Оңтүстік Қазақстан Облысы
Түлкібас ауданы
С. Бреусов атындағы жалпы орта мектебі
Егембердиев Бахытжан Надырбекович
Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау
ОҚО Түлкібас ауданы С.Бреусов атындағы ЖОМ. Мұғалім Егембердиев Бахытжан Надырбекович | |||||
Күні: 14.02.14 ж | Сыныбы: 5-сынып | Пәні: информатика | |||
Тақырыбы | Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту | ||||
Сілтеме | Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов | ||||
Мақсаты | Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. | ||||
Оқу нәтижесі: | Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. | ||||
Түйінді идеялар: | Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру. | ||||
Жаттығулар: |
|
||||
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: | топтық жұмыстар | өзгенің пікірін құрметтей білу | өзін-өзі және өзгені бағалау | ||
Дереккөздер: | Информатика: Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. –Астана: «Арман ПВ» баспасы , 2013 ж, 224 -бет | Интернеттен алынған ақпараттар | қосымша дидактикалық материлдар | ||
Оқуға арналған тапсырма: | Оқулық 158 бет. § 20 | оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. | Оқулық 160 бет Компьютердегі тәжірибелік жұмыс, А деңгейі, В деңгейі, С деңгейі |
Уақыты | Стратегиялар | Ресур-сы | Сабақтың мазмұны | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс — әрекеті | |||
4 м | Ұйымдастыру
Топқа бөлу. Түстер бойынша |
Кезекші сынып жайында ақпар береді.Оқушылар құралған суреттеріне сәйкес топқа бөлінеді.
Топ ережесін құрады, топ құрамын тағайындайды.
|
||
1м | Диалог
|
Ынтымақтастық атмосферасын құрады | Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілеп,сабақта сәттілік тілейді. | |
5м | Ой қозғау | Ой қозғау:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Талантты және дарынды оқушылар өздерін көрсетуге мүмкіндік алады. | |
15 м | ББҮ кестесі
|
Оқулық, қосымша мәлімет |
Біз бүгін «Мәтінді теру ережесі, мәтін бойымен жылжыту» тақырыбы туралы білетін боламыз. Мәтін теру туралы не білесіз немесе не білем деп ойлайсыз? 4 минут ішінде білгендеріңіздің тізімін жасап шығыңыз. Енді жұбыңызбен бөлісіңіз де, өзіңіздің жазғадарыңыздан 3 немесе 4 мысал айтыңыз. Оқушылырға ББҮ кестесі таратылады. Екінші бағанды толтыруға көмектесемін. Оқушыларға мақаланы оқуға уақыт беремін.
|
ББҮ кестесінің Білемін, Білгім келеді бөліктерін оқушылар жұптарымен талқылай отырып толтырады. Тақырыпты оқып «Үйрендім» бағанын толтырады |
15м
|
Жеке жұмыс
|
ОқулықКесте
|
Жеке жұмыс: Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.А деңгейі
Мәтінді теру ережелерін сақтай отырып, теріңдер «Полкан деген ит»
В деңгейі Мәтінді теру ережелерін сақтай отырып, теріңдер «Ғалым кісі»
С деңгейі Ұқыпсыз теруші мақалдармен мәтелдерді тере бастап, бәрін шатастырып алыпты. Терушіге қателерін тузетуге көмектесіңдер
|
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша практикалық жұмыстарды комьютерде орындайды. Бағалау критерилері бойынша өздерін бағалайды.
|
2 м | Сабақты қорытындылау
|
Өзіңді тексер |
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
2 м | Рефлек-сия | «Бес саусақ» әдісі бойынша пікірлерін жазып түсіріңіздер. | ||
1 м | Үйге тапсырма21 — тақырып | Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады. |