Басы » Cыныптан тыс » Оқуға деген мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс

Оқуға деген мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс

Атамекен ауылы
Атамкен ауылының орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Абдилова Алма Сериковна

Оқуға деген мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс

 Оқушының тегі, есімі, әкесінің аты ________________________________________

__________________________________________________________________

  1. Сынып ______________________________________________________________

 

 

  1. Үлгермейтін пәндері ____________________________________________________

__________________________________________________________________

Оқушының тәртібі ______________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Cабаққа үлгермеу себептері ______________________________________________

__________________________________________________________________

  1. Оқушымен қандай жұмыс түрлері атқарылады (тәрбиелік оқыту, сыныптан тыс, қосымша сабақтар) ______________________________________________________

__________________________________________________________________

  1. Оқушымен жұмыс жасауға бекітілген кім? _________________________________

__________________________________________________________________

 

 

  1. Жұмыс мерзімі ________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

  1. Атқарылған жұмыстың өзгерістері мен нәтижелері __________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________ 

 

Жадынама

 «Үлгірмеудің психотерапиясы»

 

  1. Өз білімінің бағалануына қанағаттанбай, көмек күтеді.
  2. Минутына кем дегенде бір кемшілік. Оқушының бойындағы кемшіліктердің біреуін ғана таңдап, онымен күресуге көмектесіңіз
  3. «Бір оқпен екі қоянды» Оқушының өзі үшін маңызды үш қиындығымен күресті бастаңыз.
  4. Орындаушыны мадақтап, орындағанына сын айту керек.
  5. Үлгірмеушінің бүгінгі жетістіктерін, кешегі кемшіліктерімен салыстырып отырыңыз.
  6. Мадақтаудан аянбаңыз.
  7. Бағалаудың қауіпсіздік ережелері «Білмеймін, бірақ білгім келеді» деген оқуға қызығушылығы арттады.
  8. Үлгірмеушіге нақты талаптар қойыңыз.
  9. Өз-өзін бағалай білу, оқудың қиындығын жеңудегі негізгі әдіс.
  10. Жетістіктерің салыстырып отыру.

 

Оқушылардың мотивациясы төмен болу себептері мен анықтау мінездемесі

Үлгермеушілік себептері

Оқу мотивациясының төмен деңгейі (оқуға деген еш қызығушылығы жоқ). Әсер етеді:

Оқушының отбасындағы жағдайы;

  • Айналадағы қоршаған ортамен қарым-қатынас;
  • Дұрыс тәрбиелемеу нәтижесінің зияткерлік тұрғыдан кері әсер беруі. Зияткерлігі төмен оқушылар – ойлау дағдысының қалыптасуына және дамуына жағдай жасалмаған, машығы мен дағдысы қалыптаспағы оқушыларға мұғалім оқыту негізін құрайды;
  • Оқытушы тарапынан қажетті талаптың дұрыс қойылмауы, оқыту жұмысы машығын дұрыс қоймауы;
  • Оқу еңбегіне дұрыс қатынастын қалыптаспауы;
  • Тәрбие берудегі жеткіліксіздіктер (үнемі еңбек жауапкершілігінің жоқтығы, ұқыпты орындауға үйретілмеу, еркелік, ұйымдастырылмаған оқушылар);
  • Оқу үрдісі қызметінің дұрыс үйымдастырылмауы;
  • Оқу және таным қызығушылығы дамуының әлсіздігі не болмаса мүлдем болмауы – бұл мәселеге деген ата-ана мен педагогтардың немқұрайлылығы.

Айқындау мінездемесі

 

  • Білімнің қоғамдамдағы орнын түсіне алмау, оқуға деген қарым-қатынастың дұрыс қалыптаспау. Оқу барысында нәтижеге жетуге талпынбаушылық (жақсы баға алуға ұмтылмаушылық, қанағаттанарлық бағамен қанағат ету);
  • Оқыту тапсырмаларын орындауда және ойлау белсенділігін талап ететін іс-әрекетті орындауға деген талпынысы болмайды. Керісінше, белсенді ойлаудың орнына: жаттау, көшіру, жолдастарының айтқанын тындау, дұрыс жауап нұсқасын белгілей салу т. б. түрлерін қолданады. Мұндай оқушылар сабақтан тыс уақытта өте ақылды, белсенді болады;
  • Оқушылар өздігінен жұмыс  істей алмайды, өйткені оқыту жұмысының тиімді жақтарын қолданбайды: мәтінді жаттау, анықтамасын жатамай, практикасын орындауға ұмтылу, тапасырманы орындауда белгілі бір шапшандық қалыптаспайды;
  • Көп уақыт алатын, қиын, өте қызықты емес тапсырмаларды құлықсыздық таныту;
  • Оқу тапсырмаларын орындауға жауапсыздықпен қарайды;
  • Үй тапсырмаларын толық орындамайды;
  • Оқу құралдарына ұқыпсыздықпен қарайды;
  • Білуге қызығушылығы аз, тындағаны мен ұққанын жүзеге асырғысы келмейді.

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

 

Оқушының аты-жөні _____________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Сыныбы ________________________________________________________________

 

Мұғалімнің аты-жөні _____________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Жұмыстың мақсаты _______________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқушыға мінездеме

Оқушынының аты-жөні _______________________________________________________________________________________________________________________

 Сыныбы _______________________________________________________________

 Пәні __________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Мұғалімі: _____________________________________

 Өткен жылғы жетістіктері:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Жақсы меңгерген тақырыптары:

 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Талқыланатын игерілетін тақырыптары: 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Жұмыс түрлері

  

Мерзімі Жұмыс түрлері
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Жұмыстың нәтижесі:

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

 

 

Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

 

Оқушының аты-жөні ______________________________________________________

Сыныбы ________________________________________________________________

Оқушының үлгермейтін пәні _______________________________________________

Пән мұғалімі _____________________________________________________________

 

Айы Өткізілетін тақырыбы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1 Қыркүйек
2 Қазан
3 Қараша
4 Желтоқсан

 

 

 

Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары

Оқушының аты-жөні _____________________________________________________

Сыныбы _______________________________________________________________

Оқушының үлгермейтін пәні ______________________________________________

Пән мұғалімі ____________________________________________________________

 

Айы Өткізілетін тақырыбы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 Қантар
6 Ақпан
7 Наурыз
8 Сәуір
9 Мамыр

Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 оқу жылдың жоспары

 

Сынып: ________________________________________________________________

Сынып жетекшісі: ______________________________________________________

 

Өткізілетін шаралар Жұмыс түрлері Мерзімі

2 комментария

  1. http://fbp.kz/ мына омж қмж-ны мына сайттан ала аласыз!

  2. http://fbp.kz/ мына омж қмж-ны мына сайттан ала аласыз!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *