Басы » Биология » Бунақденелілер класы

Бунақденелілер класы

bdО.Жандосов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпенКММ

Биология мұғалімі: Алимжанова А.Н

Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілер класы

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Бунақденелілер класына жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктерін

айқындау. Бунақденелілер туралы білімдерін тереңдету және кеңейту.

Тәрбиелік: Тірі ағзаларға деген қамқорлық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Дамытушылық: Оқушылардың интеллектуальдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Көрнекілігі: Сызбалар,электронды оқулықтар.

Әдіс-тәсілдері: Баяндау,сұрақ-жауап

Сабақтың барысы:

1 Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеп,керекті материалдарды журналға түсіріп,оқушылардың назарын сабаққа аудару.

2 Өтілген сабақты қайталау:Оқушылар екі топқа бөлініп:бірінші топ омыртқалыға жататын жәндіктерді,екінші топ омыртқасызға жататын жәндіктердің атын жазу.

Шала және толық даму жәндіктерге не жататынын жазу.

3 Үй тапсырмасын сұрау: Рефлексиялық-бағалау кезең

«Иә» немесе «жоқ» сұрақтарға жауап беру арқылы

1 Бунақденелілердің бәрі зиянды ма?

  1. Бунақденелілер демтүтік арқылы тыныс ала ма?
  2. Шыбын шала түрленіп дамиды ма?
  3. Бунақденелілердің зәр шығару мүшелері мальпигий түтікшелері ма?
  4. Масаның ауыз мүшесі шаншып-сорушы ма?
  5. Балараның ауыз мүшесі сүзіп-жалаушы ма?
  6. Бунақденелілердің денесі 3 бөліктен тұра ма?
  7. «Имаго» сөзі ересек жәндік деген мағына бере ме?
  8. Дамуы 3 сатыдан тұратын бунақденелілер толық түрленіп дамитын бунақденелілер деп атала ма?
  9. «Энтомология» бунақденелілерді зерттейтін ғылым ба?
  10. Балара ауыл шаруашылық зиянкес па?
  11. Бунақденелілерде 4 жұп аяқ бар ма?

Сабақты толық жүктеңіз

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *