Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті «Аққоян»тобы
Тәрбиеші:А.М.Сариева
Күні, айы, жылы:21.11.2014 ж
Білім беру саласы: Таным,Қатынас
Оқу іс-әрекет түрі: Экология негіздері,Тіл дамыту
Тақырыбы: «Жануарлардың қысқы тіршілігі»
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларға қыс мезгілінің ерекшіліктерін түсіндіру.Балалардың дала аңдары туралы түсініктерін тереңдету.Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға,дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.Аңдардың тіршілігі мен қоректенетін ортасымен таныстыру сұрақ қою арқылы сөйлеу белсенділіктерін дамыту.
Баланың аңдарға қоршаған ортаға сүйіспеншілігін оятып, оларды қорғауға тәрбиелеу.
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны сүюге,мейрімділікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Сөздік қорын байыту,тіл мәдениетін жетілдіру.
Көрнекіліктер: Ойын жаттығу ,көрсету, түсіндіру
Билингвалды компанент: Қасқыр-волк,қоян-заяц,түлкі-лиса,аю-медведь
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық
қозғаушы
|
Балалар бүгін сендер қандай әдемісіңдер ,мен сендерді көргеініме қуанштымын . Жылулық шеңбер Балалар мен сендерге жұм-бақ жасығым кеп тұр,мқұқ-ият тындандаршы.
Жұмбақ. Бір жерінде суық. Бір жерінде ыстық. Бір жерінде түн. Бір жерінде күн. Керемет алып неткен. -Ия дұрыс айтасыңдар міне мынау жер шары, пішіні қандай? |
Армысың шапағатты күніміз, Армысың мейірімді жеріміз. Армысың, табиғат анамыз. Келді сізге өзіңіздің баланыз. Сүйейік табиғатты аялайық, Бізде одан жақсылық аямай Анадай табиғаттың аясында. Жадырап жас балаша дем алайық.
Жер шары
Дөңгелек |
Іздену ұйымдастырушы
|
Балалар жер шары дөңгелек. Осы жер бетінде адамдар құстар, жәндіктер, аңдар,ағаш-тар,таулар,гүлдер,төрт түлік малдар бәрі мекен етеді. Балалар бір сөзбен айтқанда бәрін не деп атаймыз? Айналаға қарайықшы көз салып бізді қоршап тұрған табиғат.
Табиғат тірі және өлі болып бөлінеді. Тірі табиғат –олар өседі.қорек-тенеді, тыныс алады тұқым шашады.Оларға адамдар,жан-жануарлар,өсімдіктер,құстар, жемістер,балықтар жатады.Өлі табиғат-қоректенбейді,өспейді тұқым,шашпайды.Оларға:су,тас, тау,күн,ай,құм жатады.Бірақ тіршілік атауы оларсыз өмір сүре алмайды. Орталыққа бөліну. Әлеуметтік орта. Жыл мезгілд-ерін ажырату,сурет бойынша әңгімелеу. Үш тілді меңгерту. Күз –осенъ-autumn Қыс-зима- winter Көктем-весна- spring Жаз-лето- snmmer Таным: Су туралы айту.Тәжіри-бе жасату,қасиетімен таныст-рыу. Су-вода- water Карточка арқылы орталыққа бөлу, Қоңырау арқылы орталық-тан ауыстыру. Сергіту сәті. Бойымызды сергітіп алсақ, орнымызды ауыстырайық. Тақтааның алдына келеміз. Балалар сендер жақсы жұмыс-тандыңдар |
Табиғат дейміз.
Сергіту сәті. Күн болып жадырап, Мөлдір су болып ағамыз. Гүл болып жайнаймыз. Тере-тере дем алып. Жүгіріп-жүгіріп аламыз.
|
Рефлексивті коррекциялаушы
|
Бүгін не туралы әңгімеледік: Табиғат нешеге бөлнеді: Ойын: «жер, су,тас,» «ауа» жердегенде тұрамыз. Су-дегенде қолымыз алды, Тас-дегенде қимыл көрсетіп қатып қаламыз. Ауа-дегенде терең демаламыз. Қорытыңды Табиғатты қорғау аялау әр адам-ның парызы міндеті. Кәне бізге бергне сыйына рахмет айтайық. Күн сәуле шашқаның үшін рахмет. Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет. Аспан,таза ауаң үшін рахмет. Ағаш,көлеңке үшін рахмет. Табиғат бәрі үшін рахмет.
|
Табиғат туралы. Екіге бөлінеді. Ойынға белсене қызығушыл-ыөпен қаысты.
Балалар өлі және тірі табиға-тты ажыртып берді. Ия Балалар жұмыстарына қуан-ды |
Оқу іс-әрекеттен күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Өлі және тірі табиғат туралы,ауаның қасиеті туралы, табиғаттың денсаулыққа пайдасы туралы біледі
Баланың меңгеру: Табиғатқа қамқолық жасау,қөмек,көрсетуді меңгерді.
Баланың жасай алуы: Табиғат туралы меңгере отырып,ұйымшыл жұмыстаана алады.