Алматы облысы
Ақсу ауданы
Т.Тоқтаров атындағы орта мектеп, мектепке дейінгі шағын орталының бастауыш сынып мұғалімі Г.С.Түбекбаева
Тақырыбы: Б б дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты :
- Б дыбысымен танысу сюжетті сурет бойынша әнгіме құрату арқылы, балалардың ойлау қабілетін дамыту,сөздік қорларын молайту.
- Б дыбысына сөздер айтып талдау жасап үйрету,ақыл-ойын дамыту,тілдік қорларын байыту.
- Балаларды ұқыптылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
- 1.Топпен жұмыс.
2.Оқулықпен жұмыс
3.АКТ-мен жұмыс
4.Жұптық жұмыс
Күтілетін нәтиже:1.Жаңа тақырып мазмұнын біледі.
2.Б дыбысынан келетін сөздердің мағынасын түсінеді,
Б дыбысы дауыссыз дыбыс екенін біледі.
- Б дыбысынан келетін сөздерді күнделікті тұрмыста
пайдаланады.
4.Б дыбысын (дауыссыз дыбыс) дауысты дыбыстармен
салыстыра алады.
- Тілдік қорларын дамытады
6.Өздеріне сабақтың қаншалықты ұнағанын, түсінгенін
анықтайды.
Әдіс-тәсілдер: Диалог.(БЖӘ), СТО стратегиясы : «Суретке қарап әңгімеле » тәсілі, АКТ( интер белсенді тақта)дидактикалық ойын,шығармашылық тапсырма.Жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыр. Бағалау:(жұлдызшалар,бағдаршам, мадақтау,қол шапалақтау). Жас ерекшелік. Көшбасшылық(дарындылық).
Құрал-жабдықтар: интер белсенді тақта,электронды оқулық, ән диск, Дидактикалық материалдар: суреттер,ватман, таратпа, клей,түрлі -түсті қарындаштар,түсті қағаздар.
Шеберлік сынып мазмұны:
Жұмыстың кезеңі: | Кезеңнің мазмұны | Қатысушылардың іс-әрекеті | Уақыты | Ресурс-
тар |
Ұйымдастыру кезеңі: |
*Оқушылармен сәлемдесу Жаңа сабақтың өтілу кезеңі «Мақта қыз бен мысық»ертегісінің кейіпкерлерінің тапсырмасы бойынша өтілетінін таныстыру.
*Топтарға бөліну
*Психологиялық дайындық.
*Топ басшысын сайлау.
|
Себет ішінен жеміс-жидектер теріп алады. 1.сәбіз
3.алма 4.алмұрт *Қолдарындағы алмаларына қарап, жаңа сабақта бір-бірлеріне тілек айтып, тілек ағашына апарып жапсырады
*топ басшысы жауап берген топ мүшесіне жұлдызшалар таратады.
|
3мин |
Слайд
Тілек ағашының суреті
|
2.Есте сақтау. | Үй тапсырмасы «Мақта қыз бен мысық»ертегісінің тапсырмасы арқылы сұралады
«Кубизм» стратегиясы бойынша өткен сабақтың жаңа сөздерін еске түсіру.
|
Ойын: «Кім көп біледі?»
1.Біз қандай дыбыспен таныстық? 2.М дыбысы қандай дыбыс? 3.Тақтаға жазып көрсету
|
3 мин | Слайд
(ұяшық таңдау) Тақта |
3.Түсіну.
Жаңа сабақ. |
1.Жаңа тақырыпты түсіндіру.
2.Оқулықпен жұмыс. 3.Тақтамен жұмыс 4.Кесте әріптермен жұмыс
|
1.Әріпті жұмбақ жасыру: Табада бар, Танада жоқ. Сабада бар, Санада жоқ.
2.Жұптық жұмыс
3.Жеке жұмыс 4.Топтық жұмыс
|
10 мин |
Элек- тронды оқулық
оқулық |
4.Қолдану. | Дәптермен жұмыс.
*Көркем жазу. *Ауада жазу. *Тақтаға жазу. |
3.Дәптермен жұмыс
Бір, екі, үш Қолға қалам аламыз Б дыбысын жазамыз. |
5 мин | |
Сергіту сәті | Сергіту сәті орындалады. | Би билейді
|
1 мин | слайд |
|
*Шығармашылық тапсырма
|
1/Әр топ мүшелері ребус шешеді
2/постер қорғайды(бірнеше суреттердің ішінен Б дыбысынан келетін сөздердің суреттерін тауып ,жапсырады) Б дыбысынан келетін сөздер,тақпақ, жұмбақ айту. |
10 мин | Слайд
ребус |
|
Сабақты бекіту:
Ойын:Адасқан сөзді тап .
|
*Ауызша орындату:
|
5 мин | слайд |
|
Бағалау парағын тарату | Топ басшылары жұлдызшаларын санайды. | 1 мин | таратпа |
Бағалау критерийлері | 1.Тапсырмалардың жүйелі орындалуын
3.Сұрақтарға толық жауап берулерін. 4.Тақтаға жазу барысында әдемі жазуларын. 5.Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін. |
5 мин | Жұлдызшалар
|
|
8.Бағдаршам әдісі | Әр оқушы өтілген сабаққа не білдім?,не білгім келеді? Әлі де тақырып түсініксіз болғаны туралы түрлі-түсті қалақшалар арқылы белгі береді: “жасыл” –білдім, түсінікті,
“сары” – күмәнді, “қызыл” –түсініксіз, бұдан да жақсы өтілсе |
Бағдар-
шам түстері
|
||
9.Үйге тапсырма | Оқулық 61-бет . | |||
10.Қорыту | «Біз бақытты балдырған» әнін айту | 2 мин |