Басы » Бастауыш сыныптар » Су. Судың қасиеті»

Су. Судың қасиеті»

Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы,
№201 орта мектеп-лицей Жүсіпова Әлия
Пәні: Дүниетану,  Сынып: 2 «Г»

Сабақ атауы «Су. Судың қасиеті»
Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы,  2 сынып дүниетану
(К. Жүнісқызы, Н. Жапанбаева ),  Интернет материалдары
Жалпы мақсаты Оқушыларға су, оның қасиеттері туралы түсінік беру. Табиғаттағы суды қорғауға баулу.Пәнге деген қызығушылығын ояту, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, шығармашылығын дамыту. Табиғатты қорғап, аялауға үйрету. Суды үнемдеп қолдануға, суды ластамауға тәрбиелеу.

 

Күтілетін нәтиже Су туралы мағлұмат алады, судың қасиеттер танып біледі.
Жеке және жұпта, топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.
Негізгі идеялар Судың қасиеттерімен танысу, айналадағы суды, экологияны қорғау.
Тапсырмалар  Ашық сұрақтар, жабық сұрақтар, зертханалық жұмыс, топтық жұмыс, интерактивті әдістер.
 

 

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты Мұғалім  іс-әрекеті Оқушы  іс-әрекеті
 

 

3 минут

 

І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар 3 топқа бөліп орналастыру. Сурет қиындыларын  қолданамын. Сурет қиындыларын құрау, артындағы жұмбақтың жауабын табу арқылы топтарға бөлінеді. І топ. Су. ІІ топ. Бу. ІІІ топ. Қар. Критерийді оқушылармен айқындаймын.

 

 

Оқушылар сурет құрастыру арқылы топтасады

  ІІ. Үй тапсырмасы Оқушылар өткен
 

5 минут

 

 

 

 

Топқа бөлінгеннен кейін үш түрлі тапсырма беріледі.

1 топ. Ауаның маңызы туралы не білеміз?

2 топ. Ауаны ластанудан қалай сақтаймыз?

3 топ. «Таза ауа денсаулық кепілі» сөзін қалай тсінесіз?

 

 тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар  «Бармақ» арқылы бағаланады.
 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут
 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

2  минут

ІІІ Жаңа сабақ

1 Тақырыпқа байланысты сурет көрсетіледі.

 

Суретке қарап сұрақтарға жауап алу арқылы жаңа сабаққа ену.
Жаңа сабақ: Су. Судың қасиеті.

 

 

Оқушыларға жалпы суретті көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады.

 

Оқушылардан су туралы қандай мағлұмат білетіндері сұрап, стикерге жазып «INSERT» әдісі бойынша «Білемін» бағанына барып жапсырады.

 

2.Мәтінді оқи отырып тәжірибелік  жұмыс орындау. жұмыс жасайды.

І топ. 1- тәжірибе.

ІІ топ. 2- тәжірибе.

ІІІ топ. 3- тәжірибе.

 

 

Үш топтың  алдарына ақ парақтар таратылады. Оған қосымша қалташадағы шашыраған сөздер таратылады. Олар ол сөздерді қосу арқылы тәжірибені қорытындылайды.

 

Әр топтан бір баладан шығып практикалық жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

Суретпен  жұмыс. Тақтаға сурет көрсетіледі. Бұл суреттерден  су-сұйық, ол буға, мұзға айналатындығын байқап айтулары қажет.

 

 

Дәптермен жұмыс.

       Судың үш күйі

Сұйық      бу          мұз

 

Жұмбақ шешу.

Мүлгіп тұрған бақ тыныш,

Ораныпты ақ күміс. (қар)

 

 

 

«Кім көп біледі?» ойыны. Бұл ойында оқушылар мақал-мәтелдердә, тыйым сөздердің орнын табу керек.                   

   1.…..  да сұрауы бар.

2.…..  жер — нулы жер.

3.Сағадағы  …..  ішеді, жағадағы у ішеді.

  1. ….. тіршіліктің көзі.
  2. ….. тіршілік мекені.
  3. …. жүрген жер береке, ел жүрген жер мереке.
  4. ….. түкірме.
  5. ….. көрсең көзін аш.
  6. ….. өмір жоқ.
  7. Кірдің ….. басуға болмайды.

11.Түнде  …..  барма.

  1. ….. өмір тұссыз аспанмен тең.

 

 

Оқушылар бірлесіп өздерінің тың идеяларын жұпта талдайды. Әр топ шығып өз тәжірибелерін жасап шығады.

 

 

Қорғауға шыққан топтарды аттарына сай «су.бу.қар.»  суреттерімен бағаланады.

1-ші бала ыдысты ұстап, 2-ші бала ол ыдысқа суды құйады. 3-ші бала ол жұмыстан көргенін сөзбен қорытындалай-ды.

Оқушылар суреттен не көргендерін айтады.Екі суретті салыстыру.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар судың үш күйін дәптерге жазады.

 

 

Оқушылар жұмбақтың дауабын шешті. Өздерінің білетін жұмбақтарында жасырды.

 

Оқушылар орны бос жерлерге дұрыс сөздерді қойып мақал-мәтелдерді, тыйым сөздерді жалғастырды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут Бағалау. Оқушылардың жинаған ұпайларына қарай топты бағалау. Жинаған ұпайларын санау

 

 

 

 

 

 

 

2 мин Рефлексия

«Алдағы сабақтардан не білгілері келетінін жазу?»

Стикерлерге жазып  INSERT  парақшасына жабыстыру.
Үйге тапсырма Су қайнағанда неге азаяды?  Сұрақтың жауабын үйден бақылау тапсырылады.

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *