Балқаш ауданы
Бақанас орта мектебі
Суанбаева Роза Шаяхметқызы
Химия-биология пәнінің мұғалімі
Пәні: Биология | Күні:
|
Сыныбы: 9 «А»
|
||
Сабақтың тақырыбы: | Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. Сұрыптаудың тиімділігі. | |||
Мақсаты: | Оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, тіршілік үшін күрес, түрішілік күрес, түраралық күрес және сұрыптаудың тиімділігі туралы түсінік беру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету. | |||
Оқыту әдістері: | Оқытудағы жаңа әдістер |
|
||
Көрнекі құралдар | Интерактивті тақта, бағалау парағы,кесте,үлестірме кеспе қағаздар. | |||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес. Сұрыптаудың тиімділігі туралы түсінік қалыптасады | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | — Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіруге толық мүмкіндік алады.
— Оқушылардың өз ойларын дәлелдеуіне көмектеседі. |
|||
Тапсырмалар |
|
|||
Сыныпты ұйымдастыру (қауіп-қатерді бағалау және сыныпта өзін-өзі ұстауды басқару жоспары) | Ресурстар: Оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар,тірек сызбалар,кесте,интербелсенді тақта,бағалау парағы. | |||
Бағалау мүмкіндіктері:
Сабаққа қатысып отырған оқушылардың барлығы бағаланады.Барлық топ бір-біріне және өзін-өзі бағалауға қатысады. Оқу мақсаттарының қайсысы бағаланады?
|
Бағалау мүмкіндіктері: Әдістер, дәлелдер қалай жиналады?
|
|||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | ||
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сыныпты үш топқа бөлу, әр топтың өз басшысы және атауы болады. 2.Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында сұхбаттасу арқылы үй тапсырмасын айтады Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімі туралы 4 топ үй тапсырмасы бойынша 1 – топ 2 – топқа, 2- топ 3 – топқа, 3 – топ 1 – топқа сұрақтарын қою арқылы сұхбат жүргізеді. 3.Жаңа сабақты пысықтау. Мәтінмен таныса отырып мағынаны тану тапсырмасын орындайды. Жоспар жасауға бағыт береді. Төрт топқа жоспар бойынша тапсырма сұрақтары беріледі. Жоспар: 1.Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік 2.Организмдердің көбею қарқындылығы және тіршілік үшін күрес 3.Табиғи сұрыпталу
«Сиқырлы қоржын» Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады(төрт топ түгел) да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді. Раунд – робин тәсілі арқылы сабақты тұжырымдап әңгіме, сөйлем құрастыруға нұсқау беру. Жауаптарын қолдап отырады.
5.Үйге тапсырма. «Тіршілік үшін күрес» тақырыбына өз ортаңмен,өмірмен тығыз байланыстыра шығарма жазып келіңдер. 6.Білімді бағалау. Оқушылар өздерінің бағалау парақшалары бойынша өздерін бірлесе отырып бағалайды. 7.Қорытынды. Рефлекция кезеңі. Нені білем? Нені білдім? Нені үйренгім келеді? |
Оқушылармен амандасу.Топқа бөлу.
Жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеу
Тапсырманы орындалу барысын түсіндіру. Жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеу
Үш топқа постер таратып, жоспар бойынша сызба түсіреді
Әр оқушы жаңа сабақтан не ұққанын бірін бірі қайталамай бір сөйлеммен айтады.
Тапсырманы түсіндіріп күнделіктеріне жаздырту
Қорытынды бағаны мұғалім қояды
Мұғалім айтылғандарды жалпылып, қорытындылайды. |
Мұғаліммен амандасу. 1,2,3 сандарын айтып топқа бөліну.
Үйге берілген тапсырманы оқып,сұрақтарға жауап береді.
Жоспар бойынша берілген тапсырманы топпен орындайды.
Оқушылар жауаптарын айтады.
Түсініп, жазып алу. Оқушылар өздерін бірлесе отырып бағалайды. Оқушылар өздерінің ойларын қорытынды парақшаға жазып береді. |
Өте керемет