Басы » Бастауыш сыныптар » Жауын — шашын. Суды қорғау. Ауа райы

Жауын — шашын. Суды қорғау. Ауа райы

bbba Жаңақала ауданы

Отгон бастауыш білім беретін мектебі

Мамбетова Бақытгүл   Қуанышқызы

Жауын — шашын. Суды қорғау. Ауа райы

Сыныбы   1-3 Күні      10.12.2014ж
Сабақтың тақырыбы Ауа-райы.  1-сынып.
Жауын-шашын.Суды қорғау.3-сынып.
Мақсаты Ауа- райын ажыратып,ауаның температурасын термометрмен өлшенетінін үйренеді. 1-сынып.
-Жауын-шашын мен судың түрлерін және олардың
қалай пайда болатынын біледі.Суды қорғау үшін адамдар қандай әрекет жасау керек екенін түсінеді./
3-сынып.
Күтілетін нәтижелер А. Ауа-райын ажырата білуге үйренеді;

В. Ауа температурасының термометрмен өлшенетінін
біледі  

С. Ауа-райын бақылай алады.  1-сынып. А.Бұлт,тұман,жауын-шашынның қалай пайда болатынын біледі.
 В.Қоршаған ортаны қорғауды және оған қамқорлық жасауды үйренеді
 С.Қоршаған ортаға бақылау және талдау жасап,өздік талдау жасай алады..  3-сынып.

Керекті жабдықтар Мазмұнды суреттер, маркер, АКТ, суреттер, смайликтер, бағалау парақтары,бейнеролик,
Оқушылармен жүргізілген жұмыстар Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бірлескен оқу: , сыни тұрғыдан ойлауды бағалау.

 

 

 

 

 

Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім әрекеті. Оқушы әрекеті.
Кіріспе

 

мин

 мин

 

  1. Амандасу. Тренинг.

«Қар көшкіні»

«Күн көзіндей жарқыра!»
«Жаңбыр суындай мөлдір бол!»
«Ниетіміз қардай ақ болсын!»
«Шарбы бұлттай ашық болайық!» «Судай сұлу бол!»

3.Үй тапсырмасы: 3-сынып.
«Лездеме» әдісі арқылы сұрау.

«СУ»
Оның үш күйі бар?
Оны негізгі байлық деп атайды?
«БҰЛТ»
Су , бу, мұз түйіршіктерінің шоғырлануынан пайда болады, Оның 3 түрі бар шарбы,будақ
қабат.
«ТҰМАН»
Адамдар бұл кезде адасып кете жаздайды.
Жан-жақтан ештене көре алмайсын.
1-сынып
«Он сұрақ» әдісі

Жаңбыр
Ол жазда  күзде жауады.
Ол қарға, бұршаққа айналады
Найзағай
Одан адамдар қатты қорқады
Жаңбыр жауар алдында қаты тарсылдайды
Қар
Қыста болады
Түсі ақ,балалар аяз ата жасайды.

 

 

 

 

Тренингке қатысушылар өздері таңдап алған қар ұшқындарын ашып оқып бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.
Конверттен оқушы сөзді алып,оны тұспалдап сыныбына түсіндіреді

 

 

 

 

 

 

«Он сұрақ» әдісі арқылы оқушы өз маңдайшасындағы сурет бойынша «иә» «жоқ»
деп жауап беріп,қысқаша мәлімет береді.

Тұсаукесер мин Қызығушылықты ояту.

Табиғат құбылыстары мен ауа-райы туралы бейнеролик көрсету,

Осы сұрақ арқылы оқушылардың пікірлерін білу,ойларын анықтау
1-сыныпқа ауа-райы,термометр.шартты белгілер түсіндіріледі
-Халық болжамдарына шолу жасау
3-сыныпқа жауын-шашын.табиғаттағы су айналымын түсіндіру.
-Су туралы мақал-мәтелдер
-Су туралы тыйым сөздер.
-Суды ластаушы заттар,оны қорғау жолдары.

2.Сергіту сәті.

Оқушы сабақтың әр тарапында өздерінің көңіл күйлерін білдіретін смайликтер көтеріп отырады.

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақтың мақсатын ашады, пікірлерін білдіреді.

Сергіту сәтіне қатысады.
( бейнероликпен беріледі)

 

Негізгі бөлім

 

мин  

  1. 1-сыныптар бейнероликті көріп болған соң «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы
    көршісіне түсіндіру.

2.Термометрдің ауаны қалай өлшейтінін айтып өту.
\1. 3-сынып бейнеролик бойынша постермен жұмыстанады..

  1. Көрнекілікпен жұмыстану
Өткен сабақты еске түсіріп қайталайды,көршілеріне әңгімелеп береді.

Оқушы бүгінгі жаңа тақырыпқа сай суреттерді таңдап алады да ,себебін түсіндіреді.

Жауын-шашын туралы постерлерін қорғайды.

Қорытынды мин  

 

 

 

 

  1. 1-сынып «Дайындал,, Назар сал,,,Оқыңдар..»әдісімен жаңа тақырыпты қорытады.

 

 

 

 
3-сынып постерлерін қорғайды.
«Блоб ағашы» әдісімен оқушыларды өздеріне бағалату.

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдыңғы өткен сабақтарды естеріне түсіреді..
 

 

 
Оқушы бүгінгі жаңа тақырыпқа сай суреттерді таңдап алады да ,себебін түсіндіреді.
«Блоб ағашы»  әдісі арқылы оқушылар өздерін-өздері бағалайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *