Басы » Тарих » БҚО тарихи-өлкетану мұражайы.Қос сөздер

БҚО тарихи-өлкетану мұражайы.Қос сөздер

Орал қаласы,№9 ЖОББМ Ихсанова Назгуль Гайсиевна

9 «в» сынып  Күні: 27.01.2015жыл.
Сабақтың тақырыбы БҚО тарихи-өлкетану мұражайы.Қос сөздер.
Мақсаты Оқушыларға мұражайлардың маңыздылығын түсіндіру, өз уақыттарын дұрыс пайдалануға үйрету. Мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже АОқушылар мұражайлар   туралы біледі, берілген мағлұмат арқылы түсінік қалыптасады.

В

Өзіндік пікір қалыптасады.Қос сөздерді ажырата

алады.

С

Өзінің өмірге деген шынайы көзқарасы туралы ойын

жинақтап,қазіргі өмірімен салыстыра біледі.

Керекті жабдықтар Оқулық, ресурс парақтары, АКТ, флипчарт
Қолданылатын әдістер Топтық ойталқы,  АКТ(кинофильм ), «Брайн-райтинг» әдісі, «Әліпби желісі» әдісі, бағалау әдісі (өзін- өзі, өзара, топтық бағалау, екі жұлдыз, бір ұсыныс, мадақтау сендвичі, бағалау ағашы )
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Уақытыминут Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе 10 — оқушылармен амандасу;

— сыныпты түгендеу;

— кезекшілік қызметін қадағалау;

— оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

 

Оқушыларды ортаға шақыру ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұрып,

оқушыларды  топтастырамын.

 

Өткен тарау бойынша білімдерін қорытындылап, жаңа сабақ арасында үндестік барын айтамын.

-мұғаліммен сәлемдесу;

— кезекшілік қызметін атқару;

— сабаққа зер салу.

 

 

 

Баршамызға қажетті қасиеттердің бірін айту, ең қажеттісін таңдау арқылы топтасады,

 

 

 

 

 

 

Өткен сабағымызда өткен тақырып бойынша қайталау.

Тест тапсырмасы үлестіріледі. Оушылар орындайды, көршісімен алмасып «Брайн  райтинг» әдісі арқылы бағалайды.

8 сұрақ- (бір дұрыс жауап — 2 балл.

 

Смайликтер арқылы бағалау.

 

 

Тұсаукесер 7 1) АКТ әдісі: Слайдтар арқылы жаңа тақырып туралы ақпарат беріледі.Түрткі болу әдісі арқылы:

1) Бұл слайдтардан  не көрдіңіз?

2) Көргеніңіз туралы не айтасыз?

3) Қосарыңыз бар ма? Нәтижесінде, сабақтың тақырыбы анықталады:

Бүгінгі сабағымыздың лексикалық тақырыбы:

« Батыс Қазақстан облыстық тарихи-өлкетану мұражайы», ал грамматикалық тақырыбымыз «Қос сөздерді қайталау»

Тамашалаған слайдтар туралы баяндайды.Өткен материалды еске түсіреді, өз жауаптарын  түзетеді, нақтылайды.

 

Оқушылар берілген жауаптарды тыңдап, қолпаштап, қол шапалақтайды, сенім білдіреді.

Негізгі бөлім 20 Жеке  және топтық жұмысЖеке жұмыс: үлестірілген ресурстарда берілген мәтінмен жұмыс, оқу. Оқушыларға жазбаша тапсырма беріледі қос сөздерге мысал келтіру.

 

Зерттеушілік әңгіме ақылы жаңа сабақты жан- жақты саралайды.

Топтарға тапсырмалар беріліп, уақыты айтылады.

  1. Постер безендірілуі.
  2. Мазмұны, маңыздылығы
Жеке жұмыстанады.Мәтінмен  танысады.Топ  мүшелері барлығы қатысып, дайындалады.

 

 

 

Топ ішінде оқушылар мәлімет ұсынады, әркімнің идеясын мұқият бағалайды, бір- біріне сұрақ қояды, ойларын дәлелдейді, келісімге ұмтылады, топ мүшелері постер  қорғайды Топтан бір тұсаукесерші шығып қорғайды.

Келесі топ оқушылары «Мадақтау сендвичі» әдісі арқылы бағалайды.

 

 

Қорытынды 8 Кері байланыс : «Әліпби желісі» әдісі бойынша лексикалық тақырыппен грамматикалық тақырыпты байланыстырып,сөйлем құру, міндетті түрде қос сөздерді пайдалану. сабақты қорытындылау.Берілген тапсырманы орындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы:

2-тапсырма (диалогті толықтыру), 3-тапсырма жаттау.

Әліпби тәртібімен  кезек-кезекпен жаңа тақырып бойынша сөйлем құрады. 

 

 

 

 

Тапсырманы орындау барысында оқушылар сөйлем құрып, аяқтайды  және сабақта өткенді қорытындылайды.

Жаңа сабақты «Бағалау ағашы» бойынша бағалайды.

Рефлексия парағы толтырылады.

 

Үй тапсырмасын  тыңғылықты жазып алады.

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *