Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару, топқа бөлу (2-3 минут)
Сынып оқушыларын элементтер аты бойынша (Ag,Au,Cu,Al) 4 топқа бөліп топтастыру.
- топ: “Алтын”
- топ: “Күміс”
- топ: “Мыс”
- топ: “Алюминий”
ІІ.Талқылау үшін сұрақтар. (2-3 минут)
1.Химиялық элементтер неше топқа бөлінеді? (Металдар және бейметалдар)
2.Неліктен олай ойлайсың? (Периодтық кестедегі металдар мен бейметалдардың орналасу тәртібіне тоқталады)
- Олай болса металдардың бейметалдардан айырмашылығы неде?
ІІІ. Жұптық жұмыс «Кім көп біледі?» (5 минут)
1.Өнеркәсіптің негізгі металы? Темір
2. Ең қатты металл? Вольфрам
- Шаршамайтын металл? Бериллий
4. Ең жеңіл металл Литий
5. Ең ауыр металл Осмий
6. Ең тез балқитын металл Цезий
- Ауада жанатын сілтілік металл Цезий
- Қанның құрамына кіретін металл Темір
9. Тыңайтқыш ретінде қолданылатын сілтілік металл Калий
- Металдардың кернеу қатарын кім жасады? Н.Н. Бекетов
11. Қиын балқитын, қатты ақ түсті металл Алюмений
12. V топтың металл элементі Висмут
13. Тайқазан 7 металдан құйылған, ол қандай металдар? Темір, мырыш, қалайы, қорғасын,
мыс, күміс, алтын
14. Металлургияны грек тілінен аударғандағы қазақша баламасы. Металдарды өңдеу
- Химиялық элемент құрамы Э2О оксид түзеді, оның молярлық массасы 94 г/моль. Осы элементті анықтап, оған тән қасиеттерді атаңдар
Жұптар дайын үлгі жауаппен бірін-бірі бағалайды
ІV. Топтық жұмыс «Жоба қорғау» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. «Джиксо» әдісі бойынша оқушылар мәтінмен танысады және төмендегідей жоспармен жүреді:
Мыс тобына «Тұжырымдамалық карта»
Алюминий тобына «Концептуалдық кесте»
Күміс тобына «Ассосация»
Алтын тобына «Даналық ағашы»
бағалау
Ү. Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау» (10 минут)
Ойлау деңгейі |
Сұрақтар мен тапсырмалар |
Жауаптары |
Білу |
Химиялық элементтер нешеге бөлінеді? |
|
Түсіну |
Металдар мен бейметалдардың периодтық жүйеде орналасу тәртібін түсіндіріңіз |
|
Қолдану |
Мына айналымдарды жүзеге асырыңыз |
|
Талдау |
Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы мен ұқсастықтарына мысалдар келтіріп салыстырыңыз |
|
Жинақтау |
CaCO3, FeS2, Cu2O массалық үлестерін есептеңдер |
|
Бағалау |
Химия өндірісінде металдардың маңызы неде? |
|
бағалау
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан алған әсерім
|