Басы » География » Табиғат зоналары, топырақ картасы, экваторлық ормандар және саванналар

Табиғат зоналары, топырақ картасы, экваторлық ормандар және саванналар

44091Ақмола облысы

Көкшетау қаласы.
№16 орта мектебі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Манашева Бахыткүл Сериковна
Сабақтың атауы Тақырыбы: Табиғат зоналары, топырақ картасы, экваторлық ормандар және саванналар
Сілтеме http://sabaq.kz/интернет желісі
Слайдтар.
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
Оқушыларға табиғат зоналарымен таныстыра отырып, негізгі ерекшеліктері мен маңызына тоқталып әр түрлі ұғымдар қалыптастыру.Картадан табиғат зоналарын көрсете,оқи білуге үйрету.
Пәнге танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Оқушыларды ұжымдылыққа, өз бетімен жұмыс жасай білуге үйрету және тәрбиелеу.
Міндеттер:
1. Оқушылардың қызығушылығын, дамытушылығын ояту,ой түйін жасауға бағыттау,ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру (топтастыру)
3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері Оқушыларға оқулық,қосымша материалдар,географиялық карталар арқылы білім беру.
Оқушыларды картамен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру.
3. Оқушы нені білу қажет?Алған білімі оның дамуына қандай пайда береді? өмірде қолдана ала ма?
Күтілетін нәтиже 1. Табиғат зоналары, топырақ картасы, экваторлық ормандар және саванналар туралы білім қоры молаяды.
2. Географиялық карталар арқылы табиғат зоналарын біледі.
3. Өзендер мен көлдердің адам өміріндегі рөлін біледі
Тапсырмалар
Мәтін бөліктерін таратып,абзацтарға бөліп оқыту.Картадан өзен,көлдерді табу.
Карта,кескін картамен жұмыс істеу ( жүйелері Ніл, Конго (Заир), Нигер, Замбези Таньганика Виктория Тана,Чад көлі,тау,шөл,шығанақ,мүйіс) түсіру.
Ұйымдастыру
кезеңі -Сәлемдесу,сергіту сәті,
Оқушыларды 1,2,3,4 санымен 4-топқа бөлу.
Психологиялық ахуал
Бағалау парағы,постер таратылады. 2 мин
Сабақтың соңы 45мин

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Тақырыбы: табиғат зоналары, топырақ картасы, экваторлық ормандар және саванналар
Үй жұмысы
1. Материктегі ең ұзын өзен
2. Жер шарындағы ең үлкен шөл
3. Жер шарындаңы ең жоғары температура қай қалада,қанша градус (Әл-Азизия)
4. Африканың ең биік орналасқан нүктесі,биіктігі
5. Материк жағалауындағы ең ірі арал
6. Африкадағы ең ірі көл
7. Ең терең көл
8. Материктегі ең ірі сарқырама Оқушының іс­әрекеті
Оқушылардың әкелген мәліметтерін ортада талқылайды.4мин
Әр топтан бір оқушы қорғайды 6мин
1.Ніл
2.сахара
3.(Әл-Азизия)+58. 4.(Килиманджаро)5895м, 5.Мадагаскар
6.Виктория,
7.Танганьика
8.Виктория
5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру әдісі
Табиғат зонасы деген не?
1. Жеке ойлайды 1мин
2.Сыныпта қорғау, өз ойларын жеке қорытады.4мин
Тақырыпты ашу
Мағынаны тану 23 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топтастыру әдісі. Кластер құру (өз-өздерін оқыту)
1.Оқулықта берілген мәтінге қосымша ақпарат тарату және мәтін түріндегі тапсырмаларды топқа беру
2.Тақырыпқа сай келетін ойларын постерға түсіруіне тапсырма беру.
3.ылғалды экваторлық орман,саванналар мен сирек ормандар,тропиктік шөлдер.
4.Картамен жұмыс (өзен,көлдерді көрсету,тау,шөл,шығанақ,мүйіс кескін картаға түсірту) 1.Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып қорытады.5мин
2. Оқушылардың берілген мәтіндегі нақты керекті мәліметтер дәптерге түртіп алу 5мин
3. география дәптеріне жазған тапсырмаларын ортада қорғайды. 15мин
Қорыту Күтілетін нәтиже 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Ойлан тап»
Тибести-тау,піл-жануар,гвинея-шығанақ,сенегал-өзен,ахаггар-тау,Атлас-тау,виктория-көл,мұнай-пайдалы қазба,алтын т.б. Ойларын дәлелдейді, қорытады
Бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың жауаптары тыңдалады
Оқушыларға тапсырма береді.
Оқушыларды бақылайды Алдарына берілген бағалау дәптеріне,өзара бірін -бірін бағалайды.
Үйге тапсырма 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау Өзін-өзі бағалау

VІ. Үйге тапсырма: §49-50 карта мен жұмыс
Күнделікке жазады. Рефлексия
Сабақтың соңы 45мин

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *