Басы » Бастауыш сыныптар » Б б дыбысы мен әрпі

Б б дыбысы мен әрпі

Алматы облысы

Ақсу ауданы

Т.Тоқтаров атындағы орта мектеп, мектепке дейінгі шағын орталының бастауыш сынып мұғалімі Г.С.Түбекбаева

Тақырыбы: Б б дыбысы мен әрпі.

Сабақтың мақсаты :

  1. Б дыбысымен танысу сюжетті сурет бойынша әнгіме құрату арқылы, балалардың ойлау қабілетін дамыту,сөздік қорларын молайту.
  2. Б дыбысына сөздер айтып талдау жасап үйрету,ақыл-ойын дамыту,тілдік қорларын байыту.
  3. Балаларды ұқыптылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Міндеттері:

  1. 1.Топпен жұмыс.

2.Оқулықпен жұмыс

3.АКТ-мен жұмыс

4.Жұптық жұмыс

Күтілетін нәтиже:1.Жаңа тақырып мазмұнын біледі.

2.Б дыбысынан келетін сөздердің  мағынасын түсінеді,        

                                    Б дыбысы дауыссыз дыбыс екенін біледі.

  1. Б дыбысынан келетін сөздерді күнделікті тұрмыста

пайдаланады.

4.Б дыбысын (дауыссыз дыбыс) дауысты дыбыстармен      

                                     салыстыра  алады.

  1. Тілдік қорларын дамытады

6.Өздеріне  сабақтың  қаншалықты ұнағанын, түсінгенін

анықтайды.

Әдіс-тәсілдер: Диалог.(БЖӘ),  СТО стратегиясы : «Суретке қарап әңгімеле » тәсілі, АКТ( интер белсенді тақта)дидактикалық ойын,шығармашылық тапсырма.Жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыр. Бағалау:(жұлдызшалар,бағдаршам, мадақтау,қол шапалақтау). Жас  ерекшелік. Көшбасшылық(дарындылық).

Құрал-жабдықтар:  интер белсенді тақта,электронды оқулық, ән    диск, Дидактикалық материалдар: суреттер,ватман, таратпа, клей,түрлі -түсті қарындаштар,түсті қағаздар.

Шеберлік сынып мазмұны:

Жұмыстың кезеңі: Кезеңнің мазмұны Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты Ресурс-

тар

Ұйымдастыру кезеңі:  

*Оқушылармен сәлемдесу

Жаңа сабақтың өтілу кезеңі «Мақта қыз бен мысық»ертегісінің кейіпкерлерінің тапсырмасы бойынша өтілетінін  таныстыру.

 

*Топтарға бөліну

 

 

 

 

 

 

 

 

*Психологиялық дайындық.

 

 

 

 

 

 

*Топ басшысын сайлау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Себет ішінен жеміс-жидектер теріп алады.

1.сәбіз

  1. саңырауқұлақ

3.алма

4.алмұрт

*Қолдарындағы алмаларына қарап, жаңа сабақта бір-бірлеріне  тілек айтып, тілек ағашына  апарып жапсырады

 

 

*топ басшысы  жауап берген топ мүшесіне жұлдызшалар таратады.

 

 

 

 

 

 

 

3мин

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тілек ағашының суреті

 

2.Есте сақтау. Үй тапсырмасы «Мақта қыз бен мысық»ертегісінің  тапсырмасы арқылы сұралады

«Кубизм» стратегиясы бойынша өткен сабақтың жаңа сөздерін еске түсіру.

 

 Ойын: «Кім көп біледі?»

1.Біз қандай дыбыспен таныстық?

2.М дыбысы  қандай дыбыс?

3.Тақтаға жазып көрсету

  1. «М»дыбысынан келетін сөздер туралы қандай тақпақ айта аласың?
  2. «М» дыбысынан келетін сөздер айту.
  3. «М» дыбысы қалай айтылады?
3 мин Слайд

(ұяшық таңдау)

Тақта

3.Түсіну.

Жаңа сабақ.

 

1.Жаңа тақырыпты түсіндіру.

 

 

 

 

 

2.Оқулықпен жұмыс.

3.Тақтамен жұмыс

4.Кесте әріптермен жұмыс

 

 

1.Әріпті жұмбақ жасыру:

Табада бар,

Танада жоқ.

Сабада бар,

Санада жоқ.

 

2.Жұптық жұмыс

 

3.Жеке жұмыс

4.Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

Элек-

тронды оқулық

 

 

 

оқулық

4.Қолдану. Дәптермен жұмыс.

*Көркем жазу.

*Ауада жазу.

*Тақтаға жазу.

3.Дәптермен жұмыс

Бір, екі, үш

Қолға қалам аламыз

Б дыбысын жазамыз.

5 мин  
Сергіту сәті Сергіту сәті орындалады. Би билейді

 

1 мин слайд
  1. Талдау.
*Шығармашылық тапсырма

 

1/Әр топ мүшелері ребус шешеді

2/постер қорғайды(бірнеше суреттердің ішінен Б дыбысынан келетін сөздердің  суреттерін  тауып ,жапсырады)

Б дыбысынан  келетін сөздер,тақпақ, жұмбақ айту.

10 мин Слайд

ребус

  1. Жасау .

 

Сабақты бекіту:

Ойын:Адасқан сөзді тап .

 

 

*Ауызша орындату:

  1. Білекті … жығар, білімді … жығар.
    2.. … рет өлшеп, … рет кес.

    *Қайталап айту

5 мин слайд
  1. Бағалау.
Бағалау парағын тарату Топ басшылары жұлдызшаларын санайды. 1 мин таратпа
Бағалау критерийлері 1.Тапсырмалардың жүйелі орындалуын

  1. Өз ойларын толық айта алуларын .

3.Сұрақтарға толық жауап берулерін.

4.Тақтаға  жазу барысында әдемі жазуларын.

5.Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін.

5 мин Жұлдызшалар

 

 

 

8.Бағдаршам әдісі Әр оқушы өтілген сабаққа не білдім?,не білгім келеді? Әлі де тақырып түсініксіз болғаны туралы түрлі-түсті қалақшалар арқылы белгі береді: “жасыл” –білдім, түсінікті,

“сары” – күмәнді, “қызыл” –түсініксіз,

бұдан да жақсы өтілсе

Бағдар-

шам

түстері

 

9.Үйге  тапсырма Оқулық 61-бет .    
10.Қорыту «Біз бақытты балдырған» әнін айту 2 мин  

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *