Зейнеп Есхожаева математика пәнінің мұғалімі,Қызылорда облысы , Шиелі ауданы
Есхожаева Зейнеп | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Сан аралықтары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Оқулық 241-244бет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары | Танымдық:Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге,координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.Өзара қарым –қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету
Эмоциялық:Психологиялық жағымды орта қалыптастыру арқылы олардың зейінін дамыту; Әлеуметтік:Әлеуметтік өзара әрекеттестікте оқыту арқылы барлық оқушылардың бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі | 1.Сан аралықтарының түрлерін біледі,санды теңсіздіктердің шешімдерін координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.
2,Сабақтағы қарым-қатынас еркіндігі белсенуге әсер етеді. 3.Өзара әрекеттесу арқылы сөздік қоры молайып,сөйлеу мәдениеті жетіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру;
Оқушылармен диалог құру арқылы сыни ойлауға үйрету,берілген білімді ұзақ мерзімге сақтауға ықпал ету;Оқушылардың топпен бірлесе отырып,жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.Оқушылардың өзін-өзі бағалай білуі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | 1.Сұрақ жауап
2.Топтық жұмыс.Постер қорғау 3.Жұптық жұмыс.Кітаппен жұмыс 4.Тест тапсырмасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ көрнекілігі | Плакаттар,стикерлер,тақта,таратпа парақшалар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мотивациялық кезең | Зейіндерін шоғырландыру «Күн сәулесі» «Мен бүгінгі сабақта» әр оқушы күн сәулесіне ойларын жазып,күнге жапсырады.
Оқушыларды 2 топқа бөлу (геометриялық фигуралар қызыл және көк түстерге сәйкес |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ
|
Бағалау критерийлерімен таныстыру
«Ассоциация» стратегиясы Сан аралықтарының түрлерін жазу «Көрнекілік» стратегиясы. Әр топ мүшелері берілген сан аралығының атын,сан аралығының координаталық түзудегі кескінін,теңсіздікпен жазылуын жазады.Содан соң бір оқушы шығып,тапсырманы қалай орындағанын айтады
2.Мағынаны тану.Оқып білу стратегиясы. Есептер шығару№987№988 Тест тапсырмасы 1.(-сан аралығының аты; А)ашық сәуле в) интервал с)кесінді д) сәуле 2.Белгіленуімен жаз; 1-ден 4-ке дейінгі кесінді А) (1;4) в) [1;4] c)(1;4] д) [1; 4) 3.Сан аралығындағы бүтін сандарды тап: (4;7] А)4;5;6 в)4;5;6:7 с)5;6 д) 5;6;7 4.Белгіленуімен жаз: 1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған жартылай интервал А) (1;3] в)[1 ;3] c)(1; 3) д) [1;3) 5.Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаз:2 а) [2; 6] b)(2;6) с) [2;6) д)(2;6] 6.[4; 9] сан аралығының аты А)кесінді в)сәуле с)ашық сәуле д)интервал 7.Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал А) [2; 7] b) (2; 7] c) [2 ;7) d) (2; 7) 8.[ -4;5) аралығындағы ең кіші және ең үлкен бүтін санды тап: А)-4 және 3 в)-4 және 4 с) -4 және 5 д) -3 және 5 9.Белгіленуімен жа:( -йінгі ашық сәуле А) [ 6:+ в) (6;+ с) (-] 3.Толғаныс. «Сөзжұмбақ» шешу 1.Сан аралығының түрі 2.Шешімдері бірдей теңсіздіктер 3.Математикалық таңба 4.Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан. 5.Ең кіші жай сан.
Әрбір топ мүшелері белгіленген сан аралығын оқып,сан аралығының атын табады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | Оқушылар қол жаттығуын жасайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Әр топтық оқушылары өзін-өзі бағалайды.Алдарындағы бағалау парақшаларындағы бағалаудан қорытынды баға шығарылады.
Мұғалім топты бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырма | Кері байланыс
Сабақ маған қатты ұнады,болашақта керек болады. Сабақ маған ұнады,әлі де толықтыруым керек. Сабақ маған ұнаған жоқ,бәрін тастай саламын №989
|