Басы » Бастауыш сыныптар » Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау.

Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау.

Батыс Қазақстан облысы,  Шыңғырлау ауданы,  Шыңғырлау ОЖББМ, Бастауыш сынып мұғалімі  Абдугазиева Китабия Скиндировна.

Сыныбы:3 «а» Күні. 18.12.14 ж. пәні: Дүниетану.
Тақырыбы:  Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау.
Мақсаты: Оқушылардың  топырақ туралы түсінігін кеңейту,топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғауды үйрену.
Күтілетін нәтиже: А).Топырақтың түрлері  мен қасиеттерін түсіндіреді.
В). Топырақтың құрамын, оның қалай пайда болатынын тәжірибе арқылы анықтайды.
С). Салыстырады,сипаттайды,тұжырым жасайды.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:

 

 

 

 

Дүниетану Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық / Оқулық авторлары:Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова, Б.Л.Хаджиева»Алматыкітап баспасы» 2013жылы.  Әдістемелік нұсқау, дидактикалық материалдар. Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар, бағалау парақтары, флипчарт, маркер,ресурстар, видео, стикерлер, аудио, электрондық оқулық,смайликтер ғаламтордан алынған деректі фильм, желім, суреттер.
Сабақтың модулдері:

 

 

1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері.              7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Тапсырма

лар:

«Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,постер,мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «Ассоциация», «Стоп кадр»,  «Ыстық орындық», «Көршіңе әңгімелеп бер», «Венн диаграммасы», «Серпілген сауал»..

АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін  материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру) .Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

Бағалау: Формативті бағалау: Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету, «Қолпаштау» , «Смайлик», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Басбармақ».Жиынтық бағалау.Кері байланыс:«Мадақтау сэндвичі».
Сабақтың барысы:   Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе:

 

 

 

Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Жұмыр қылыш», «Жеке заттары» арқылы топқа бөлу. «Серпілген сауал», арқылы үй тапсырмасы сұралады. Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар бір-біріне мәтін мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ», «екі жұлдыз бір тілек»арқылы бағалайды.

Тұсаукесер:

 

 

 

Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар «Стоп кадр», арқылы көрсетіледі.

-Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар?

-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді.

Оқушылар сабақ тақырыбын болжап айтады.

 

Видео материалдармен танысады.

Сұраққа  қояды.

Жауап береді..

Негізгі бөлім:

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады. Белсенді тақтада электрондық оқулықтан таныстырылым көрсетіледі.

Оқулықпен жұмыс: мәтінмен жұмыс, мәтін  мазмұны бойынша сурет салу,жуан-жіңішке сұрақтар: Оқулықпен жұмыс  .Әр топ өзіне берілген бөлімді оқиды және топырақтың қасиетін сипаттап береді. «Көршіңе әңгімелеп бер» жұмыс болады.Нәтижесінде мынадай сызба пайда болады:

 

Тұздар                Шірінді               Су

 

 

 
Микробтар      Топырақ              Ауа

 

 

 
Құм                                 Балшық

 

Кеңейтілген тапсырма: 

А).Топырақтың түрлері.

В).Топырақтың құрамы.

С).Практикалық жұмыс.

 Әзірге кедергісі бар балаларға: Топшамалар, дидактикалық материалдар.

 Топтық жұмыс:

1-топ:«Венн диаграммасы». (Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ).

2-топ:«Ассоциация»,

3-топ:«Венн диаграммасы»

Негізгі ұғымдар Түсіндірмесі
Сыртқы қабат

Жоғарғы қабат

Топырақ асты

Қарашірік,шірінді

Микроорганизмдер

Бос,борпан, қатты

Сұрақтар мен тапсырмаларды кезекпен оқиды.Сұрақтар беріп,сұрақтарға жауап береді.

 

Ынталандыру мақсатында қолдау көрсетіп, «Екі жұлдыз бір тілек»,«Басбармақ»,  сабақ барысында оқушылар бірін-бірі бағалап отырады.

 

Ресурстарды оқып, танысады. Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеңейтілген тапсырмалармен жұмыстанады.

 

 

 

Әзірге кедергісі бар балалар топшамалармен, дидиактикалық материалдармен жұмыс жасайды

Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.

 

 

Қорытынды:

 

 

 «Ыстық орындық», әдісімен сабаққа қорытынды жасалады..  Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді.
Бағалау: Жиынтық бағалау. Кері байланыс:  «Мадақтау сэндвичі».   Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып,оқиды.
Үйге тапсырма:

 

59-61–беттер.(пайдалы қазбалар түрінен дерек жинау). Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Сабақтың талдауы, өзгертулер:

 

 

2 комментария

  1. осындай жоспарлар көп болса

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *