Шығыс Қазақстан облысы
Үржар ауданы
Благодарное орта мектебі КММ
Сыныбы: 5 | Күні: Пәні: Информатика Мұғалім: Садвакасова Г.ӘБарлық оқушы саны: Сабаққа қатысқаны: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Компьютер.Компьютердің құрылғылары қызметі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Оқулық Информатика 5-сынып Вьюшкова Е.А, Н.В Параскун, Б.Қ Әбенов Астана «Арман-ПВ» баспасы 2013 Информатикадан электронды оқулы5-сынып , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: | Компьютер құрылғыларын білуге үйрету. Компьютерді пайдалана білуге үйретуКомпьютерлік сауаттылықты үйрету АКТ-ны пайдалана білуге үйрету. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: | Компьютер құрылғыларымен жұмыс істей алады;Аппараттық құрал-саймандар жиынтығы батырмаларының қызметін білдіАКТ-ны пайдалануды үйренді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі дереккөздер: | Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс –тәсілдер: | Презентация (АКТ)СТО сұрақ-жауапТоппен, жұппен жұмыс диалогтік оқыту «Т-кестесі»
Блум таксономиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Көрнекіліктер | Компьютерлер, плакат, маркерлер,стикерлер,бағалау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Ұйымдастыру (2мин) | — Оқушылармен сәлемдесу;- Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;- Жағымды психологиялық ахуал туғызу
Оқушылар бір-біріне шар беру арқылы жылы тілектерін айтып, көтеріңкі көңіл-күй тілейді — Оқушыларды топқа бөлу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Ойын әдісі6 мин | «Берілгенді толықтыр» ойыныЖазған рефераттары бойынша сұрақтар қою:….сақтау,түрлендіру,жөнелту, пайдалану, нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер?
…көрінетін, дәм сезу арқылы, сезу арқылы, иіскеу арқылы, естілетін ақпарат ….сан, мәтін, графика, дыбыс, видео 1 Байт көмегімен неше символды кодтайды ….хабарларламадағы битпен, байтпен Кбайтпен,Мбайтпен т.с.с өлшенген ақпараттың көлемі. Өз аттарыңды байтпен битке айналдыр. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ.Ой қозғау.(1мин) (СТО стратегиясы) | Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару. Топ ережесімен таныстыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдер. | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Білу» теориясы. (15 мин) | Мұғалім экраннан суреттер ұсынады сол суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айтады.Топтарға тапсырмалар береді.1-топқа: «Компьютердің негізгі құрылығылары»,2-топқа: «Компьютер, компьютер түрлері» компьютерге жазу
3-топқа;Компьютердің қолданылуы компьютерге жазу 4-топқа: «Компьютердің қосымша құрылығылары»туралы оқулық пен интернет материалдарын пайдана отырып білу ұсынылады. |
Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта талқылайды, бірігіп жұмыс жасайды.Білген түсініктерін қорыта отырып, постерге түсіріп, баяндайды.
Компьютерде жұмыс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» (6 мин) | Қызығушылықты ояту. (АКТ)Оқушыларға компьютердің құралдарын көрсетуӘрбір құралдардың көмегімен не істей алатындықтарын бейнежазбаларын көрсету. | Оқушылар дәптерлеріне бейнежазбадан көрген әрекеттерін түсініп, өз ойларымен жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қолдану» практикасы (4мин)(Қарапайым тапсырмалар) | Енді әр топ мүшелеріне таратпа материалдағы кестені толтыру ұсынылады.
|
Оқушылар бейнежазбадан көргендерін пайдалана отырып, берілген суреттерді кестені толтыруды орындайды.Жұмыстарын қалай орындағанын, нені пайдаланғанын баяндап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Талдау» (5мин)(Салыстыр,айырмашылығы
неде? Ұқсастығы не) |
Экранда командаларын көрсетіп, оны салыстыруды ұсынады.. «Т» кестесін толтыру.Оқушыларға жабық сұрақтар береді. | әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада көрсете отырып, адам ағзасын компьютер ұқсастығы, айырмашылығын білетіндерін баяндайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті. (1мин) | Көзге жаттығу жасау музыкамен.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Жинақтау» (2мин)(қорытынды шығару, анықтама беру | Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. | Әр топ өз ойларын жинақтап, жеткізеді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Бағалау» практикасы. (3мин)Критерийлер бойынша бағалау | Мына критерийлер арқылы бағалау ұсынады.Топтық жұмыста белсенділігі-1 баллКомпьютер туралы мағлұматты білемін-1 балл
Ішкі құрамы мен адамның құрылғысымен салыстыра аламын- 1 балл; Компьютердің негізгі құрылғыларын қызметін білемін – 1 балл ; Іске қосылуын білемін — 1 балл; Әрбір бөліктің атқаратын қызметін білемін- 1 балл; Суреттері арқылы айырмашылығын көрсете аламын-1балл Жиыны 7 балл. Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау |
Топ басшысы табыс критерилары бойынша баллдарын есептеп, оны«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.0-1 балл – «2»
2-3 балл – «3»
3-4балл – «4» 5-7балл – «5» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия (1мин) | Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады. | Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін жазады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма. | Компьютер құрылғыларының атауларын пайдаланып, сөзжұмбақ жасау | Дарынды оқушыларға: Күнделік жазу. |