Басы » Бастауыш сыныптар » Отан. Астана

Отан. Астана

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

  Тогтарбай

Оноргуль

 Оқушының саны — 3

2-сынып:2 оқушы

3-сынып:1 оқушы   

 Ерейментау ауданы

Елтай негізгі мектебі

  2.04.2015 1сабақ         09.0009:20         №3 кабинет
Сабақтың атауы

 

Сілтеме Ақпараттық мәдениет негіздері,

2-3  сынып  әдебиеттік оқу оқулығы 160-161, 93-беттер және слайдтар

Жалпы мақсаты Оқушылардың Абылай хан туралы білетіндерін жаңа мағлұматтармен  кеңейте отырып, тарихи әңгімені түсініп оқуға дағдыландыру.

Оқушылардың Отан туралы түсініктерін кеңейту, тереңдету. тақырып бойынша тиянақты, нақты жауап беруге үйрету; ойларын ауызша айта білуге дағдыландыру Отанын, қазақ тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.

 Міндеттер:

 

  1. Туған жердің табиғатына, ел тарихына үңіле отырып, оқушылардың Отан туралы білімдерін кеңейте түсу;
  2. Автор туралы мәлімет беру. Өз елін сүйетін патриот етіп тәрбиелеу. Сөздік қорларын жаңа сөздермен байыту,шығармашылық

қабілетін дамыту.

Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

  1. Оқушыларды Отансүйгіштікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
  1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
  2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
  3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Ақпаратты  қайталату  арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.

Тапсырмалар
  • Суреттерді салыстыруға, , cөзжұмбақ, симантикалық карта, тапсырмалар беремін.

1 сабақ. тақырыбы: 2-сынып: Абылай

                                     3-сынып: Отан

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 

СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта  оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену  жолдарын табу

 

Психологиялық дайындық

Оқушылармен шаттық шеңберін құру. Ойынның шарты: балалар үлкен шеңбер құрып отырады. Ойын бастаушы жүрекшенің үлгісін қолына ұстап тұрып:       “Балалардың мейірбандық жүрегі,

Адамдарға бақыт, шаттық тіледі” – деп

айтады.

Сын тұрғысынан  ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Үй тапсырмасын тексеру:

 

Өткен тақырып бойынша                  «Мен бақытты баламын» тақырыбында                                                       Ұлықпан хакімнің жеті өсиетін        жазып келген шығармасын «Автор

топтастыру                                          орындығында» оқыту.

Жеті өсиет

Топтық тапсырма:                                          

 

 

 

 

 

 

 І. Қызығушылығын ояту

Жеке тапсырма

Батырлар жырынан үзінді                       «Адасқан сөздер» өлең жолдарын құру

оқу.                                                                  Отан деген -атамекен,

Өлең кім жайлы?                                           Отан  деген -туған жер.

Қандай батырларды                                    Отан- ана,

білесіңдер?                                                   Отан- үлкен

 Бүгінгі сабақта Абылаймен                       Қазақстан туған ел.

танысамыз.

Мұғалімнің кіріспе сөзі:                             Өздік жұмыс: 

Абылай хан-                      Плифчартқа өлең жолдарын

Қазақ  ордасының                келтіріп, жапсыру

ханы,  қазақ                        Қорғату

мемлекетінің

тарихындағы аса көрнекті

мемлекет қайраткері. Жиырма

жасында хан болып

сайланған. Абылай жарты

ғасырға жуық  хандықты

абыроймен атқарған Ол саясаткер,

білімдар, дарынды қолбасшы. Оның

көздеген мақсаты мемлекетті нығайту

еді. Ол сыртқы жаулардан

қорғану үшін үш жүздің күшін

біріктіруді жүзеге асырған. Оған Бұқар

жырау бағыт беріп отырған.Ол билік

құрған кезде қазақ халқы

қалмақтаран елін жерін азат етіп,

тәуелсіздігін сақтаған.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

-әрі қарай  не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

Жеке тапсырма

Өлеңмен жұмыс                              Отан дегенде ойыңа қандай сөз оралады?

Оқушыларға оқыту ;                                 

Оқушыларға оқып беру.

                                                                   Өлеңмен жұмыс:                                                                 Жұптық жұмыс:                                  Мәнерлеп оқыту.

Абылай ханға мінездеме                         Плифчартпен жұмыс

беру.Ол үшін таратылған                     Туған жер, Отан туралы мақал мәтел,

сөздер арасына суреттейтін                өлең жолдарны түсіру, қорғау

сөздерді жапсырмалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІІ. Ой толғаныс:

                                                Жеке тапсырма

Қазіргі кезде Абылайға ұқсайтын        XXI-ші ғасырға ақ тілек

(төмендегі сөздерді пайдалана             отырып

болашаққа тілек айту)

адам бар ма? Болса кім?                            Заман, ел,елбасы,заң, қыз, ұл,

Қазақстан, ата ана,Ту, Әнұран, Астана,

Н.Назарбаев          Абылай                   тіл, жер, байлық,теңге,мектеп, білім

 

 

 

 

 
Оқушылар өткен тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтайды

оқушының өзін-өзі бағалауы; Бағалау: жеке- жеке бағалау парағына бағалйды
Сабақты аяқтау түрлері

-бір пікірге келу…

-өз пікірін дәлелдеу…

-үйде жалғастыру…

                                       Үй тапсырмасы:                                                                               «Егер мен Абылай болсам…»                       «Менің       Отаным  Қазақстан»

 тақырыбында өз пікірін жазу                                      тақырыбында сурет салу

 

 

Кері байланыс Стикарлер арқылы смайликтерге өтілген сабақ бойынша өз пікірін жазып қалдыру

   

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *