Отгон бастауыш білім беретін мектебі
Мамбетова Бақытгүл Қуанышқызы
Жауын — шашын. Суды қорғау. Ауа райы
Сыныбы 1-3 | Күні 10.12.2014ж |
Сабақтың тақырыбы | Ауа-райы. 1-сынып. Жауын-шашын.Суды қорғау.3-сынып. |
Мақсаты | Ауа- райын ажыратып,ауаның температурасын термометрмен өлшенетінін үйренеді. 1-сынып. -Жауын-шашын мен судың түрлерін және олардың қалай пайда болатынын біледі.Суды қорғау үшін адамдар қандай әрекет жасау керек екенін түсінеді./ 3-сынып. |
Күтілетін нәтижелер | А. Ауа-райын ажырата білуге үйренеді;
В. Ауа температурасының термометрмен өлшенетінін С. Ауа-райын бақылай алады. 1-сынып. А.Бұлт,тұман,жауын-шашынның қалай пайда болатынын біледі. |
Керекті жабдықтар | Мазмұнды суреттер, маркер, АКТ, суреттер, смайликтер, бағалау парақтары,бейнеролик, |
Оқушылармен жүргізілген жұмыстар | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бірлескен оқу: , сыни тұрғыдан ойлауды бағалау. |
Сабақ кезеңдері | Уақыты | Мұғалім әрекеті. | Оқушы әрекеті. |
Кіріспе
|
мин
мин
|
«Қар көшкіні» «Күн көзіндей жарқыра!» 3.Үй тапсырмасы: 3-сынып. «СУ» Жаңбыр
|
Тренингке қатысушылар өздері таңдап алған қар ұшқындарын ашып оқып бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. Конверттен оқушы сөзді алып,оны тұспалдап сыныбына түсіндіреді
«Он сұрақ» әдісі арқылы оқушы өз маңдайшасындағы сурет бойынша «иә» «жоқ» |
Тұсаукесер | мин | Қызығушылықты ояту.
Табиғат құбылыстары мен ауа-райы туралы бейнеролик көрсету, Осы сұрақ арқылы оқушылардың пікірлерін білу,ойларын анықтау 2.Сергіту сәті. |
Оқушы сабақтың әр тарапында өздерінің көңіл күйлерін білдіретін смайликтер көтеріп отырады.
Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақтың мақсатын ашады, пікірлерін білдіреді. Сергіту сәтіне қатысады.
|
Негізгі бөлім
|
мин |
2.Термометрдің ауаны қалай өлшейтінін айтып өту.
|
Өткен сабақты еске түсіріп қайталайды,көршілеріне әңгімелеп береді.
Оқушы бүгінгі жаңа тақырыпқа сай суреттерді таңдап алады да ,себебін түсіндіреді. Жауын-шашын туралы постерлерін қорғайды. |
Қорытынды | мин |
|
Алдыңғы өткен сабақтарды естеріне түсіреді..
|