Шырын Нурдунова,
№ 116 жалпы білім беретін орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы. Спорт қашан пайда болды?
Сілтеме: жоспар, оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, көпіршілер және олардың ЖАДА-ға қатынасы,
Сабақтың мақсаттары: жалпы спорт туралы түсініктерін дамыту. Оқушылардың танымдық қабілеттерін, өзіндік ойлауын, шығармашылық жұмыс жасауын дамыту. Сабақты ұштастырып оқушылардың ой-өрісін дамыта түсу.
Спорттың денсаулыққа пайдасы мол екенін түсінуге бағыттау.
Оқыту нәтижесі: спорт қашан пайда болғаны туралы өз ойын айта алады;
Ақылдың алты қақпағы арқылы өз ойлары мен көзқарастарын фактілер арқылы дәлелдеп беретін болады.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, стикер
Сабақтың типі: білім және іс-әрекет әдістерін жетілдіру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Күннің сәулесі» ойыны, «Ойқозғау» , Де Бононың «Ақылдың алты қалпағы», зерттеу жұмыстары., «10 сұрақ» стратегиясы.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) (1,2,6,7-модульдер) 1-әрекет:
а) Сәлемдесу, түгендеу;
ә) Сыныптың ақуалын қалыптастыру. (сергіту сәті);
-Балалар, бүгін менің көңіл-күйім күлімдеген күндей, ал сендердің ше?
-Өте жақсы, олай болса мына күннің сәулесіне бір-бірлеріне тілек жазыңдар
б) Оқушыларды топқа бөлу.
Түстер бойынша (қызыл, сары,қара, жасыл, көк);
в)топтармен топ ережесін қайталау;
г) Бағалау критерийлерімен таныстыру. ( 3 модуль) Бағалау парақшаларын тарату.
2-әрекет: (2 мин) (1,2,3,4,6,7 — модульдер)
Критериймен таныстыру. Бағалау парақшаларын алдыларына үлестіріп беру.
Критерийлер
А | Жаңа тақырыпты меңгеру |
В | Жаңа ақпаратты талдау |
С | Қолдану |
Критерий | Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі | |
А | Меңгеру | 4 |
В | Талдау | 4 |
С | Қолдану | 4 |
Барлығы | 12 |
Критерий | Алған ұпайы | Жалпы ұпай саны | бағасы |
А критерийі | |||
В критерийі | |||
С критерийі |
“5” — 11-12 балл (85%—100%)
“4” — 8-10 балл (70%-80%)
“3” — 5-7 балл (55%-65%)
«2» — 3-4 балл (50%-дан төмен)
Критерий | Дескрипторлар |
С
«10 сұрақ» стратегиясы |
Төмендегі талаптардың ешқайсысы қамтылмаған балса “0” ұпай алады. |
9-10 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады. | |
6-8 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады. | |
4-5 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады. | |
1-3 сұрақ қойып, жауабын тапса, онда «4» ұпай алады. |
Критерий | Дескрипторлар |
Төмендегі талаптардың ешқайсысы қамтылмаған балса “0” ұпай алады. | |
А
Зерттеу жұмысы |
Жинақталған мәліметтердің көлемі аз болса; тақырыпты толық ашпаса, онда «1» ұпай . |
Жинақталған мәліметтердің көлемі мол болып, тақырыпты толық ашпаса, онда «2» ұпай . | |
Жинақталған мәліметтердің көлемі көп, жан-жақты болса;
тақырыпты толық ашпаса, онда «3» ұпай |
|
Жинақталған мәліметтердің көлемі көп, мәліметтер жан-жақты болып, тақырыпты толық ашса, онда «4» ұпай |
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:
3-әрекет: (3-5-мин) (1,2,3 — модульдер)
«Ыстық орындық» тәсілі арқылы өткен сабақты меңгерген дәрижесін анықтау.
Жаңа сабақ
3-әрекет: (3 -5 -мин) (1,2,4,6, — модульдер)
Ой қозғау. Түрткі тастау арқылы тақырыпты ашу.
Спорт дегеніміз не?
Спортты кім ойлап тапқан?
Жалпы спортқа неше жыл болды деп ойлайсыңдар?
Спорт қай елде пайда болды?
-Олай болса балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? ( оқушылардың жауабы)
4-әрекет Ақылдың алты қалпағы (20- мин) (1,2,3,4,6,7 — модульдер)
Ақ қалпақ — «Спорт қашан пайда болды?» тақырыбына бейнеклип, презентация көрсетеді. (интербелсенді тақта арқылы)
Қызыл қалпақ тобы – эмоция сезімдерімен болжамдарды анықтайды.
Қара қалпақ тобы –сыни аналитик ретінде тапсырмадан негативті жақтарын анықтайды.
Сары қарпақ тобы – оптимисттер тапсырмадан позитив жақтарын зерттейді.
Жасыл қалпақ тобы – шығармашылық тобы, криативті жаңа идеяларға бағыттайды, мұмкіндіктер береді.
Көк қалпақ тобы – сыни көзқарастардың қорытындысын тұжырымдап шығарады.
5 әрекет. «10 сұрақ» стратегиясы (10 -мин) (1,2,3,6 — модульдер)
Оқушылар бір-біріне стикерге спорт ойынының бір түрін жазады да жапсырады. Қатысушы сыныпқа тек қана 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
Рефлексия (1-мин) (1,2,3,6, — модульдер)
Сабақты түсіну дәрижесін көрсету үшін бағдаршамның көзін керекті түске бояу
қызыл = түсінбеймін,
жасыл = барлығы түсінікті
сары – жартылай түсіндім
Үйге тапсырма. (2- мин) (1,2,5,6,7 — модульдер)
«Спорт қашан пайда болды?» тақырыбына эссе жазу.
Бағалау (2- мин)