Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ОЖББМ, Бастауыш сынып мұғалімі Абдугазиева Китабия Скиндировна.
Сыныбы:3 «а» | Күні. 18.12.14 ж. пәні: Дүниетану. | ||||||
Тақырыбы: | Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау. | ||||||
Мақсаты: | Оқушылардың топырақ туралы түсінігін кеңейту,топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғауды үйрену. | ||||||
Күтілетін нәтиже: | А).Топырақтың түрлері мен қасиеттерін түсіндіреді. | ||||||
В). Топырақтың құрамын, оның қалай пайда болатынын тәжірибе арқылы анықтайды. | |||||||
С). Салыстырады,сипаттайды,тұжырым жасайды. | |||||||
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:
|
Дүниетану Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық / Оқулық авторлары:Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова, Б.Л.Хаджиева»Алматыкітап баспасы» 2013жылы. Әдістемелік нұсқау, дидактикалық материалдар. Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар, бағалау парақтары, флипчарт, маркер,ресурстар, видео, стикерлер, аудио, электрондық оқулық,смайликтер ғаламтордан алынған деректі фильм, желім, суреттер. | ||||||
Сабақтың модулдері:
|
1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері. 7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық | ||||||
Тапсырма
лар: |
«Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,постер,мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «Ассоциация», «Стоп кадр», «Ыстық орындық», «Көршіңе әңгімелеп бер», «Венн диаграммасы», «Серпілген сауал»..
АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру) .Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке, жаппай. |
||||||
Бағалау: | Формативті бағалау: Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету, «Қолпаштау» , «Смайлик», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Басбармақ».Жиынтық бағалау.Кері байланыс:«Мадақтау сэндвичі». | ||||||
Сабақтың барысы: | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||
Кіріспе:
|
Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Жұмыр қылыш», «Жеке заттары» арқылы топқа бөлу. «Серпілген сауал», арқылы үй тапсырмасы сұралады. | Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды.
Оқушылар бір-біріне мәтін мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ», «екі жұлдыз бір тілек»арқылы бағалайды. |
|||||
Тұсаукесер:
|
Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар «Стоп кадр», арқылы көрсетіледі.
-Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар? -Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар? Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді. |
Оқушылар сабақ тақырыбын болжап айтады.
Видео материалдармен танысады. Сұраққа қояды. Жауап береді.. |
|||||
Негізгі бөлім:
|
Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады. Белсенді тақтада электрондық оқулықтан таныстырылым көрсетіледі.
Оқулықпен жұмыс: мәтінмен жұмыс, мәтін мазмұны бойынша сурет салу,жуан-жіңішке сұрақтар: Оқулықпен жұмыс .Әр топ өзіне берілген бөлімді оқиды және топырақтың қасиетін сипаттап береді. «Көршіңе әңгімелеп бер» жұмыс болады.Нәтижесінде мынадай сызба пайда болады:
Тұздар Шірінді Су
Кеңейтілген тапсырма: А).Топырақтың түрлері. В).Топырақтың құрамы. С).Практикалық жұмыс. Әзірге кедергісі бар балаларға: Топшамалар, дидактикалық материалдар. Топтық жұмыс: 1-топ:«Венн диаграммасы». (Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ). 2-топ:«Ассоциация», 3-топ:«Венн диаграммасы»
|
Сұрақтар мен тапсырмаларды кезекпен оқиды.Сұрақтар беріп,сұрақтарға жауап береді.
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсетіп, «Екі жұлдыз бір тілек»,«Басбармақ», сабақ барысында оқушылар бірін-бірі бағалап отырады.
Ресурстарды оқып, танысады. Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды.
Кеңейтілген тапсырмалармен жұмыстанады.
Әзірге кедергісі бар балалар топшамалармен, дидиактикалық материалдармен жұмыс жасайды Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.
|
|||||
Қорытынды:
|
«Ыстық орындық», әдісімен сабаққа қорытынды жасалады.. | Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді. | |||||
Бағалау: | Жиынтық бағалау. Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі». | Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып,оқиды. | |||||
Үйге тапсырма:
|
59-61–беттер.(пайдалы қазбалар түрінен дерек жинау). | Үй тапсырмасын күнделікке жазады. | |||||
Сабақтың талдауы, өзгертулер:
|
осындай жоспарлар көп болса
Көп болу үшіне сізде жіберіңіз!