Танабаева Сабира Әбілқызы Кембридж Бағдарламасы бойынша ІІІ деңгейлі біліктілігін арттырған №1 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектептің математика пән мұғалімі.
Бaлaғa бaғыт бeрушi aтaнғaн ұcтaздaр қaуымы шәкiрттeрiнiң көкiрeгiнe бiлiм шaмын жaғып, үмiттeрiн үкiлeйдi. Бoйындaғы қaбiлeтiн жeтiлдiрiп, oқуғa, iздeнугe дeгeн құштaрлығын aрттырaды. «Oқу инeмeн құдық қaзғaндaй» eкeнiн ұғындырып, өз бiлгeнiн үйрeтудeн үнeмi жaлықпaйтын жaндaр. Ұcтaз — caбaқ бeрeтiн ұрпaқты өмiргe бeйiмдeп, oқыту мeн тәрбиeлeу aрқылы қoғaмғa өлшeуciз үлec қocaтын кәciби дeңгeйi жoғaры, интeллeктуaлдық әлeуeтi мoл тұлғa.
Өcкeлeң ұрпaққa бiлiм бeрудe oлaрдың пәнгe дeгeн қызығушылығын oяту үшiн мұғaлiмнeн acқaн шeбeрлiктi, бiлiм мeн бiлiктiлiктi тaлaп eтeдi. Ceбeбi, ғылым мeн тeхникaның қaрыштaп дaмуынa бaйлaныcты бүгiнгi тaңдa бaлaны тaң қaлдыру oңaй eмec. Caбaқ бaрыcындa түрлi әдic – тәciлдeрдi ұтымды пaйдaлaнып, әр caбaққa өзгeрic eнгiзiп oтыру қaжeт.
7 сыныптың алгебра пәнінен қысқа мерзімді жоспарын ұсынып отырмын. Бұл сабақтың өтілу барысына қойған мақсатым сыныпта «оқуды үйрететін» білім ортасын құру үшін оқушылардың «өзіндік мақсатты» қалыптастыруға арналған жағдайларды ұйымдастыру.
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектерді қосу және азайту бойынша есептер шығару.
Білім – бақтың жібермейтін қазығы, білімсіз бақ – әлдекімнің азығы.
М.Әуезов
Сабақтың мақсаты:
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйрену .
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән беру.
Рационал бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін меңгеру.
Әдіс-тәсілдер:
«Ой қозғау» әдісі.
«Ассоциация» әдісі.
«Біліміңді шыңда» әдісі.
«Баспалдақ» әдісі.
«Миға шабуыл» әдісі.
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
АКТ –ны қолдану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды үйренеді .
Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау кезіндегі күрделі түріне мән береді.
Рационал бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін меңгереді.
Түйінді идея: Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдарының баспалдақты жүрісін үйренеді.
№ | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дереккөздер мен ресурстар
Керекті құралдар |
1 | 3 минут |
|
Бір-біріне жылы сәлемдеседі. | |
2 | 2 минут | Төмендегі жүйе бойынша топқа қалай бөлінетінімізді түсіндірдім.
1 топ. (екі санның айырмасы немесе қосындысы 5 саны шықса 1-ші топ болады) 2 топ. (екі санның айырмасы немесе қосындысы 7 саны шықса 2-ші топ болады) 3 топ. (екі санның айырмасы немесе қосындысы 9 саны шықса 3-ші топ болады) 4 топ. (екі санның айырмасы немесе қосындысы 6 саны шықса 4-ші топ болады) |
Әр қайсысы берілген есепті шығара отырып тобын табады. | Кеспе қағаздары. |
3 | 2 минут | Оқушылар 13-14 жас аралықта болғандықтан, олардың мектеп пен өмірдің айырмашылығын қалай түсінетінін біліп,
ой қозғау үшін ұсынамын. |
Мәтінге қарап ойларын айтады. | Интерактивті тақта.
|
4 | 3 минут | Үй тапсырмасын №260 есепті «Ассоциация» әдісін пайдалану арқылы тексердім. Яғни ұжымдық жұмыс жасап топ бойынша жұмыс жасауды ұйымдастырамын. | Есептің шығарылу жолына мән береді. Есептің жауабына қарап бірін-бірі тексереді.
Жауабын айтады. |
Оқулық: Алгебра 7 сынып «Мектеп» баспасы
(96 бет). Интерактивті тақта. |
5 | 3 минут | «Біліміңді шыңда» әдісін пайдаланып төрт топтан сенімді өкілдерінің тақтаға шығып, кезегімен тақтадағы төмендегідей логикалық орта деңгейлі сұрақтарға жауап беруін сұраймын.
2.Алмұрттың жартысы неге ұқсас?
|
Төрт топтан өкілдер шығып, сұраққа жауап береді.
Тыңдап отырып, жауаптың қатесін дұрыстаған топтқа 2 балл қосылады.
|
Интерактивті тақта. Ноуд бук. Стикер. Флипчарт. |
9 минут | «Баспалдақ» әдісін пайдаланып 3 деңгейдегі есептер топтамасын ұсынамын және ережелерін беремін.
|
Әр деңгейді жұптасып шығарып, жауаптарын топта ортаға салады.
2. |
||
6 | 9 минут | Сәйкесін тауып, 3 рет шапалақ ұрып белгі береді.
|
Интерактивті тақта. Ноуд бук. Стикер. Флипчарт. Кеспе қағаздары | |
7 | 9 минут | Кітаппен жұмыс бойынша № 265 есеп (97 бет) топқа күрделі деңгейлі есепті шығарудың жолын талдауды ұсынамын. Жоғары деңгей. | Есептің негізгі шығару жолын түсіндіріп, талдап, жауабын береді. | Ресурс кеспесі
Интерактивті тақта, компьютер. |
8 | 2 минут | Бағалау. Топтардан бүгінгі сабақ қорытындысына байланысты бағалау критерийлерін толтыруын сұраймын және топтың нәтижесін диогнал ретінде көрсетемін. | Оқушылар бүгінгі сабақ қорытындысы бойынша төмендегі бағалау критерийлерін толтырады.
басқан
|
Бағалау парақшалары |
9 | 2 минут | Екі бейнелі көрсететін жәшіктерге екі стикерге нені жазып салатынын төмендегідей түсіндіріп, кері байланыс аламын.
Белгісі бар жәшікке өзіңнің бүгінгі сабақта жеңген қиындығыңды жазып саласыңдар. Белгісі бар жәшікке өзіңнің бүгінгі сабақтан түсінбей қалған мәліметіңді (есепті, сұрақты) жазып саласыңдар. |
Алған білімдерін, ойда қалған сұрақтарын жазып салады.
|
Стикер ,
«Екі бейнелі» қорапшалар |
10 | 1 минут | Қорытынды.
«Нағыз бақ еңбектіге бітеді, өмір үйретіп данышпан етеді. Ақылым – атам, білімім – бабам» Киікбай би Үйге тапсырмаға §14 тақырыпты оқып, 4 сұрақ құрастырып келуін тапсырамын. |
Күнделіктеріне белгілеп алады. | Интерактивті тақта. |
Сабақты талдау: оқушылар өз бетімен жұмыс барысына мән береді. Түрлі тапсырманың өзіне керекті мәліметтерін іздей отырып, қызығушылығы артқанынын мойындайды. Алған бағаларының нәтижесін дұрыстау үшін белсенді әрекеттер жасайды.