Алматы облысы
Кербұлақ ауданы
Шилісу негізгі мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Билибаева Қарлығаш
Тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданы.
Мақсаты: Тік төртбұрыштың ауданын табудың тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, логикалық ойын, математикалық тілін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, логикалық ойлау
Типі: аралас
Көрнекілік: Фигуралар, Үлестірмелі материалдар
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, өзін-өзі тану
Технология: Дамытпалы, СТО. Ойын
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқущылардың назарын сабаққа аудару
- Психологиялық ахуал
Оқушылар:
Сабаққа біз даярмыз,
Жалқаулықты қоямыз,
Үздік оқып әрқашан.
Кілең бестік аламыз.
Мұғалім:
Бір, екі, үш
Сынып іші тып- тыныш,
Жалқаулықты тастаймыз.
Сабақты бастаймыз.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
№3 есеп
Палеткамен жұмыс
А)Фигуралардың ауданын табу.
Ә)Кестені толтыру
ІІІ. Мақсатын айту.
ІҮ.Жаңа сабақ
№1 №2 Түсіндіру
1кв | ||
см | ||
№3 Әр фигураның қабырғалары неше см?
№4 Геометриялық мазмұнды тапсырма
2*3=6 кв см.
3*3=9кв. См.
№5(Картамен түсіндіру)
«Кім мәреге жетеді?»
Шешуі: 82+21-55=48км
Ж/ы: 48 км
№6
-Балықтың қандай түрлерін білесіңдер?
-Масса дегеніміз не?
Шешуі: 20*4=80кг
Ж/ы: 80кг
ҮІІ. Бекіту кезеңі
Шығармашылық тапсырма
10 таяқшаның неше ұшы бар? Он жарым таяқшашың ше? Он
Үш жарым таяқшаның ше?
10*2=20
Жарты таяқшаның да екі ұшы бар. Сонда 22 таяқшақшаның ұшы бар.
13*2=26
26+2=28
Инсерт стр-сы
Білемін | Білгім келеді | Үйрендім |
ҮІІІ. Үйге :№7
Бағалау