Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы
Сөгеті бастауыш мектебінің ІІ- санатты тәрбиешісі: Бейсебаева Халида Елеуқызы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сауат ашу
Тақырыбы: Ұ ұ дыбысы және әрпі
Мақсаты: ұ дыбысы және әрпімен таныстыру. Жеке сөздерді оқуға және тез оқуға дағдыландыру. Ұқыптылыққа, әдемі жазуға дағдыландыру.. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Көрнекі құралдар: суреттер, кеспе әріптер, сөздер
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО технологиясы
Іс –әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті | ||||
Мотивациялық қозғаушы
Іздену ұйымдастырушы
Дәптермен жұмыс
Рефлексивті түзету |
Психологиялық жаттығу
Қуанамын менде, Қуанасың сенде Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге
Балалар бүгін бізге ұстаздар қонаққа келіпті. Қонақтармен амандасайық.
Балалар, бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде сауат ашу. Ендеше сабағымызды бастайық.
Балалар, сауат ашу сабағынан не үйрендік?
Кубизм әдісі
— Әріп дегеніміз не?
сендерге бір жұмбақ жасырамын,кім жылдам шешеді екен? Шыр айналып биші қыз Билеп-билеп алады. Өз бұрымын беліне Орап түсіп барады.
Білімнің жолбасшысы,
Құстай ұшар,
Ұршық, ұстаз, ұшақ дегенде ең бірінші қандай дыбыс естіп тұрмыз? Дұрыс айтасыңдар, балалар. Бүгін біз Ұ ұ дыбысымен әрпімен танысамыз.
— Балалар, мен сендерге тақпақ оқимын, соның ішінде қай дыбыс жиі естіледі екен? Балалар енді мына суретке қараңдаршы.
Ұ дыбысы дауысыты дыбыс. Сөздің басында, ортасында кездеседі. Ендеше мына сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайықшы.
Тіл ұстарту жаттығуы. Ұс-ұс-ұс Қарлығаш — киелі құс.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық, Қолды белге қояйық, Оңға бір,солға бір Біз отырып тұрайық.
— Ал, балалар ,қазір дәптерімізді ашып,үлгі бойынша ұ дыбысының кіші және бас әрпін бастырып жазамыз.
Буындап оқу. Ұ-лу, ұ-я, бұ-лан, сұр. Ұр-шық, құ-лан, құр.
Жаңылтпаштар жаттау Тұз — мұздай Мұз — тұздай.
Талап — тұлпар Білім — сұңқар.
«Біз зерекпіз» ойыны. Мен сендерге алдымен дыбыстарды, сонан соң, буынды, сөзді айтамын. Солардың ішінен Р дыбысы бар дыбыс, буын, сөз кездескенде қолдарыңды шапалақтайсыңдар. Мысалы:1) а,т,р,ұ,п,н,р (дыбыс) 2) на, ра, та, ро, па, ру (буын) 3) таға,ұршық тара,ұлу, жаға,ұя, ұшақ, радио, робот (сөз)
Топтастыру
Балалардан бүгінгі жаңа сабақты қалай ұғынғаны жайында сұрақ-жауап алып білімдерін пысықтау. Балаларды мақтап мадақтау.
|
Көкке шуақ шашылсын, Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті, Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой. Ал, қанекей, бәріміз Сәлем дейік үлкенге Сәлеметсіздер ме, апайлар
Күндей жадырап, Айдай арайлап. Жұлдыздай жарқырап Судай мөлдір, таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастайық
Ұршық
(Ұстаз)
(ұшақ)
Ұр-шық
Ұ-шақ
Ұ-я
Жұмыртқа
Бұ-ғы
Тік-ұ-шақ
Қимылмен көрсетеді.
|
Күтілетін нәтиже
Нені білу керек: -сөз, дыбыс, дауысты, дауыссыз дыбыстар түсініктерін
Нені игереді: -жазу барысында дұрыс отыру ережесі, қарандашты дұрыс ұстау туралы түсініктерді.
Нені біледі: -дауысты және дауыссыз дыбыстарды атауды.