Кожина Саягуль Саматовна
Пәні: Дүниетану
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Судың маңызы.
Мақсаты:
— судың маңызы туралы білу;
- судың тіршілікпен байланысын ажырату;
- сыни тұрғыдан ойлана отырып, су әлемін сипаттап, олардың жалпы табиғатқа және адамзатқа пайдасын айқындай алу.
Күтілетін нәтиже:
— судың маңызы, өзіндік ерекшелігі туралы біледі;
- судың тіршілік ортасымен байланысын ажыратады;
- сыни тұрғыдан ойлана отырып, су әлемін сипаттап, олардың жалпы табиғатқа және адамзатқа пайдасын айқындай алады.
Қолданылған модульдері: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуда АКТ-ны қолдану», «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Оқыту мен оқудағы көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»
Стратегиялар/әдістер: «Шаттық шеңбері», «Өрмекші торы», «Миға шабуыл», «Кубизм» әдісі, «Жұптас, ойлан, бөліс», «Сергіту сәті», «Визуалды айғақтар», «3 минуттық эссе» әдісі, «Жапондық» бағалау, Рефлексия — «Блум» таксономиясы, «Бағалау нысанасы».
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
уақыты |
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Кіріспе
7 минут |
«Жұбыңды тап!» ойыны
Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас орнату.
«Өрмекші торы» стратегиясы Мақсаты: өткен сабақтан алған білімдерін бекіту.
Топқа бөліну Мақсаты: ұжымдық жұмыс жасауға машықтандыру. |
«Шаттық шеңберіне» тұрғызып, көңіл-күйлерін жақсарту, психологиялық ахуал
тудыру. Көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру.
Кері байланыс.
Сұрақтар төңірегінде жауап қайтарылады. Су қандай зат? Судың түсі қандай? Су қай жерлерде кездеседі? Судың үй шаруасында қалай пайдаланасың? \қол жуу, т.б гүл суарамыз\ Топқа бөлу гүлдер арқылы жүзеге асады .
|
Оқушылар шеңберде тұрады. Психологиялық ахуал тудыру.
Сұрақтарға жауап береді. Ой-пікірлерін ортаға салады. Шағын ойталқысы жүзеге асады.
Гүлдерді түстеріне қарай таңдап алу арқылы 3 топқа бөлінеді.
|
Тамаша!
Жарайсың! Жақсы! Смайликтер
|
АКТ
Гүлдер Стикер, топ аттары жазылған қағаздар, |
Тұсау
кесер 5 минут
|
«Миға шабуыл» (жұмбақ шешу)
Мақсаты: «ішкі уәжді» ояту, миға шабуыл жасау.
|
Әр топқа жұмбақ ұсыну:
Жұмбақтың шешуін тап! Мамықтай ұлпа, Қанттай ақ. Қыста жер бетін басады, Жазда сайға қашады. \ҚАР\ Жұмбақтың шешуін тап! Төбеден төнеді, Тамшысын төгеді. Сол кезде ой қаулап, Бәйшешек өнеді. \ЖАҢБЫР\ Жұмбақтың шешуін тап! Ауыл сыртында сайда, Жатыр үлкен айна. \КӨЛ\ Осы жұмбақ шешулеріне ортақ зат СУ екенін ұғынады. Жаңа тақырыппен таныстыру. слайд 2 Сабақтың тақырыбын хабарлау, жалпы мақсатты айту және оқушыларды мақсат қоюға тарту.
|
Әр топтағы оқушылар өздеріне берілген жұмбақтың шешуін тауып, тақтаға жазады.
Жауап беруде топтық қарым-қатынасқа түседі.
Оқушылардың мақсаттары толық тыңдалып, ескеріледі. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады. |
Бәрекелді!
Жарайсыңдар!
Тамаша! |
Интербелсенді тақта |
Негізгі бөлім
25 минут
Қорытынды бөлім 5 минут
|
Топпен жұмыс
«Кубизм» стратегиясы. Мақсаты: өз білімдері бойынша ой жинақтау
«Жұптас, ойлан, бөліс» стратегиясы Мақсаты: берілген суреттер арқылы судың пайдасы туралы әңгімелеу.
Сергіту сәті. Мақсаты: бойларын сергіту
«Визуалды айғақтар» әдісі (постермен жұмыс) Мақсаты: оқығандарын, білгендерін, түйгенде- рін постерге түсіру. 12 мин.
«3 минуттық эссе» Мақсаты: өз ойын қағаз бетіне түсіру.
|
Ашық сұрақ арқылы топқа тапсырма берілді: — Балалар, қалай ойлайсыңдар, СУДЫҢ табиғатқа, құстар мен жануарларға, адамдарға пайдасы туралы не айтуға болады? слайд 3
Осы сұрақтарға жауапты, тапсырмаларды орындау арқылы ақпарат алатын боламыз. «Сулы жер-нулы жер» дейді. Ну дегеніміз – қалың тоғай. Сен бұл мақалдың мағынасын түсінесің бе? Сен тіршілікке қажетті бес нәрсенің бірі су екенін білесің. Су бар жерді тіршілік бар. Үйдегі су шүмегінің ашық қалмауын қадағала. Суды үнемдеп пайдаланған жөн,т.б.
Музыкалық би. Оқушыларға би қимыл қозғалысты қайталап орындатамын.
оларды атап айт.
Осы түсінгендері бойынша постерге түсіріп топпен бірігіп жұмыс істейді.
Дәптермен жұмыс. Эссені бағалауға арнайы бағалау парағын дайындап, әр оқушыға жеке-жеке үлестіріп беремін. Эссе мына лайық болуға тиісті: * Бір айтқанды қайталай бермей, мәнділігімен көзге түсу керек. * Әңгімедегі ой анық болу керек. * Мұқият және қатесіз жазылған болу керек. |
Судың пайдасы туралы әңгіме өрбітеді.
Жапондық бағалау
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындау үшін, кітаптан алынған ақпаратты оқиды, талдайды.
Қимыл -қозғалысқа түсу арқылы денелері ширап,сабаққа деген құлшыныстары арта түседі. Постерге өз ойларын салып, қорғайды. Оқушылардың барлығы жұмысқа белсенді қатысып, әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындап, оны қорғайды.
(«Бас бармақ» арқылы) бағалайды.
Эссені бағалау бойынша оқушы өз еңбектеріне өздері баға береді, талқылайды.
|
Өте жақсы, тамаша!
Түрлі- түсті кубиктер арқылы
Смайликтер Гүлдермен
Жақсы!
Түрлі түсті стаканмен
Керемет!
Өте жақсы!
Дұрыс айтасың
Түрлі түсті Смайликтер
Өте жақсы!
Дұрыс айтасың |
Кубик
Интербелсенді тақта,
Мәтін
Бағдаршам
АКТ
маркерлер
постер, қима суреттер
парақшалар
|
Рефлексия
Бағалау. «Бағалау нысанасы» әдісі
Үйге тапсырма |
Нені ұға алмадың, соны жаз. Оқушылар смаиликтерде көрсетілген көңіл күйлерге сәйкес бағанға өздеріне берілген стикерлерді жабыстыру керек болады.
|
Ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады.
Смайликтер суретін стикерлерге салып сәйкес бағанға жабыстырады.
|
Смайликтер
|
«Бағалау мишеньі» |