Басы » Бастауыш сыныптар » Спорт қашан пайда болды?

Спорт қашан пайда болды?

Шырын Нурдунова,

№ 116 жалпы білім беретін орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы. Спорт қашан пайда болды?

Сілтеме:  жоспар, оқулық, мұғалімге арналған  нұсқаулық, көпіршілер және олардың ЖАДА-ға қатынасы,

Сабақтың мақсаттары: жалпы спорт туралы түсініктерін дамыту. Оқушылардың танымдық қабілеттерін, өзіндік ойлауын, шығармашылық жұмыс жасауын дамыту. Сабақты  ұштастырып оқушылардың ой-өрісін дамыта түсу.

Спорттың денсаулыққа пайдасы мол екенін түсінуге бағыттау.

Оқыту нәтижесі: спорт қашан пайда болғаны туралы өз ойын айта алады;

Ақылдың алты қақпағы арқылы өз ойлары мен көзқарастарын фактілер арқылы дәлелдеп беретін болады.

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, стикер

Сабақтың типі: білім және іс-әрекет әдістерін жетілдіру.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Күннің сәулесі» ойыны, «Ойқозғау» , Де Бононың «Ақылдың алты қалпағы», зерттеу жұмыстары., «10 сұрақ» стратегиясы.

                                                         

Сабақтың барысы

 

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)  (1,2,6,7-модульдер)  1-әрекет:

а) Сәлемдесу, түгендеу;

ә) Сыныптың ақуалын  қалыптастыру.  (сергіту сәті);

-Балалар, бүгін менің көңіл-күйім күлімдеген күндей, ал сендердің ше?

-Өте жақсы, олай болса мына күннің сәулесіне бір-бірлеріне тілек жазыңдар

 

   б) Оқушыларды  топқа бөлу.

Түстер бойынша (қызыл, сары,қара, жасыл, көк);

 

  

в)топтармен топ ережесін қайталау;

 

 

 

 

г) Бағалау  критерийлерімен  таныстыру. ( 3 модуль)  Бағалау парақшаларын тарату.

2-әрекет:  (2 мин) (1,2,3,4,6,7 — модульдер)

Критериймен таныстыру. Бағалау парақшаларын алдыларына үлестіріп беру.

 

 

 

 

Критерийлер

А Жаңа тақырыпты меңгеру
В Жаңа ақпаратты талдау
С Қолдану
Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі
А Меңгеру 4
В Талдау 4
С   Қолдану 4
Барлығы 12

  


Критерий    Алған ұпайы Жалпы ұпай саны бағасы
 А критерийі
В критерийі
С критерийі

 

“5”  —  11-12   балл  (85%100%)

 “4”  —  8-10   балл   (70%-80%)

“3”   —  5-7     балл  (55%-65%)

«2»   — 3-4     балл  (50%-дан төмен)



 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Критерий                            Дескрипторлар
     С

«10 сұрақ» стратегиясы

Төмендегі талаптардың ешқайсысы қамтылмаған балса “0” ұпай алады.
9-10 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады.
6-8 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады.
4-5 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады.
1-3 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады.
Критерий Дескрипторлар
Төмендегі талаптардың ешқайсысы қамтылмаған балса “0” ұпай алады.
        А 

Зерттеу жұмысы

Жинақталған мәліметтердің көлемі аз болса; тақырыпты  толық  ашпаса, онда «1» ұпай .
Жинақталған мәліметтердің көлемі мол болып, тақырыпты  толық  ашпаса, онда «2» ұпай .
Жинақталған мәліметтердің көлемі көп, жан-жақты болса;

тақырыпты  толық  ашпаса, онда «3» ұпай

Жинақталған мәліметтердің көлемі көп, мәліметтер жан-жақты болып, тақырыпты  толық  ашса, онда «4» ұпай


Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:

3-әрекет: (3-5-мин) (1,2,3 — модульдер)

«Ыстық орындық»  тәсілі арқылы өткен сабақты меңгерген дәрижесін  анықтау.

 

Жаңа сабақ

3-әрекет: (3 -5 -мин) (1,2,4,6, — модульдер)

Ой қозғау. Түрткі тастау  арқылы тақырыпты ашу.

Спорт дегеніміз не?

Спортты кім ойлап тапқан?

Жалпы спортқа неше жыл болды деп ойлайсыңдар?

Спорт қай елде пайда болды?

-Олай болса балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?  ( оқушылардың жауабы)

4-әрекет   Ақылдың алты  қалпағы (20- мин) (1,2,3,4,6,7 — модульдер)

Ақ қалпақ  —  «Спорт қашан пайда болды?» тақырыбына бейнеклип, презентация  көрсетеді. (интербелсенді тақта арқылы)

Қызыл қалпақ тобы – эмоция сезімдерімен болжамдарды анықтайды.

Қара қалпақ тобы –сыни аналитик ретінде  тапсырмадан негативті жақтарын анықтайды.

Сары қарпақ тобы – оптимисттер тапсырмадан позитив жақтарын зерттейді.

Жасыл қалпақ тобы – шығармашылық тобы, криативті жаңа идеяларға бағыттайды, мұмкіндіктер       береді.

Көк қалпақ тобы – сыни көзқарастардың  қорытындысын тұжырымдап шығарады.

 

 

 

 

 

 

5 әрекет.  «10 сұрақ»  стратегиясы  (10 -мин)  (1,2,3,6 — модульдер)

Оқушылар бір-біріне стикерге спорт ойынының бір түрін жазады да жапсырады.  Қатысушы сыныпқа тек қана 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

 

 Рефлексия  (1-мин)  (1,2,3,6, — модульдер)

Сабақты түсіну дәрижесін көрсету үшін бағдаршамның көзін керекті түске бояу

қызыл = түсінбеймін,

жасыл = барлығы түсінікті

сары – жартылай түсіндім

 

Үйге тапсырма.  (2- мин) (1,2,5,6,7 — модульдер)

«Спорт қашан пайда болды?»  тақырыбына  эссе жазу.

Бағалау (2- мин)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *