Алматы облысы, Панфилов ауданы
«Көктал орта мектебі мектепке
дейінгі шағын орталығымен »
комуналдық мемлекеттік мекемесінің
информатика пәнінің мұғалімі
Байсбаева Гульмира Райханқызы
Күні-уақыты | 5б сынып | |||
Сабақтың тақырыбы | Ақпаратты жазу және санау.Ақпаратты тасымалдаушылар. | |||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға ақпаратты іздеу, жазу, жалпы жұмыс жасай білу , ақпаратты тасымалдаушылар туралы түсінік беру. | |||
Оқу нәтижелері | Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыру. АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей білулері. Ақпаратты тасымалдай білуі. | |||
Түйінді идеялар | Ақпараттарды жаза алады;
Ақпараттарды санайды; Ақпараттарды тасымалдай біледі; |
|||
Жаттығулар | Ой қозғау
Постермен жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс Өрмекші торы сұрақ-жауап |
|||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | 1.СТО
2.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Диалог 3.АКТ 4.Жас ерекшеліктеріне қарайдеңгейлік тапсырмалар беру 5.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер 6.талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқуды бағалау |
|||
Ресурстар
(дерек көздері) |
Информатика оқулығы, Интернет, Әдістемелік журналдар | |||
Сабақтың барысы | Мұғалім жазбасы:
І кезең.Ұйымдастыру
|
3мин
2мин |
||
кезең | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Минут |
Білу | «Өрмекші» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. | Берілген сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы балл жинайды.Миға шабуыл әдісі қолданылып оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады. | Критерий бойынша бағалау (0-5 балл аралығында есептеледі.)
Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады. |
5 минут |
Түсіну | Жұмбақ шешу
Үй тапсырмасын қорытындылау |
Тақтада берілген жұмбақтың жауабын қазақша, орысша, ағылшынша үш тілде тауып айтып шығу | (0-5 балл аралығында есептеледі.)
|
5 минут |
Қолдану | ІІ кезең.Жаңа тақырыпты түсіндіру
а)топпен жұмыс Ақпаратты жазу және санау.Ақпаратты тасымалдаушылар тақырыбында постермен жұмыс.Бұл тапсырма бойынша оқушылар арасындағы көшбасшылықты анықтаймын. |
Оқушылар диалогқа түседі.Әр топ оқушылары өз топтарын қорғап шығады. Постермен жұмыс жасайды. | (0-5 балл аралығында есептеледі.)
Екі жұлдыз бір тілек айту арқылы бағаланады. |
10 минут |
Талдау | «Деңгейлік тапсырмалар»жаңа тақырыпты түсіндіріп, жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін. Бұл тапсырма бойынша оқушылардың АКТ-ны меңгерулерін байқаймын. | Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.Оқыту үшін бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды. | Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады. (1-3) балл аралығында
Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.Смайлик тарқату арқылы бағалаймын. |
2 минут
5 минут |
Жинақтау | Сергіту сәті
а) Сұрақ-жауап Шеңбер боймен әңгімелесу ә) Өлең, тақпақ құрастыру Оқушылар арасынан дарынды және қабілетті оқушылар анықталады
|
Оқушылар шеңбер бойымен сұрақтарға жауап береді
|
(0-3 балл) аралығында бағаланады
Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын. (0-5 балл) аралығында бағаланады. |
5 минут
3 минут |
Бағалау | Критерилары бойынша бағаланады.Кері байланыс береді | Ынталандыру белгілері арқылы топбасшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылыбағаланады. |
3 минут |
|
Үйге тапсырма | Ақпаратты жазу және санау.Ақпаратты тасымалдаушылар туралы оқып келу |