Атамекен ауылы
Атамкен ауылының орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Абдилова Алма Сериковна
Оқуға деген мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс
Оқушының тегі, есімі, әкесінің аты ________________________________________
__________________________________________________________________
- Сынып ______________________________________________________________
- Үлгермейтін пәндері ____________________________________________________
__________________________________________________________________
Оқушының тәртібі ______________________________________________________
__________________________________________________________________
Cабаққа үлгермеу себептері ______________________________________________
__________________________________________________________________
- Оқушымен қандай жұмыс түрлері атқарылады (тәрбиелік оқыту, сыныптан тыс, қосымша сабақтар) ______________________________________________________
__________________________________________________________________
- Оқушымен жұмыс жасауға бекітілген кім? _________________________________
__________________________________________________________________
- Жұмыс мерзімі ________________________________________________________
__________________________________________________________________
- Атқарылған жұмыстың өзгерістері мен нәтижелері __________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Жадынама
«Үлгірмеудің психотерапиясы»
- Өз білімінің бағалануына қанағаттанбай, көмек күтеді.
- Минутына кем дегенде бір кемшілік. Оқушының бойындағы кемшіліктердің біреуін ғана таңдап, онымен күресуге көмектесіңіз
- «Бір оқпен екі қоянды» Оқушының өзі үшін маңызды үш қиындығымен күресті бастаңыз.
- Орындаушыны мадақтап, орындағанына сын айту керек.
- Үлгірмеушінің бүгінгі жетістіктерін, кешегі кемшіліктерімен салыстырып отырыңыз.
- Мадақтаудан аянбаңыз.
- Бағалаудың қауіпсіздік ережелері «Білмеймін, бірақ білгім келеді» деген оқуға қызығушылығы арттады.
- Үлгірмеушіге нақты талаптар қойыңыз.
- Өз-өзін бағалай білу, оқудың қиындығын жеңудегі негізгі әдіс.
- Жетістіктерің салыстырып отыру.
Оқушылардың мотивациясы төмен болу себептері мен анықтау мінездемесі
Үлгермеушілік себептері
Оқу мотивациясының төмен деңгейі (оқуға деген еш қызығушылығы жоқ). Әсер етеді:
Оқушының отбасындағы жағдайы;
- Айналадағы қоршаған ортамен қарым-қатынас;
- Дұрыс тәрбиелемеу нәтижесінің зияткерлік тұрғыдан кері әсер беруі. Зияткерлігі төмен оқушылар – ойлау дағдысының қалыптасуына және дамуына жағдай жасалмаған, машығы мен дағдысы қалыптаспағы оқушыларға мұғалім оқыту негізін құрайды;
- Оқытушы тарапынан қажетті талаптың дұрыс қойылмауы, оқыту жұмысы машығын дұрыс қоймауы;
- Оқу еңбегіне дұрыс қатынастын қалыптаспауы;
- Тәрбие берудегі жеткіліксіздіктер (үнемі еңбек жауапкершілігінің жоқтығы, ұқыпты орындауға үйретілмеу, еркелік, ұйымдастырылмаған оқушылар);
- Оқу үрдісі қызметінің дұрыс үйымдастырылмауы;
- Оқу және таным қызығушылығы дамуының әлсіздігі не болмаса мүлдем болмауы – бұл мәселеге деген ата-ана мен педагогтардың немқұрайлылығы.
Айқындау мінездемесі
- Білімнің қоғамдамдағы орнын түсіне алмау, оқуға деген қарым-қатынастың дұрыс қалыптаспау. Оқу барысында нәтижеге жетуге талпынбаушылық (жақсы баға алуға ұмтылмаушылық, қанағаттанарлық бағамен қанағат ету);
- Оқыту тапсырмаларын орындауда және ойлау белсенділігін талап ететін іс-әрекетті орындауға деген талпынысы болмайды. Керісінше, белсенді ойлаудың орнына: жаттау, көшіру, жолдастарының айтқанын тындау, дұрыс жауап нұсқасын белгілей салу т. б. түрлерін қолданады. Мұндай оқушылар сабақтан тыс уақытта өте ақылды, белсенді болады;
- Оқушылар өздігінен жұмыс істей алмайды, өйткені оқыту жұмысының тиімді жақтарын қолданбайды: мәтінді жаттау, анықтамасын жатамай, практикасын орындауға ұмтылу, тапасырманы орындауда белгілі бір шапшандық қалыптаспайды;
- Көп уақыт алатын, қиын, өте қызықты емес тапсырмаларды құлықсыздық таныту;
- Оқу тапсырмаларын орындауға жауапсыздықпен қарайды;
- Үй тапсырмаларын толық орындамайды;
- Оқу құралдарына ұқыпсыздықпен қарайды;
- Білуге қызығушылығы аз, тындағаны мен ұққанын жүзеге асырғысы келмейді.
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:
Оқушының аты-жөні _____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Сыныбы ________________________________________________________________
Мұғалімнің аты-жөні _____________________________________________________
__________________________________________________________________
Жұмыстың мақсаты _______________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқушыға мінездеме
Оқушынының аты-жөні _______________________________________________________________________________________________________________________
Сыныбы _______________________________________________________________
Пәні __________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалімі: _____________________________________
Өткен жылғы жетістіктері:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жақсы меңгерген тақырыптары:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Талқыланатын игерілетін тақырыптары:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жұмыс түрлері
Мерзімі | Жұмыс түрлері |
Жұмыстың нәтижесі:
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Оқушының аты-жөні ______________________________________________________
Сыныбы ________________________________________________________________
Оқушының үлгермейтін пәні _______________________________________________
Пән мұғалімі _____________________________________________________________
№ | Айы | Өткізілетін тақырыбы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1 | Қыркүйек | |||
2 | Қазан | |||
3 | Қараша | |||
4 | Желтоқсан |
Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Оқушының аты-жөні _____________________________________________________
Сыныбы _______________________________________________________________
Оқушының үлгермейтін пәні ______________________________________________
Пән мұғалімі ____________________________________________________________
№ | Айы | Өткізілетін тақырыбы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
5 | Қантар | |||
6 | Ақпан | |||
7 | Наурыз | |||
8 | Сәуір | |||
9 | Мамыр |
Бастауыш сынып мұғалімнің үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
оқу жылдың жоспары
Сынып: ________________________________________________________________
Сынып жетекшісі: ______________________________________________________
№ | Өткізілетін шаралар | Жұмыс түрлері | Мерзімі |
http://fbp.kz/ мына омж қмж-ны мына сайттан ала аласыз!
http://fbp.kz/ мына омж қмж-ны мына сайттан ала аласыз!