Атырау облысы
Индер ауданы
Кулагино орта мектебі
Халидуллина Жасқайрат Каримовна
Сабақтың тақырыбы: Ағаштар неге ашуланды?
Сабақтың тақырыбы | Ағаштар неге ашуланды? | |||||||
Сабақтың танымдық мақсаты
|
|
|||||||
Сілтеме | Ана тілі4-сынып3-басылым
«Атамұра» баспасы С.Рахметова Т.Әбдікәрімова Р.Базарбекова
|
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар | Google.kzYoutube.com | |||||||
Күтілетін нәтиже |
|
|||||||
Кезеңдері | Уақыты | Тапсырмалар | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау | |||
Мотивациялық кезең | 10 мин | «Өрмекші торы» әдісі | 1.Сабақ басталар бұрын оқушыларды топтарға бөлу.
|
|
Жұппен жұмыс (Жеті тапқыр),Топпен жұмыс ( Мақалдың жалғасын тап),оқулықпен жұмыс, тірек сөздер,
(Кезбе тілші)
|
|||
Операциялық кезең | 15 мин | «7 тапқыр» әдісі | 1.Жаңа тақырыпты толығырақ түсініп, оқулықпен жұмыс жасату үшіноқушыларға топ бойынша орындауға тапсырма беру.2.Оқушыларға топтық тапсырмалар беріп, уақытпен санасуға үйрету.
|
Оқу Оқушылар әңгімені кезекпен оқиды 2-тапқыр. Маңыздылықты ажырату Берілген қызықты әңгімені оқып болған соң, тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін бөліп алу.
|
||||
Рефлексиялық кезең | 15 мин | «РАФТ» әдісі«Кезбе тілші» әдісі | 1.Оқушылардың тақырыптан кім қалай түсінгенін білу үшін «Кезбе тілші» ойынын ойнату. | 2.Бір оқушы ерікті түрде алдыға шығып сұраққа жауап береді. | ||||
Үй тапсырмасы | 5 мин | Мәтіндегі кесте бойынша Алмабекке қойған кінәсін үлгілік кесте бойынша жазу.
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия | Не сәтті өтті?Неліктен? | Не сәтсіз өтті?Неліктен? | Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? | |||||
Оқушылардың топ ережесін құрғаны, постер қорғағаны сәтті өтті. Себебі, олар топ ережесін құру арқылы топта ынтымақтастық, ауызбіршілік орната алды. Сонымен қатар постер қорғау арқылы бірлесе ойланып, жұмыс жасауға, бір-бірінің ой-пікірімен санасуға үйренді. | Сабақ кезінде алғашында уақытты тиімді пайдалана алмадық.Кейіннен бұл олқылықты реттеуге тырыстық.Тапсырмаларға ойлануға уақыт бердім. Ойлануға берген уақыттан бұрын жауап берген топтар бастапқысында қателіктер жіберді. Ал ақылдаса, ойланып жауап берген топтарда мұндай қателіктер орын алмады. Бұдан басқа бір, екі қате жауаптан кейін ойланбай жауап берген топтар өзге топтарға қарай отырып, олар да ойлану уақытын тиімді пайдалана бастады.
|
Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып тапсырмалар беру;Топта барлық оқушылардың белсенді болуын қадағалау;Тапсырмаларды орындағанда уақытпен санасу;
|