Басы » Бастауыш сыныптар » «Малсақ бала» Ө. Тұрманжанов

«Малсақ бала» Ө. Тұрманжанов

02+Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы мекені

М.Горький атындағы мектеп-гимназияның

бастауыш сынып мұғалімі Бабаханова Гульден

                                                                            

Тақырыбы: «Малсақ бала» Ө. Тұрманжанов

Мақсаты: А) Оқушыларды Ө.Тұрманжановтың шығармашылығымен таныстыра отырып, «Малсақ бала» өлеңін

түсіндіру.

Ә) Оқушылардың сөздік қорын ой-қиялын дамыту, сабаққа белсенділігін арттыру.

Б) Оқушыларды еңбексүйгіштікке, қамқоршылдыққа,малды қастерлеуге, құрметтеуге және өздігінен білім

алуға, топта ынтымақтастықта  жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Төрт түлік мал туралы мағұлмат алады, қазақтың ұлттық кәсібі төрт түліктің күтімі мен олардың

жасына қарай атауларын үйренеді.

Р/с Атқарылатын жұмыстар Әдіс-тәсілдер Ресурстар Бағалау Оқушылардың іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті
  Бейнежазба көрсету. Көреді, тыңдайды. Үзіліс кезінде экраннан жайлауда бағып жүрген қойдың бейнежазбасын қойып қоямын.
1 Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық. Кілем Оқушылар кілемнің үстіне отырып, бір-біріне күлімдейді және қасындағы баламен құшақтасады. Оқушыларды кілемнің үстіне отырғызып, көңіл-күйлерін көтеріп аламын.
2 Топқа бөлу. Жылқы, түйе, қой суреттерінің қиындылары.

/пазл/

  1. Қима суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.
  2. Әр топ өздерінің топ басшысын, уақыт үнемдеушісін сайлап алады.
  • Сынып оқушыларын үш топқа бөлемін. Әр топтың өз орнына барып отыруларын өтінемін.

І топ- «Оқырмандар»

ІІ топ-«Зерттеушілер»

ІІІ топ -«Ойшылдар»

  • Әр топқа топ басшысын, уақыт үнемдеушісін сайлатып аламын және олардың сабақ бойы атқаратын міндеттерін түсіндіремін.
3 Қызығушылықты ояту. «Кешегі күн» тақырыбына әңгіме жүргізу. «Бас бармақ» І топ С. Сейфуллин «Дала» өлеңі,ІІ топ

Ғ. Мүсірепов туралы мағлұмат, ІІІ топ «Көлде» мәтінін мазмұндау. Әр топтан бір оқушыдан шығып, тапсырмалар бойынша сөйлейді. Топтар бір-бірін «бас бармақ» арқылы бағалайды.

Әр топтың орындап келген жұмысын тыңдаймын, тексеремін. «Бас бармақ» тактикасы арқылы бағалатамын.
4 Өткенді қайталауға қатысты бекіту сұрақтары. Шапшаң жауап беру әдісі. Сұрақтарға жауап береді. -Аққу қандай құс?

-Қазақстандағы қандай өзен-көлдерді білесіңдер?

5 Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Сұрақтарға жауап береді. -Балалар, үзіліс кезінде экраннан не көрдіңдер?

-Топқа қалай бөліндік?

-Яғни, бүгін біз сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыңдыр?

-Жақсы. Бүгін біз сендермен төрт түлік туралы сөз етеміз.

6 Төрт түлік туралы мағұлмат. Постермен жұмыс. Постер, маркер, төрт түлік суреттері «Бағдаршам» Төрт түлік туралы түсінік картасын сызады және ортада қорғайды. Бағыт-бағдар беремін, тыңдаймын.
7 Жаңа сабақты хабарлау. Көрсетілім -Біз бүгін Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлеңімен танысамыз.
8 Автор туралы мағұлмат беру. Слайдпен жұмыс. Көрсетілім Үйде қосымша дайындап келген материалдары бойынша автор туралы мағұлмат береді, тыңдайды. Оқушылардға алдын ала берілген қосымша тапсырма бойынша Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұраймын, тыңдаймын, толықтырамын.
9 1.Оқулықпен жұмыс.

  1. Қойға қатысты қазақ даналығын айту.
Оқулық,

көрсетілім

«Бағдаршам»
  1. Өлеңді іштей оқиды.
  2. Әр топтан бір баладан мәнерлеп оқиды.
  3. Рөлге бөліп оқиды.
Әр топқа іштей, мәнерлеп, рөлге бөліп оқытамын. Топтарды бір-біріне бағалатамын.
10 Қой шаруашылығы туралы ой қозғау. Көрсетілім Ауылдағы қой шаруашылығы туралы өмірмен  байланыстыра отырып өз ойларын ортаға салады.

 

1.Оқушылырдан ауылда қой шаруашылығымен айналысатын жеке кәсіпкерлер, олардың жұмыстары, қой жайылымы туралы ой қозғаймын.

  1. Қазақ ежелден малшаруашылығымен айналысқан. Қазақстанның жері мал шаруашылығына қолайлы. Көп қойды отар — отар немесе қора — қора қой деп атайды. Қойдың жүнін арнайы машинкалармен қырқып, оларды өңдеуге жібереді. Олар жуылып, тазартылады.Фабрикаларға жіберіледі, одан арқан жіп, есіп шығарады.
    Қой жүнінен киіз басар,
    Арқан есіп, көрпе жасар.
    Кисе-киім, жесе- тамақ,
    Мал жоқ шығар қойдан асар.
  2. Қойға байланысты халық болжамдарына тоқталамын.
11 Сергіту сәті. «Қошақаным» әні. Үнтаспа Оқушылар «Қошақаным» әнін орындайды. Музыка пәнінің мұғалімі әнді қимылмен орындатады.
12 Топтық жұмыс. Кубизм стратегиясы.

Автор орындығы.

Көрсетілім «Бас бармақ» Сипатта- қой ақ, қара, ала, қоңыр болады. Семіз, арық, үлкен, кіші
қойларда болады.
Дәлелде- қойдың майы адамдарға ем. Тамаққа салқын тигенде,
қойдың тұздалмаған майын қыздырып, тамаққа жағады. Сонда
тамақтың ауырғаны басылады.
Қолдан- оның етін жейміз, сүтін ішеміз, тек қойдың терісінен
былғары киімдер тігіледі.
Салыстыр- қой мен ешкі басқа малдарға қарағанда тез көбейеді
және қой өсімтал мал.
Сипаттау, дәлелдеу, қолдану, салыстыру арқылы қой туралы өз түсініктерін, алған білімдерін жинақтайды. Әр топқа тапсырмаларды бөліп беремін, бақылаймын, бағыт-бағдар беремін.
13 Дидактикалық ойын. «Кім жылдам?» Көрсетілім Түйе, сиыр, жылқы, қой, ешкі-сөздерін үш тілде айтады. Түйе, сиыр, жылқы, қой, ешкі-сөздерін үш тілде айтқызамын.
14 Топтық жұмыс. Постер, маркер «Бас бармақ» І топ-төрт түліктің пірлерін жазу.

ІІ топ-төлді қалай шақыратынын жазу.

ІІІ топ-қойдың өсу жолын жазу.

Постермен жұмыс жасатамын.Бақылаймын.
14 Қорытынды.

Рефлексия.

Кері байланыс Еттартқыш, себет, сандық, кері байланыс парағы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін деңгей бойынша тиісті суреттің қасына кері байланыс парағын жапсырады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін деңгей бойынша тиісті суреттің қасына кері байланыс парағын толтырып жапсыруларын өтінемін.
15 Бағалау. Топ басшыларының топ мүшелеріне қойған бағаларын тыңдаймын.

Оқушылардың білімі бағаланады.

Сабаққа белсене қатысқан оқушылардың білімін бағалаймын.
16 Үйге тапсырма.
  1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
  2. Төрт түлік мал туралы тыйым сөздер жазу,жаттау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *