Каринбаева Маржан Сагынтаевна
№14 орта мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Алатау
1.Психологиялық дайындық: 2-мин
— Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері барлық өкпе мен мұңды жібітеді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай аламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
— Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
- Топқа бөлу: 2-мин
Аңдар, балықтар, өсімдіктер, құстар суреті арқылы өз орындарын табу.
Аңдар-орман
Балықтар-аквариум
Құстар-ұя
Өсімдіктер-лейка
1-топ –құстар әлемі
2-топ-өсімдіктер әлемі
3-топ-балықтар әлемі
4-топ-жануарлар әлемі
3.Әр топ өзінің тобы туралы қысқаша айтып өту.
1-
2-
3-
4-
— Бір сөзбен не деп айтуға болады?
— Жаңа бөлім атымен таныстыру: «Туған өлке табиғатын қастерлейік»
— Бүгін табиғат әсемдігі суреттелген Жамбыл Жабаевтың «Алатау» өлеңімен танысамыз.
— «Алатау» дегенде көз алдарыңа не елестейді? Жауаптарын жазып отыру
— таулар
— гүлдер
—
—
Әр топқа осы өлеңнің 4 шұмағын бөліп бердім.
— Іштей оқу
— Таныс емес сөздер кездесті ме?
— Сөздік жұмыс
— Топпен жұмыс (мазмұнын постерге түсіру),қорғау
Оқулықпен жұмыс (1 оқушы мән.оқиды. Салған суреттері мазмұнға сай ма?)
— Айкерім 3-топтың суретінде бұлақта балық шоршып жүр делінген, бірақ балықтың суретінің жоқ екенін байқап қойды.
— Топтар өзара бағалау
— 1-топты,4-топ
— 2-топты -1-топ
3-топты-2топ
4-топты -3топ
Сергіту сәті
4 топқа тапсырма беру:
Берілген сөздерге қатысты мәтіннен көркем сөздер тауып жазу:
1-топ : Таудан аққан су -дыбысы ,қимылы
2-топ: Таудағы жемістер: -олардың дәмі
3-топ: Таудағы аңдар:-қимыл-қозғалысы
4-топ: Тау суындағы жәндік:-оның қимылы
Қорыту: Сонымен Алатау дегеніміз не?-Тау екен
— Суретін көрсету
— Ол неге Алатау деп аталады?
— Мәлімет беріп кету
— Шығармашылық тапсырма:
— «Алатау» атты 1 шұмақ өлең, немесе 5 жол өлең
Дарынды бала Абзал өлең шығарды
Амир 5 жол өлең бастады:
Алатау
Әдемі , әсем
……..
……..
…….
Бағалау