Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Таврия ауылы
«Таврия орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Мукатаева Жадыра Базарбаевна
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Өзім туралы»
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік.: 1.1. Ақын туралы мәлімет беру; 1.2. Қ.Аманжоловтың өлеңінен көрінетін ақынның азаматтық тұлғасын таныту;1.3. Ақынның поэтикалық тілі мен стилін таныту.
- Оқушыларды өз беттерімен проблема шешу, білімді өз беттерімен алу, анализ,синтез,баға,қорытынды жасай блу дағдыларын жетілдіруге ықпал жасау.Іздендіру, зерттеу жұмыстары арқылы шығармашылық ізденістерге дағдыландыру.
- Оптимист болуға,өмірді сүюге,өлеңді өнер дп бағалауға үндеу.Поэзияны сүюге,оның кестелі тілін сезіне білуге баулу.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың ұраны: Ізденейік, зерттейік, табайық,салыстырайық.
Оқыту технологиясы: дамыта оқыту,проблемалық оқту,саралап оқыту,ұжымдық оқыту
Сабақтың формасы: топтық,ұжымдық,жеке тұлғалық
Сабақтың әдіс-тәсілі: интерактивті әдіс (рольдік ойындар),салыстыру, модель құру, зерттеу, табу, мәтінмен жұмыс, талдау.
Сабақтың көрнекілік: портрет, слайд, интерактивті тақта, модель, КЖТ
Этаптары | Сабақтың құрылысы,барысы | Технологиясы,әдіс-тәсілдері | Формасы | Оқу жабдығы | Білімді тексеру,бағалау | Коррекция | |||||||||||||||||||||||||
І.Ұйымдастыру
ІІ. Жаңа білімді игерту
Бағалау
Қорытынды
Үйге тапсырма |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,жағымды көңіл-күй туғызу
Жаңа білімді игертудегі шешілетін проблемалар оқушылардың әрқайсысына таратылады:
І. Көрініс. Қасым ағамыз ортамызда отырады. Сұрақтары:
Ақынның жауабы: ( Ақын бейнесіндегі оқушы өлеңнен үзінділерді айтады.)
ІІ. Өлеңге әдеби талдау,поэтикалық талдау (алдын ала берілген тапсырмалар бойынша) а)
Ә) Лирикалық қаһарманның көңіл-күйін сарала
Б) Ақын тілінің сөздігін жасау;
ІІІ. Өлеңнің әнін тыңдау.
ІV. Ақын бейнесін модельдеу.
Мұқағали ақынның «Не пайда күрсінгеннен,өкінгеннен» өлеңімен салыстыру;
Сыр-толғау «Егер мен ақын болсам….»
|
Сұрақ-жауап,бақылау әдісі
Проблемалық оқыту әдісі
Интерактивті әдіс, рольдік ойындар,сұрақ-жауап,диалог,әңгімелесу
Іздендіру бағытындағы шығармашылық тапсырмалар,әңгімелесу,пікірлесу |
Ұжымдық оқыту
Ұжымдық оқыту
Топпен жұмыс
Топпен жұмыс
Топпен жұмыс
|
Үлестірмелі карточкалар (іздендіру,зерттеу жұмысына негізделген)
Оқулық,көркем мәтінмен жұмыс |
Топ басшысының бағасы
Өзін-өзі бағалау
Бірігіп тексеру,бағалау
Карточкаларын тексеру,бағалау |