Сабақ: Векторлар мен координаталар
Декарттық және векторлық координаталар; |
Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ
|
|
Күні: 26.02.2015ж. | Мұғалімнің аты- жөні: Шамеденова Л.Х. | |
Сынып:11 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сілтеме | ГВП11.6. Кеңістіктегі декарттық координаталар жүйесінде нүктелерді сала алады;ГВП11.7. Кеңістікте вектордың координаталарын табады, координаталары берілген векторлаға амалдар қолдана алады
ГВП11.8. Кеңістікте координаталармен берілген қарапайым есептерді шеше алады: екі нүктенің ара қашықтығын есептеу, кесіндіні берілген қатынаста бөлу; ГВП11.11 Түзудің және жазықтықтың теңдеулеріндегі қолданылатын барлық символдардың мағынасын біледі. = ax + by + cz + d = 0 or (r −a).n = 0 r = a + λb or = |
|
Сабақтың мақсаты | Оқушылар:векторларға амалдар қолдана біледі, векторды компланар емес үш векторлар бойынша жіктейді. | |
Тілдік мақсат: | Пәнге қатысты лексика мен терминологияВектор, жазықтық, компланар векторлар, жіктеу.
Диалогқа қажет сөз –тіркестері: Векторлармен жүргізілетін операцияларды сипаттау үшін үш өлшемді кеңістік тілін пайдалану. |
|
Алдыңғы меңгерілген білім | Алгебралық формулалармен сенімді жұмыс жасау және квадраттық теңдеулерді шешу. | |
Сабақ барысы |
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту ресурстары |
Басы
2 -мин
|
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. | Оқу құралдарын даярлау. | |
Жұпқа бөлу 2-мин | Карточкаларда тапсырмалар бар, солардың ішінен коллинеар векторлар жұптары бірін-бірі тауып отырады. | Қосымша-1 | |
Оқушыларды сабаққа бағыттау |
|
Қойылған сұрақтарға жауап береді, ауызша тапсырмаларды орындайды.. | тақтаға |
Жалпы сыныптық жұмыстар орындау: | Кесіндіні берілген қатынаста бөлуге тапсырмалар беру, түсінік беру. | Берілген тапсырмаларды орындарынан орындап жұптағы оқушылар бірін-бірі тексереді. | дәптерге |
Оқушылар шығармашылығы | Әр жұпқа шығармашылық тапсырмалар беріледі;Осы тапсырмадағы фигураның ауданының жауабы бойынша сурет құрастырылады. | Дәптерлеріне орындап қатар отырған жұптар бірін-бірі тексереді. | Флипчартқа |
Сұрақтар
Рефлексия 3 мин |
Қорытындылау:
Үй тапсырмасы: оқулықтан беру
|
Қосымшаақпарат
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? | Пән аралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ Құндылықтар мен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалап отырады. | Ойлауды сезінуді дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, кездескен қиын және күрделі жағдайларда оқушы өзін бірқалыпты ұстануға көмектеседі
|
Жұпқа бөліну тапсырмалары:
Жалпы сыныптық жұмыстар орындау:
- АВС үшбұрышының төбелері берілген; А(0;2;-3); В(-1;1;1); С(3;-1;-5) медианаларының қиылысу нүктесінің координаталарын тап.
- А(2;3;-2); В(4;-5;6) нүктелері берілген. АВ кесіндісін
а) ; б) қатынасында бөлетін С нүктесінің координаталарын табыңдар.
Оқушылар шығармашылығы:
1-топ
Пирамиданың төбелері, табыңдар:
1) А1А2 ұзындығын;
2) А1А2 мен А1А3 қырларының арасындағы бұрыштың косинусын;
3) Пирамиданың көлемін;
4) Пирамиданың сызбасын тік бұрышты координаталар жүйесінде сал.
2-топ
Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген, , , AB= 10, DB, болса,онда табыңдар:
1 )Тетраэдр төбелерінің координаталарын;
2) Тетраэдр көлемін;
3) СМ векторының координаталарын тап және СМ векторын векторлары арқылы жіктеңдер; М нүктесі АDВ жағының медианаларының қиылысу нүктесі.
3-топ
Тік бұрышты координаталар жүйесінде ABCDA1B1C1D1 куб берілген, А(2;-2;0) , табыңдар:
4-топ
Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген, болса, табыңдар:
1)Тетраэдр төбелерінің координаталарын;
2)Тетраэдр көлемін;
3)AK векторының ұзындығынтап және АК векторын векторлары арқылы жіктеңдер; К нүктесі АВС жағының медианаларының қиылысу нүктесі.
5-топ
Тік бұрышты координаталар жүйесінде ABCDA1B1C1D1 куб берілген, DA=1, DC=2, DD1 =3 берілген, табыңдар:
- Кубтың төбелерінің координаталарын;
- СВ1 мен ВD1 қырларының арасындағы бұрышты;
- Кубтың көлемін тап.
6-топ
Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген, AB= AC =25, BC =30, BO=OC, болса, табыңдар:
1)Тетраэдр төбелерінің координаталарын;
2)Тетраэдр көлемін;
3) АК векторының координаталарын тап және АК векторын векторлары арқылы жіктеңдер; К нүктесі АDС жағының медианаларының қиылысу нүктесі.