|
Темірбекова Нұржамал Таңатханқызы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Жамбыл облысы
Шу ауданы
Балуан Шолақ ауылы |
|
|
Пәні |
әдебиет |
|
|
Күні |
13.04.2015ж |
|
|
Тақырып |
Ф.Оңғарсынова «Оюлар» |
|
|
Мақсаты |
Ақынның өмірін, шығармашылығын білу |
|
|
Табыстылық критерийі |
өлеңнің мазмұнын өз сөзімен баяндайды, ортақ шешім қабылдайды, өлең мағынасын ашады, сөздердің мағынасын түсініп, зерделейді. |
|
|
Күтілетін нәтижелер |
өлең мазмұнын меңгереді, өлең мағынасын ашу дағдысы қалыптасады, түйінді идеяларды анықтауға үйренеді |
|
|
Дереккөздер |
Интернет. Маркер, флип-чарт |
|
|
Түрі |
Жаңа білімді игеру |
|
реті |
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы әдіс-тәсілдер |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
1 |
Ұйымдас
тыру кезеңі |
1.Сергіту сәті
2.Топқа бөлу
|
«Қызыл өрік» биін билейді.
1-3-ке саналу арқылы топқа бөлемін. |
|
2 |
Үй тапсырма
сын сұрау
Білу |
«Топтастыру» әдісі
|
Фариза Оңғарсынова туралы жинап келген деректерін ортаға салып, постер қорғайды |
Басбармақ |
3 |
Жаңа сабақ
Түсіну
Қолдану
|
1.Бейне баян
«Қазақтың оюлары»
- «Ойлан, жұптас,
талқыла»
«Автор орындығы» |
Белсенді тыңдаушы болады
Өлеңді оқып, жұппен түсіндіріп, топпен талдайды
Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын ашады |
Екі жұлдыз, бір тілек
|
4
|
Талдау
|
«Ой жалғастыру»
«Түсініктеме күнделігі»
|
«Қазақтың оюлары» тақырыбына топ болып эссе жазады
Берілген сөздердің мағынасын түсіндіреді |
Смайлик
ауызша
|
5 |
Жинақтау |
Ашық сұрақтар
«Табақ тарту» әдісі
Өткенді еске алып, ойға толам,
Сұрыптап тезге салып, көп ойланам,
Ой түбіне жете алмай титықтасам,
Қолыма қайшы алып, ою оям – деп Б. Момышұлы атамыз айтқандай біз де кезекті жұмысымызды бастайық. |
Тақырыпқа байланысты проблемалық сұрақтар дайындайды
1-топ Әр топ оюлардың суретін салады |
Бағдаршам |
6 |
Бағалау |
Кері байланыс
Суммативті бағалау
Үйге тапсырма
Күнделікке баға қою |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, іледі
Топ жетекшісі бағалау парағын мониторингке сызады
1.«Оюлар» өлеңінен 3 шумақ жаттау
2.М.Шаханов туралы дерек жинау
Күнделіктеріне бағаларын қойдырады |
|