әрекеті |
Керекті жабдықтар |
3 минут | Ұйымдастыру кезеңі.
Сергіту сәті.
Оқушыларды топқа бөлу. Мозаикаларды құрастыру арқылы 2 топқа бөлу. |
Оқушылар арнайы бейнеролик арқылы дене жаттығуларын жасайды. Оқушылар мозаикаларды құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді. |
Арнайы бейнеролик.
Мозаикалар. |
10 минут | Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен сабақтан алған білімдерін тексеру мақсатында ACTIVOTE бағдарламасымен жасалған тест сұрақтарына жауап беру. |
Оқушылар ACTIVOTE бағдарламасының көмегімен тест сұрақтарына жауап береді. | ACTIVOTE бағдарламасының құралдары, интерактивті тақта, компьютер. |
20 минут | Жаңа сабақ.
Мәтіннің тақырыптары 2 топқа бөлініп, тапсырма беріледі. I – топ. Сызықтық алгоритм. II – топ. Тармақталған алгоритм. Дәптермен жұмыс. Мұғалім оқушыларға Алгоритмнің түрлерін, олардың анықтамаларын дәптерлеріне жазып алуын ұсынады. |
Әр топ бөлініп берілген тақырыпшаларды оқып, талқылап, постерге түсіреді. Тақтаға шығып қорғайды.
Оқушылар Алгоритмнің түрлерін, олардың анықтамаларын дәптерлеріне жазып алады. |
Оқулық, А3 қағазы, түсті қаламдар, стикерлер.
Оқулық, дәптер, қалам. |
5 минут | Сабақты бекіту.
Тақтадағы жіпке ілінген сұрақтар арқылы жаңа сабақты пысықтау. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
4 минут | Бағалау.
Бірін – бірі бағалау әдісі. |
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |
Бағалау парақшасы. |
2 минут | Кері байланыс.
«Сөйлемді аяқта» |
Оқушылар кері байланыс «Сөйлемді аяқта» атты плакатқа өз ойларын стикерге жазып, жабыстырады. | Плакат «Сөйлемді аяқта», стикерлер, «Басбармақ» бағалау әдісі. |
1 минут | Үйге тапсырма.
Сызықтық және тармақталған алгоритмдер құрастыру. Оқулықтың 67 – бетіндегі тест сұрақтарына дайындалып келу. |
Оқушылар үйге берілген тапсырманы белгілеп алады. |