Атырау қаласы
№ 28 негізгі мектеп
Габдуллина М.Қ
Тақырыбы: Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы
Пәні биология | Күні 15.01.2015 жыл | Сыныбы 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Биология 6-сыныпБиология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Биология анықтамалығы 2013 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | -Жалпы балдырлар туралы түсінік беру; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері | — Балдырлардың тіршілік ортасы туралы ойларын дамыту;- Біржасушалы және көпжасушалы балдырлар туралы түсініктерін қалыптастыру;
— Балдырлардың пайдасы мен зиянын оқып үйрету; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері | — Балдырлардың тіршілік ортасы туралы ойлары дамиды;- Біржасушалы және көпжасушалы балдырлар туралы түсініктері қалыптасады;
— Балдырлардың пайдасы мен зиянын оқып үйренеді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | -АКТ-ны пайдалану;- сыни тұрңыдан ойлау:
-оқуды және оқытуды бағалау; -Оқушыларды жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту; — Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер; — Оқудағы көшбасшылық; — Дарынды және талантты балалармен жұмыс; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүру барысы: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин
7 мин
10 мин
10 мин
2 мин
5 мин
2 мин
3 мин
3 мин
|
І ҰйымдастыруСыныпты топқа бөлу (Суреттер арқылы: жапырақ, тамыр, гүл)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы 1 Өсімдіктерге тән қандай ортақ белгілер бар? 2 Өсімдіктерді жіктеу дегеніміз не? 3 Түр дегеніміз не? 4 Жіктеу мен жүйелеудің айырмашылығы неде? 5 Өсімдіктер қалай жүйеленеді? ІІІ Жаңа сабақ «Миға шабуыл»(Оқушыларға сұрақ қоя отырып пікірлерін тыңдау) -Балдырлар туралы не білесіңдер? -Балдырлар қайда тіршілік етеді? (Видио) 1-тапсырма Топтық тапсырма 1-топ. Балдырлар 2-топ. Хломидоманада 3-топ. Хлорелла 2-тапсырма (Жадыны жақсартуға арналған тапсырмалар) Біржасушалы Шоғырлы Көпжасушалы Қатпаршақ Талшықсыз Хлорококк Хлорелла Хроматофор Хлорофилл Домалаңғы Талшықты Гамета Хламидомонада Таллом
IV Бекіту сұрақтары Сыңарын тап
V Үйге тапсырма Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы VI Бағалау: Бағалау бетшесі
Өте жақсы-3 ұпай Жақсы-2 ұпай Орта-1 ұпай Бағалау критериі 10-12 ұпай-«5» баға 7-10 ұпай-«4» баға Кері байланыс Чемодан- үйрендім Қоқыс жәшігі- білгім келмейді Еттартқыш- әлі жеткіліксіз |
Топқа бөлінеді
Диалогтық әңгіме
Ауызша сұраққа жауап
Топпен жұмыс
Жұппен орындалатын тапсырма
Сұрақтарға жауап береді
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды
Стикер арқылы |
15.01.2015 жыл
6 «а» сыныбында «Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы және көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы» тақырыбындағы ашық сабағыма
рефлексия
Сабағымда оқушыларды өсімдік мүшелері жапырақ, тамыр, гүлмен бөлдім.
«Егерде мен?» сұрағын қойып топтардың жауаптарын тыңдадым. Оқушылар өздерін жапырақтың, тамырдың, гүлдің орнына қойып өз ойларын жақсы жеткізді. Үй тапсырмасында «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы әрбір топ өзге топтарға сұрақтар қойды.Әрине сұрақтарға жауап бергеннен гөрі сұрақ қоюға келгенде оқушылардың қиналғандары байқалды.
Топтық ойлану да әлсіз байқалды, әсіресе 2,3- топтарда. Оқушылар әлі де топ болып ақылдасуға дағдыланбаған. Жаңа сабақта:
1-топ. Балдырлар
2-топ. Хламидомонада
3-топ. Хлорелла тақырыптарынан постер қорғау болды. 3 топта өз тақырыптарын жақсы аша алды. 3 топта өзге топты қызыл түспен бағалады.
Сергіту мақсатында жадыны жақсартуға тапсырмалар бердім.
Біржасушалы Шоғырлы
Көпжасушалы Қатпаршақ
Талшықсыз Хлорококк
Хлорелла Хроматофор
Хлорофилл ДомалаңғыТалшықты Гамета
Хламидомонада Таллом |
1 минут тақтадағы сөздерді естеріне сақтау. Сөздер кетіріледі, естерінде қалған сөздерді дәптерлеріне жазады. Кім көп сөз жазды?
1 топ-8 сөз, 2 топ-6 сөз, 3 топ-7 сөз жазды. 14 сөзден тең жартысын жазулары әрине жақсы емес. Менің алдағы уақытта есте сақтауға көп тапсырмалар беруім керек.
«Сыңарын тап» тапсырмасында:
3 топта да Хламидомонада, хлорелла, хлорококк сөздерінің сыңарын табуда шатысқан.
Топ мүшелерін топ басшылары бағалағанда 2-топта келіспеушілік болды. Топ басшыларының бағалау көрсеткіштерін ескере отырып жиынтық бағалауды өзім жасадым.
Бағалау бетшесі
№ | Оқушы аты | І тапсырма | ІІ тапсырма | ІІІ тапсырма | ІV тапсырма | Ұпай саны |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 |
Өте жақсы-3 ұпай Жақсы-2 ұпай Орта-1 ұпай
Бағалау критериі
10-12 ұпай-«5» баға 7-10 ұпай-«4» баға 4-6 ұпай-«5» баға
Стикер арқылы кері байланыс жасадым.
Чемодан- бүгінгі үйренгенім
Қоқыс жәшігі- маған керек емес
Еттартқыш- Әлі оқуым керек.