Қызылорда облысы № 5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы (түзету) мектеп-интернатының бастауыш сынып мұғалімі Өтегенова Гүлмира
Тақырыбы: Қызықты математика 1
Мақсаты:
Білімділігі: Математика пәніне деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін дамыту, шапшақдық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы:ойлау қабілетін, ой-ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру, мәнерлеп өлең айтуын, ұйымдастырушылық қабілетін, ортада өз-өздерін ұстау дағдылырын дамыту.
Тәрбиелігі:оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылығын арттыру.
Түзету: ұсақ маторикасын дамытуға және көзге жаттығулар жасауға үйрету.
Түрі: топтық сайыс.
Типі: ойын түрінде
Көрнекілігі: ойын есептері, кестелер, геометриялық фигуралар, асықтар, плакаттар.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру:
Мұғалім: Қайырлы күн, қадірлі ұстаздар және оқушылар!
«Қызықты математика» сабағына қош келдіңіздер! Бүгінгі сабақ топтық сайыс түрінде өтеді.
Ортада «Қыран» және «Тұлпар» топтары өздерін таныстырады .
1.«Қыран» топбасшысы:
Біздің топ: «Қыран»
Біздің ұран: «Білекті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар!»
- «Тұлпар»- топбасшысы:
Біздің топ: «Тұлпар»
Біздің ұран: «Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске!»
Мұғалім: Екі топты сабақ барысында қадағалап, олардың тапқырлығы мен өнеріне баға беретін әділ қазыларды сайлап алайық!
І. Сайыс :«Бәйге» топбасшылар сайысы:
- Азайтудың нәтижесі қалай аталады? (айырманың мәні)
- Бір сағатта неше минут бар? ( 60 минут )
- Оқу жылының алғашқы айы? ( қыркүйек )
- Қосуға кері амал.( азайту )
- 1 ғасырда неше жыл бар? (жүз )
- 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын сан? ( 98 )
- Аптаның соңғы күні қалай аталады? (жексенбі)
8.Тәулікте неше сағат бар? (24)
- Қосудың компоненттерін ата. (қосылғыш,қосылғыш, қосындының мәні)
10 71 жылда неше ай бар? (12 ай )
- Бөлу амалының компоненттерін ата?
ІІ. Сайыс: « Сиқырлы кестелер» Бос торкөзге 4,5,6,7,8,9 сандарын қойып баған бойынша,қатар бойынша қосқанда 15 шығатындай болсын.
8
|
1 |
|
5 |
7 |
|
4
|
2 |
1 |
5 |
|
4
|
3 |
|
2
|
6 |
ІІІ. Сайыс: «Фигуралар сайысы»
Әр топқа бірдей фигуралар беріледі. Сол фигуралардан адам бейнесін жасау керек. Қай топ фигураларды көп қолдаса, сол топ жеңеді.
ІV. Сайыс: «Біліктілік сайысы»
1 топ: х+45=185 2 топ? у+12=422
Сергіту сәті: көзге жаттығулар жасату.Көз қарашығымен 9,6
сандарын жасау
- Сайыс: «Хан талапай» Топ басшылар сайысады.
Талапай-ау , талапай,
Табылды айың алақай,
Асықты алға шашамыз,
Талапайға басамыз.
Қолыңдағы асықты 5 ке көбейт.
VІ. Сайыс: «Қасиетті 7 саны»
Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)
7 саны жайлы не білесің?
Жеті:күн ,жарғы,ата,керемет,нан жұт, қарақшы,қазына,жарғы.
VІІ. Сайыс: «Жұмбақ есеп» сайысы.
1.Егер тырна бір аяғымен тұрса, 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? ( 3кг)
2.Үстел үсті төртбұрышты . Оның бір бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?
- Төрт қойдың неше аяғы бар? (16)
4.Екі адам шахматты 2 сағат ойнаса, әрқайсысы неше сағат-
тан ойнады? (2 сағат)
5.1 топ үйрек ұшып барады. Олар барлығы 5-еу.1-еуі жерге қон са нешеуі қалады? (1)
- Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып
алады. Торғайдың қаншасы қалады? (10)
VІІ. Сайыс: «Ой сергіту»
- 7 жұрттың тілін біл,(7 түрлі білім біл.)
- Білекті бірді жығар,(білімді мыңды жығар.)
- Жүз сомың болғанша ,( жүз досың болсын.)
4.Екі жақсы қас болмас,(екі жаман дос болмас)
Қорытынды:Әділқазылар алқасы қорытындысын айтады .
Марапаттау.