Тақырыбы: « Екі дос»
Мақсаты:Оқушылардың қазақ тілі сабағында сөздік қорларын молайту, мемлекеттік тілдің қолданыс аясын кеңейту
Міндеттері
-жаңа сөздермен таныстыру, сөздікпен жұмыс жүргізу, көптік жалғауды қайталау
-« Екі дос» сөздеріне байланысты тірек сөздерді қайталап, кластер құрату ,
— сөз тіркесін, сөйлем құруға үйрету, 5-6 сөйлемнен тұратын дос туралы әңгімені құрап үйрену
Қолданылған модульдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқыту мен оқуда АҚТ-ны пайдалану,
ОүБ және ОБ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуды басқару және көшбасшылық,т,
Стратегиялар: Белсенді оқыту әдістері ( топтық, жұптық жұмыс, пікірталас) ,СТО стратегиялары, миға шабуыл «Кластер», сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, «Константинополь», «Сөздер банкісі»
Сабақ жоспары:
Сабақ кезеңдері | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Кіріспе,
|
Сыныптағы ынтымақтастық ахуал,
Сыныпты қарсы алу, топқа бөлу |
Оқушылармен сәлемдесу, жүректі ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіз, тілек білдіру.
Топқа бөлу Топ ережесі |
Оқушылар бір-біріне жүректі ұсынып, тілек, сәттілік білдіреді.
Оқушылар топқа бөлінеді.Топ ережесін құру |
«жақсы, өте жақсы» | Жүрекше,
суреттер |
Тұсаукесер,
|
Білу
|
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі ұйымдастыру сұрақтарын құру
үйдің арасымен- между домами әңгімелесу-разговаривать денсаулығы нашар-здоровье слабое қаш-убегай, беги шыбық-тросточка нағыз-настоящий тыңдау-слушать сүйсініп-с любовью
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы, сабақтың тақырыбын ашамыз.
Балалар жаңа сөздермен жұмыс жасайды. |
Формативті бағалау
Бағалаудың түрлері «Бағдаршам түстері » «Басбармақ» |
Интерактивті тақта, қалам, маркер
Слайд
|
Негізгі бөлім
|
Қолдану,
Талдау, сөздікпен, мәтінмен жұмыс |
Мәтінмен жұмыс
Екі дос үйдің арасымен әңгімелесіп келе жатты. Оның біреуі-Ақселеу, екіншісі-Абыз. -Ақселеу, қаш! Әне, ит келіп қалды!- деп Абыз айқайлап, жүгіре жөнелді. Сұрақтар: “Түрткі сұрақтар”, Достардың аттары кімдер? Қайсысының денсаулығы нашар еді? Қара төбет не істеді? Ақселеу неге қашпады? Абыз оған не деді? Тыңдап тұрған ақсақал не деді? “Сауатты жаз” Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерге көптік жалғауын жалғап, сөйлем құраңдар “Достық”, “көршілер” сөздеріне фонетикалық талдау жаса |
.
Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жұптық әңгіме жасайды.
Топ бір-бірімен жұмыс жасайды
Оқушылар семантикалық картамен жұмыс жасайды Балалар фонетикалық талдау жасайды |
Топтық бағалау
Бағдаршам түстері
|
Дәптер, қалам, мәтін, сөздік, стикер,
Слайд
Суреттер тарату |
Қорытынды
|
Жинақтау. Сабақты бекіту |
“Константинополь”,
“Сөздер банкісі” талқылау стратегиялары,
|
Негізгі бір сөзден қысқа сөздер жасайды
Шашыраңқы берілген сөздерді іріктейді |
топ жауаптарын «Бағдаршам» бағалайды. | |
Рефлексия
|
Стикер таратылады | «Білемін, білдім, білгім келеді» стратегиясын қолданады. | Оқушылар тақтаға білемін, білдім, білгім келеді деген үш бағанға өз ойларын жазады | Стикер, қалам |