Ақмола облысы
Еңбекшілдер ауданы
Аңғал батыр ауылы
Аманкелді орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
ЖАРОВА ҚУАНЫШ ТАЛҒАТҚЫЗЫ
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Күні | Қазақ әдебиеті | Сынып 8 | ||
Сабақтың атауы | Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы | |||
Сілтеме | Қосымша әдебиеттер, ғаламтор желісі, интербелсенді тақта, флипчарт, стикер, фломастер, | |||
Сабақтың мақсаты | Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысып, поэманың идеясын ашу, білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, поэманың негізгі түйінін таба білуге дағдыланады. | |||
Сабақтың нәтижесі
|
Оқушылар өз бетінше сыни тұрғыдан ойланып жұмыс жасауға дағдыланады,дарынды оқушылар жаңа материалды ізденіп, зерттеп, қорғауға үйренеді, шығармашылық жұмыс жасауға бейімделеді | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялар
|
|
|||
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары | ||||
Мұғалімнің іс—әрекеті | Уақыты | Оқушының іс—әрекеті | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі:
3.Кеспе қағаздар арқылы 2 топқа бөлінеді. «Қалқаман» және «Мамыр»
|
5 мин. |
1.Амандасады.
3.Өз топтарында отырады.
|
||
Үй тапсырмасын тексеру
Абайдың 17 қара сөзінің мазмұнын сұрау
айтқысы келген?
|
5 мин |
Оқушылар жауап береді
|
||
Шәкәріммен Абайдың туыстық жағын дарынды бала айтады. | 2 мин | Дарынды оқушының қорғауы | ||
ІІІ. Ойқозғау. Жаңа сабақ
1.Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы Шәкәрім туралы өздігінен оқып келген білімдерін тексеру.
|
5 мин |
Сөзжұмбақтың шешуін табады.
1.Шәкәрім туралы үйде оқып келгендерін мазмұндай бастайды.
|
||
Тобықты руы туралы түсіндіру | 2 мин | Білгендерін айтып отырады. | ||
Оқулықпен жұмыс. «Ізден тап»
қоштасу сөзі. |
5 мин |
Оқулықтан әр топ тауып оқиды. |
||
Дәптермен жұмыс.
І топ. Дәптерге, флипчартқа поэмадан үзіндіні өлең құрылысына талдайды, ІІ топ дәптерге, флипчартқа поэмаға композициялық талдау жасайды. |
10 мин |
Оқушылар дәптерлеріне орындайды, әр топтан бір оқушы шығып, флипчарт бетіндегі өлеңді талдайды. |
||
Жаңа сөздермен танысу.
Слайдта жаңа сөздер жазылған, дауыстап оқып, мағынасын түсіндіреді |
2 мин |
Орындарында отырып орындайды. |
||
Пікірталас.
Жақтаушы топ, Даттаушы топ. Мұғалім : Иә,балалар әрқайсың өз пікірлеріңді дәлелдеп айтып шық-тыңдар. Қалқаман мен Мамырдың қосылуы дұрыс, теріс деп кесіп ай-ту қиын . Ол заман әйел затын қор еткен, бұғауда ұстап, малға сат-қан заман, сондықтан еркіндікке ұмтылған Қалқаман Мамыр жүрек қалауын мақсат ете білген , адал махаббатқа жүгіндіре білген. Шә-кәрімнің да мақсаты сол. Не десек те екі топтың да нақты жауап-тарына мен ырзамын. Басты мақ-сат — Қалқаман -Мамыр оқиғасынан ғибрат алу . |
15 мин |
Өз ойларын еркін жеткізіп, |
||
Үйге тапсырма :
«Егер мен Қалқаман болсам…» атты ойтолғау жазу. |
3 мин |
Үй жүмысын күнделіктеріне жазады. |
||
Бағалау .
Топ басшының бағалауы |
5 мин | Әр топтағы топ басшы қойған бағасын түсіндіріп кетеді. |