Басы » Кембридж бағдарламасы » Векторлар мен координаталар Декарттық және векторлық координаталар

Векторлар мен координаталар Декарттық және векторлық координаталар

 

Сабақ: Векторлар мен координаталар

Декарттық және векторлық  координаталар;

Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ 

 

Күні:  26.02.2015ж. Мұғалімнің аты- жөні:  Шамеденова Л.Х.
Сынып:11 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сілтеме ГВП11.6. Кеңістіктегі декарттық координаталар жүйесінде нүктелерді сала алады;ГВП11.7.  Кеңістікте вектордың координаталарын табады, координаталары  берілген векторлаға амалдар қолдана алады

ГВП11.8. Кеңістікте координаталармен берілген қарапайым есептерді шеше алады: екі нүктенің ара қашықтығын есептеу, кесіндіні берілген қатынаста бөлу;

ГВП11.11   Түзудің және жазықтықтың теңдеулеріндегі қолданылатын барлық символдардың мағынасын біледі. =

ax + by + cz + d = 0     or (r a).n = 0

r = aλor =

Сабақтың мақсаты Оқушылар:векторларға амалдар қолдана біледі, векторды компланар емес үш векторлар бойынша жіктейді.
Тілдік мақсат: Пәнге қатысты лексика мен терминологияВектор, жазықтық, компланар векторлар, жіктеу.

Диалогқа қажет сөз –тіркестері:

Векторлармен жүргізілетін операцияларды сипаттау үшін үш өлшемді кеңістік тілін пайдалану.

Алдыңғы меңгерілген білім Алгебралық формулалармен сенімді жұмыс жасау және квадраттық теңдеулерді шешу.
Сабақ барысы

 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту ресурстары
Басы

2 -мин

 

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. Оқу құралдарын даярлау.
Жұпқа  бөлу 2-мин Карточкаларда тапсырмалар бар, солардың ішінен коллинеар векторлар жұптары бірін-бірі тауып отырады. Қосымша-1
Оқушыларды сабаққа бағыттау
  1. Өткен материалдар бойынша сұрақтар береміз,.

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді, ауызша тапсырмаларды орындайды.. тақтаға
Жалпы сыныптық жұмыстар орындау: Кесіндіні берілген қатынаста бөлуге тапсырмалар беру, түсінік беру. Берілген тапсырмаларды орындарынан орындап  жұптағы оқушылар бірін-бірі тексереді. дәптерге
Оқушылар шығармашылығы  Әр жұпқа  шығармашылық тапсырмалар беріледі;Осы  тапсырмадағы  фигураның ауданының жауабы бойынша сурет құрастырылады. Дәптерлеріне орындап қатар отырған жұптар бірін-бірі тексереді.  Флипчартқа
 Сұрақтар

 

Рефлексия

3 мин

Қорытындылау:

  1. Бүгінгі сабақта қиындық келтірмей орындағаным;
  2. Маған қиындық келтіргені;
  3. Алға қарай жұмыстануым керек.

 

Үй тапсырмасы:   оқулықтан беру

 

 

 

Қосымшаақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? Пән аралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтар мен байланыс

(тәрбиелік элемент)

  1. Қабілеті жоғары оқушыларды қабілеті төмен оқушылармен бірге бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Олар көмек көрсету арқылы олардыңжинақталуына септігін тигізіп, оқуға тарта алады. Топқа қойылатын талап бойынша әр топ шығарған есепті қалай шығарғанын басқа топ алдында қорғайды және әрбір топ мүшесінің өзіндік рөлі болу керек.

 

  1. Әрбір оқушыны назардар тыс қалдырмай жеке қадір-қасиетін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады.
Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалап отырады. Ойлауды сезінуді дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, кездескен қиын және күрделі жағдайларда оқушы өзін бірқалыпты ұстануға көмектеседі 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұпқа бөліну тапсырмалары:

 

2-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы сыныптық жұмыстар орындау:

  1. АВС үшбұрышының төбелері берілген; А(0;2;-3); В(-1;1;1); С(3;-1;-5) медианаларының қиылысу нүктесінің координаталарын тап.
  2. А(2;3;-2); В(4;-5;6) нүктелері берілген. АВ кесіндісін

а) ;   б)     қатынасында бөлетін С нүктесінің координаталарын табыңдар.

Оқушылар шығармашылығы:

1-топ

Пирамиданың төбелері, табыңдар:

1) А1А2  ұзындығын;

2) А1А2  мен А1А3  қырларының арасындағы бұрыштың косинусын;

3) Пирамиданың  көлемін;

4) Пирамиданың сызбасын тік бұрышты координаталар жүйесінде сал.

2-1

2-топ

Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген,  , , AB= 10, DB, болса,онда табыңдар:

1 )Тетраэдр төбелерінің координаталарын;

2) Тетраэдр көлемін;

3) СМ векторының координаталарын тап және СМ векторын   векторлары арқылы жіктеңдер; М нүктесі АDВ жағының медианаларының қиылысу нүктесі.

 

2-3 

 

 

 

 

 

 

3-топ

Тік бұрышты координаталар жүйесінде  ABCDA1B1C1D1   куб берілген,              А(2;-2;0) , табыңдар:

  • Кубтың басқа төбелерінің координаталарын;
  • векторын    векторлары арқылы жіктеңдер;
  • Кубтың көлемін тап.
  • 2-4

 

 

 

 

 

 

 

4-топ

Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген, болса, табыңдар:

1)Тетраэдр төбелерінің координаталарын;

2)Тетраэдр көлемін;

3)AK векторының ұзындығынтап және АК векторын   векторлары арқылы жіктеңдер; К нүктесі АВС жағының медианаларының қиылысу нүктесі.

 

 

 

 

 

5-топ

Тік бұрышты координаталар жүйесінде  ABCDA1B1C1D1   куб берілген,  DA=1, DC=2, DD1 =3 берілген, табыңдар:

  • Кубтың төбелерінің координаталарын;
  • СВ1 мен ВD1 қырларының арасындағы бұрышты;
  • Кубтың көлемін тап.

2-5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-топ

Тік бұрышты координаталар жүйесінде DABC тетраэдрдің сызбасы берілген, AB=  AC =25,  BC =30,  BO=OC,  болса, табыңдар:

1)Тетраэдр төбелерінің координаталарын;

2)Тетраэдр көлемін;

3) АК векторының координаталарын тап және АК векторын   векторлары арқылы жіктеңдер; К нүктесі  АDС жағының медианаларының қиылысу нүктесі.

 

 2-6

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *