Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
Заградовка селосы
Заградовка орта мектебі
Исмаилова Махабат Сайлаубекона
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Тақырыбы: «Фаст-фуд – денсаулықтың дұшпаны
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік. Жеке, топпен жұмыс жасай отыра, диалогтік әңгімеге қатыса отырабір-бірінің жұмысын бағалай білуге үйрету; «Фаст-фуд – денсаулықтың дұшпаны»екенін білу.
- Тәрбиелік. Мәдениетілікке тәрбиелеу. Нанның қасиетті туралы тәрбиелік мәні зор әңгіме ұйымдастыру.
- Дамытушылық. Сөйлем құрау қабілеттерін дамыту. Қисынды ойлау қабілеттерін дамыту жолында жұмыс жасау.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқытудың нәтижесі(табыс критерийлері):
1)Төмен деңгейлі оқушы үшін: «Фаст-фуд» сөзінің мағынасын түсінеді, оған жататын тағам түрлерін атайды
2)Орта деңгейлі оқушы үшін:«фаст-фудтың» жағымды, жағымсыз жақтарын ажыратады, өз ойын қорытындылайды.
3)Жоғары деңгейлі оқушы үшін:сабақ тақырыбы бойынша өзіне қорытынды жасайды, дәлелдейді, ақпаратты жүйелейді
Түйінді идеялар:
1) «Фаст-фуд» бізге керек, керек емес бойынша өз ойларын жеткізу
2) Өз идеяларын ұсыну ( топтық жұмыс барысында)
3) мәтін мазмұнын талдай отыра , негізгі ойларын таба білу
4) сабақ бойынша рефлексия жаза білу
Жаңа сөздікпен жұмыс
— Бүгінгі сабақта келесі жаңа сөздермен жұмыс істейміз.
пікірталас-дискуссия
шұғыл- быстро
ағза-организм
ауруға шалдығу, аурады- заболеть
семіздікке шалдығу –страдать ожирением
жаңа сөздерді оқиды ,сөз тіркестер құрастырады , жазады
Түсіну деңгейіСұрақтар:
— «Фаст-фуд» тағам түрлерін қайдан сатып аламыз
— Сен қандай өнімдер ұнатып жейсің?
Қолдану деңгейі
«Фаст-фудқа» анти жарнама жасаңдар (Фастфуд әкелу, футболка
кола, бейсболка)
Карточкаларменм жұмыс
Сұрақтарға жауап беру:
Бүгінгі сабақта нені білдің?
Фаст-фудтың қандай жақтары көбірек?
«Сен бүгіннен бастап фаст-фуд өнімдерін жейсің бе?» Неге?
VІ Бағалау
- Бүгінгі сабақта кімнің жұмысы ұнады? Неге ?
Жауапты стикерге жазады
VІІ. Үй жұмысы
«Фаст-фуд- денсаулықтың дұшпаны тақырыбы бойынша мини эссе жазу