Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
2 сабақ | 8.09.2014 9 сынып Биология | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты | Жасуша тіршіліктің бірлігі,жасуша теориясын түсіндіру. | ||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, Джиксо | ||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижесі | Цитология ғылымын біледі
Биология ғылымының салаларын ажырата алады Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады |
||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея | Нақты ойлау арқылы ой қорыту | ||||||||||||||||||||||||
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | |||||||||||||||||||||
1 |
2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру | «Ең жақсы тілек»
Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар жапсырады. |
Стикерлер
плакат |
|||||||||||||||||||||
2 |
2 мин | Топқа бөлу
Менің көңіл күйім суреттер арқылы бөліну |
(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі суреттер жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)
Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді. |
парақшалар | |||||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
|
парақ | ||||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | Үй жұмысы тексеру
Сәйкестендіру кестесі
|
|||||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі Цитология ғылымы нені зерттейді? Жасуша дегеніміз не? |
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайды | Плакаттар,
маркерлер Слайд |
|||||||||||||||||||||
5 | 10 мин | ІІ. Түсіну. Джиксо
|
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Биология туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. | Слайд | |||||||||||||||||||||
6. |
8 мин |
ІІІ. Қолдану.Тірек сызба Биология ғылымы
|
Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді . |
тірек сызба |
|||||||||||||||||||||
7 | 2 мин | Сергіту сәті
«Кел, билейік!» |
Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды | Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету | |||||||||||||||||||||
8 | 5 мин | ІV. Талдау
Оқушылармен бірге сабақты талдау. Тест құрастыру |
Әр топ өз ойларын айтады.
|
Суреттер
Слайд |
|||||||||||||||||||||
9 | 5 мин |
«Нақты жауап» айдары: Цитология бойынша тақырыпты қорыту. «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды
Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. |
Тоқыма жіп | |||||||||||||||||||||
9. | 3 мин | VІ. Бағалау
1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме? 2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма? Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
|
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
J-мен көп нәрсені үйрендім K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім
|
Бағалау шкаласы
«5»-12-15 ұпай «4»- 9-12 ұпай «3»-5-8 ұпай |
|||||||||||||||||||||
10. | 2 мин | «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау
Үйге тапсырма Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу |
Күнделігіні жазып алады |