Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
«Қоссейіт» жалпы орта мектебінің
биология пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Терінің құрылысы, оның қызметі, тері гигенасы туралы білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыратын, логикалық ойлауын дамытатын тапсырмалар орындату арқылы белсенділігін дамыту.
Тәрбиелік: тазалыққа, теріні, шашты күтуге гигиена ережелерін сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: тірек-сызбалар, суреттер, кестелер, электрондық оқулық.
Сабақтың әдісі: Интербелсенді оқыту .
Сабақтың түрі: Топтық жұмыс
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Тірек- тақырыптармен жұмыс
ІІІ. Сұрақ-жауап әдісі «Кім жылдам»
ІV.Тірек-сызбамен жұмыс
- «Жорға» ойыны
VІ.Семантикалық картамен жұмыс
VII.Кері байланыс
VІІІ.Үйге тапсырма беру.
№1 тапсырма: Тірек — тақырыптармен жұмыс.
І-топ: Терінің қызметі мен маңызы.
ІІ-топ: Терінің құрылысы
ІІІ-топ: Тері аурулары, тері гигиенасы.
№2 тапсырма: Сұрақ – жауап әдісі.
«Кім жылдам» ойыны. Үй тапсырмасына арналған сұрақтар.
І-топ: 1. Бүйректің ішкі қабатының түсі (бозғылт түсті)
2.Ер адамынң зәр шығау өзегінің ұзындығы (18см)
3.Зәрдің құрамында су қанша пайыз (96%)
- Адамда бүйректің саны (2)
5.Бүйректің ең қауіпті ауруы ( нефрит )
ІІ-топ: 1. Әйелдерде зәр шығару өзегінің ұзындығы (3-3,5см)
2.Балаларда кездесетін түнде, зәр тоқтамау ауруы (энурез)
3.Бүйректің ойыс жағындағы қуыстың аты ( бүйрек астаушасы)
4.Бүйрек ауруларын емдейтін дәрігер ( уролог)
5.Бүйректегі капилляр торының саны (2)
ІІІ-топ: 1. Бүйректе тәулігіне өтетін қанның мөлшері ( 1700-1800л)
- Зәрдің сарғыш түсті болуы қандай пигментке байланысты ( урохром )
- Жарақаттанған бүйректің қанға бөлетін заты ( ренин)
- Жамбас қуысында тік ішектің алдыңғы жағында орналасқан мүше ( қуық)
- Адам бүйрегінің массасы- ( 150г)
№3. тапсырма: Тірек-сызбамен жұмыс
№5-тапсырма:
Бекіту: «Жорға» ойыны
№ | Сұрақтар | Жауаптар |
1 | Терінің түктер, тырнақтар
пайда болатын қабаты |
Өсуші қабат |
2 | Теріде ультракүлгін сәулелердің әсерінен болатын дәрумен
|
Д дәрумені |
3 | Эпидермис қабатынан түзлетін ұлпа | Эпителий ұлпасы |
4 | Тері дәрігері | Дерматолог |
5 | Түк қалтасында ашылатын без | Май бездері |
6 | Бір тәулікте тері арқылы бөлінетін жалпы жылу мөлшері | 13500Дж |
7 | 1см3 кірмеген теріде микробтардың саны | 40.000 жуық |
8 | Тері бездері не бөледі? | Тер |
6-тапсырма
Семантикалық картамен жұмыс.
1)
Жауап
Сұрақтар
|
Энурез |
Уролитиоз |
Цистит |
1.Бүйректасы |
+
|
||
2.Қуықтың қабынуы |
+ |
||
3.Түнде зәр тоқтамау |
+
|
2)
Жауап
Сұрақтар
|
96% |
1,5% |
2,5% |
1) Зәрдің құрамында неше %су болады |
+
|
||
2) Бейорганикалық заттар |
+
|
||
3)Органикалық заттар |
+
|
3)
Жауап
Сұрақтар
|
Несепағар |
Бүйрек |
Бүйрек күрделі биологиялық сүзгі
|
1.Бүйректің қызмет |
+ |
||
|
+
|
||
3.Қабырғасы қалың бұлшықетті
түтікше пішінді жұп мүше |
+ |
Қорытынды : Кері байланыс
Сабақ ұнады ма?
Несімен ұнады? |
Қайсы тапсырма
көңіліңнен шықты? |
Осы тақырыпқа байланысты қандай қосымша мәліметтер білесіңдер? | Келесі сабақта нені білгің келеді? | Мұғалімге
айтар тілегің |
Сабақ туралы пікіріңді, көңіл-күйіңді мына смайликтер арқылы білдіруге болады.
Үйге тапсырма беру. Тақырыпты оқып, оқулықтағы суретпен жұмыс.
Бағалау.
өте жақсы жақсы орта