Ана тілі 1 сынып Набиева Гульшира Каримовна
Бастауыш сынып мұғалімі Өскемен қаласы |
|||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Ұлыстың ұлы күнінде | ||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар | Өлең мазмұнымен таныса отырып, негізгі ойды ұғыну. Наурыз туралы түсініктерін кеңейту. | ||||||||||||||||||
Түйінді идеялар | Наурыз мейрамы Ұлттық ойындар салт-дәстүрлер | ||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Шаттық шеңбері, Жигсо, АКТ, «Аквариум», кластер, сергіту сәті
Жекелей, жұптық, топтық жұмыс, «Микрафон» әдісі |
||||||||||||||||||
Ресурстар | интербелсенді тақта, үлестірмелі материалдар, | ||||||||||||||||||
Дереккөздер | Оқулық, интернет материалдары, әдістемелік құрал | ||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері | Оқушылар Наурыз жайлы түсініктері кеңейеді,өз ойларын тұжырымдайды, өздерін
бағалауға үйренеді. |
||||||||||||||||||
Сабақ барысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері:
1-кезең Ұйымдастыру
2-кезең Үй тапсырмасын тексеру
Топтарға бөлу
3-кезең Жаңа сабақ
Сергіту сәті
4-кезең Бекіту
Топпен жұмыс
5 кезең –Қорытындылау
|
2 мин.
2 мин.
5 мин.
2 мин.
20 мин.
3мин.
5мин.
3 мин |
Шаттық шеңберін құру. Мақсаты: сыныпты ұйымдастыру, қарым-қатынасқа психологиялық дайындық «Австралиялық жауын»- арқаға саусақпен жаңбыр тамшыларындай қимылдар жасау. Жаттығудың барысында оқушылардың ұсақ моторикасы дамиды.
«Аквариум» әдісі бойынша
«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау
Топ ережелерін бекіту: 1.Тәртіп, тыныштық. 2.Өзара сыйластық. 3.Уақытты тиімді пайдалану. 4.Өзара көмек. 5.Өз пікір, көзқарасын қорғау. 6.Топ жұмысына белсене араласу.
Ақ көйлегін шешеді, Көк көйлегін киеді. Бұл не, қай мезгіл?
Күн мен түн теңелер, Жер шуаққа кенелер. Бұл қай айда болады?
(оқушылардың өз бетімен дайындап әкелген қосымша тапсырмаларын тыңдау)
«Ақ сандық, көк сандық» ойыны. Жұбымен теріс қарап тұрады, бір-бірін орындарынан көтеріп: Ақ сандық, көк сандық, Іші толы білімге, Бұл қай сандық?
I, IY — топ Наурыз мейрамы жайлы постер жасайды II,V — топ суреттер арқылы топтастыру жасайды III- топ Наурыз туралы өлең құрау
«Микрафон» әдісі арқылы -Бүгінгі сабақта «Ұлыстың ұлы күнінде» өлеңінен не түсіндің?
|
Сәлем саған, Алтын күн! Сәлем саған, Жер-Ана! Сәлем саған, сыныбым! Сәлем саған, жан досым! Балалар бір-бірімен амандасып, сәттілік тілеп, қимылдар жасайды. Арқаларына саусақпен жаңбыр тамшысының түсуін жасайды.
жұпқа бөліну, бір-біріне «Наурыз – жыл басы» өлеңін жатқа айтады. Жасыл – өте жақсы Сары – жақсы Қызыл — орта
Топ басшысын сайлайды Ережемен танысады.
(жер, көктем)
(наурыз)
«Наурыз» деген не? «Наурызды» ата- бабаларымыз қалай қарсы алған? «Наурызда» сәлемдесу түрлері.
Топтар бойынша бөліктерге бөліп оқиды. Топта талдайды. 111-жаттығуды көшіреді Заттың қимылын білдіретін сөздерді табады, астын сызады. Заттың қимылын білдіретін сөздердің ережесін топта еске түсіреді.
Жұптасып ойнайды
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
А, В, С деңгей бойынша тапсырмалар беріледі
Оқушылар шеңберге тұрады. Бір-біріне бүгінгі тақырып бойынша ойларын айтады. Біразы түсінбеген сұрақтарын қойып , жауап алады.
|
||||||||||||||||
6 кезең
Үй тапсырмасы. Бағалау
Рефлексия |
3 мин. | Оқулықтағы 112 б.-мән.оқу.
Наурыз туралы өлең шығару.
Бағалау парағы сабақ басында таратылып беріледі, әр тапсырманы орындап болған соң толтырылады, ескертіліп отырылады.
Бағалау парағы аты ————
Бүгінгі сабақ несімен ұнады? |
Топ жетекшілері толтырып отырады
Ауызша сұхбат. |
Ілмекәз-наурыз наурыз наурыз туралы тәрбие сағаттар Ұлыстың ұлы күнінде