Мақтарал ауданы, Ш. Ділдабеков а/у
Спарханова Жаухар Сапарқұлқызы
«Қызыл таң» жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика әлеміне саяхат.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушылардың меңгерген математикалық білімдерін қайталау, пысықтау, бекіту.
Дамытушылық : тез ойлауға, шапшаң есептеуге баулу, логикалық ойлауын дамыту, ой өрісін кеңейту.
Тәрбиелігі: ұжымдылыққа, ұйымшылдыққа, ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі : топтық, ұжымдық.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ — жауап
Сабақтың көрнекілігі: ребустар, сөз жұмбақ, кім жылдам ойыны, геометрияляқ фигуралар.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, өзін — өзі тану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды гигиеналық талапқа сай отырғызу, психологиялық дайындық.
Қайырлы күн достар!
Бүгінгі күн міне,
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын!
Үш топқа бөліп өтейікші
І «Білгірлер»
ІІ «Тапқырлар»
ІІІ «Алғырлар»
- Тур. Таныстыру.
Ұрандары:
І топ: Білекті бірді жығар
Білімді мыңды жығар
ІІ топ: Ақыл азбайды
Білім тозбайды
ІІІ топ: Талаптыға нұр жауар
- Тур. Бәйге. Топтарға сұрақтар
І топ: Бір жылда неше ай бар?
Әр жыл мезгілі неше айға созылады?
Аптаның төртінші күні
Бір тәулікте неше сағат бар?
Салмақ өлшем бірлігі
Азайтудың нәтижесі қалай аталады?
Екі ондықтан, сегіз бірліктен тұратын сан
Қай айда 28 күн бар?
Бір айда неше күн бар?
Он мен тоғыздың қосындысы
ІІ топ: Жыл мезгілдері нешеге бөлінеді?
Сегіз бен үштің айырмасы
Екі тәулікте неше сағат бар?
Аптаның екінші күні?
Жылдың соңғы айы
1 дм неше см бар?
Қосудың нәтижесі қалай аталады?
Бір айда неше апта бар?
Тоғыз ондықтан екі бірліктен тұратын сан
Ең үлкен екі таңбалы сан
ІІІ топ: Жылдың бірінші айы
Жиырма мен бестің қосындысы
Ең кіші екі таңбалы сан
1 мин. неше секунд бар?
Бір сағатта неше минут бар?
Азайтудың нәтижесі қалай аталады?
Он см неше дм бар?
Аптаның бесінші күні
Бір жылда неше ай бар?
Ең үлкен бір таңбалы сан
10 | 5 | |
3 | 7 | 2 |
6 | 4 | |
8 | 12 | |
1 | 11 | 9 |
4 | 7 | |
10 | 2 | 6 |
12 | 8 | |
1 | 9 | |
11 | 5 | 3 |
9 | 3 | |
5 | 11 | 1 |
12 | 4 | |
8 | 2 | |
10 | 6 | 7 |
(1-ден — 12-ге дейінгі сандарды тауып, мүдірмей санап шығу керек)
- Тур. «Көңілді санамақ»
- тур. «Кім жылдам?»
Қарындашты , борды көтермей, бір кесіндіні екі рет қайталамай хат қалтаны сызып шығу керек.
- Тур. Сөзжұмбақ
Қ | о | Т | |||||
О | Т | О | ү | ||||
қ | о | С | ы | л | Ғ | ы | Ш |
н | у | З | Ы | ||||
з |
Ү | М | ||||
А | Л | О | И | ||
Р | К | О | Н | М | Н |
Т | Е | Ң | Д | Е | У |
Ы | н | Ы | Т | Т | |
қ | Қ | Р |
І топ Теңдеу
ІІ топ Қосылғыш
ІІІ топ Математика
6 тур Ребус шешу
7 тур «Кел ойнайық» Теңдеу шешу
І топ кірпіге алма жинау
Х + 6 = 12
Х – 6 = 6
9 + Х = 18
ІІ топ қоянға сәбіз жинау
18 – Х = 9
14+ Х = 20
Х + 8 = 10
ІІІ топ
10 + Х = 20
Х – 10 =10
Х + 12 = 20
8 тур. «Бұрыштарды тап »
9 тур «Кім тапқыр»
Жұмбақ
І топ
Атам, әжем,аға,
Әкем, інім және мен
Анам және енесі
Енесінің бөлесі
Отыр едік шай ішіп
Жеңгем кірді: майысып
Арқасында кіші інім
Саны қанша айта қой
Үйдегі бар кісінің? (10)
«Тез есепте»
ІІ топ
Жайылып жүр сегіз лақ
Үшеуі оның егіз лақ
Бала болғын келсе егер
Сегіз лақтың енесін
тез есептеп бересің?
ІІІ топ
Он бір түйе, бес жылқы
Екі сиыр бір ешкі
Екі қоян, үш түлкі
Сонда неше болады? (24)
Жаңылтпаш
І топ
Бір ақ — шымшық
Үш ақ шымшық
Төрт ақ шымшық
ІІ топ
Бес түп алма
Бестік алғандікі
Төрт түп алма
Төрттік алғандікі
ІІІ топ
Ұшқыш жақсы ма?
Үш құс жақсы ма?
Ұшқышта жақсы
Үш құста жақсы.
Мақал – мәтел
І топ
Бір адам қазған құдықтан
Мың кісі келіп су ішкен
ІІ топ
Досыңды бір алдағаның
Өзіңді мың алдағаның
ІІІ топ
Білекті бірді жығар
Білімді мыңды жығар
- тур «Логикалық сұрақтар »
- Бес екіліктің нәтижесінде 7 шығатындай етіп таңбамен біріктіру керек. 2*2*2*2*2=7
- Әр қабырғаға 2 орындықтан қойып, 5 орындықты бөлмеге орналастыру
- 1 Жұмыртқа 4 минутта піседі, 4 жұмыртқа неше минутта піседі?
- Бақтиярдың 4 ұлы бар, олардың әр қайсысының туған қарындастары бар. Бақтиярдың неше ұлы, неше қызы бар?
Қорытынды.
Сабақты қорытындылап, жеңген топты мадақтау. Көп ізденіп, қосымша есептер шығару керектігін айту.