Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы мекені
М.Горький атындағы мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі Бабаханова Гульден
Тақырыбы: «Малсақ бала» Ө. Тұрманжанов
Мақсаты: А) Оқушыларды Ө.Тұрманжановтың шығармашылығымен таныстыра отырып, «Малсақ бала» өлеңін
түсіндіру.
Ә) Оқушылардың сөздік қорын ой-қиялын дамыту, сабаққа белсенділігін арттыру.
Б) Оқушыларды еңбексүйгіштікке, қамқоршылдыққа,малды қастерлеуге, құрметтеуге және өздігінен білім
алуға, топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Төрт түлік мал туралы мағұлмат алады, қазақтың ұлттық кәсібі төрт түліктің күтімі мен олардың
жасына қарай атауларын үйренеді.
Р/с | Атқарылатын жұмыстар | Әдіс-тәсілдер | Ресурстар | Бағалау | Оқушылардың іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті |
Бейнежазба көрсету. | Көреді, тыңдайды. | Үзіліс кезінде экраннан жайлауда бағып жүрген қойдың бейнежазбасын қойып қоямын. | ||||
1 | Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық. | Кілем | Оқушылар кілемнің үстіне отырып, бір-біріне күлімдейді және қасындағы баламен құшақтасады. | Оқушыларды кілемнің үстіне отырғызып, көңіл-күйлерін көтеріп аламын. | ||
2 | Топқа бөлу. | Жылқы, түйе, қой суреттерінің қиындылары.
/пазл/ |
|
І топ- «Оқырмандар» ІІ топ-«Зерттеушілер» ІІІ топ -«Ойшылдар»
|
||
3 | Қызығушылықты ояту. | «Кешегі күн» тақырыбына әңгіме жүргізу. | «Бас бармақ» | І топ С. Сейфуллин «Дала» өлеңі,ІІ топ
Ғ. Мүсірепов туралы мағлұмат, ІІІ топ «Көлде» мәтінін мазмұндау. Әр топтан бір оқушыдан шығып, тапсырмалар бойынша сөйлейді. Топтар бір-бірін «бас бармақ» арқылы бағалайды. |
Әр топтың орындап келген жұмысын тыңдаймын, тексеремін. «Бас бармақ» тактикасы арқылы бағалатамын. | |
4 | Өткенді қайталауға қатысты бекіту сұрақтары. | Шапшаң жауап беру әдісі. | Сұрақтарға жауап береді. | -Аққу қандай құс?
-Қазақстандағы қандай өзен-көлдерді білесіңдер? |
||
5 | Жаңа сабақ. | Қызығушылықты ояту. | Сұрақтарға жауап береді. | -Балалар, үзіліс кезінде экраннан не көрдіңдер?
-Топқа қалай бөліндік? -Яғни, бүгін біз сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыңдыр? -Жақсы. Бүгін біз сендермен төрт түлік туралы сөз етеміз. |
||
6 | Төрт түлік туралы мағұлмат. | Постермен жұмыс. | Постер, маркер, төрт түлік суреттері | «Бағдаршам» | Төрт түлік туралы түсінік картасын сызады және ортада қорғайды. | Бағыт-бағдар беремін, тыңдаймын. |
7 | Жаңа сабақты хабарлау. | Көрсетілім | -Біз бүгін Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлеңімен танысамыз. | |||
8 | Автор туралы мағұлмат беру. | Слайдпен жұмыс. | Көрсетілім | Үйде қосымша дайындап келген материалдары бойынша автор туралы мағұлмат береді, тыңдайды. | Оқушылардға алдын ала берілген қосымша тапсырма бойынша Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығы туралы сұраймын, тыңдаймын, толықтырамын. | |
9 | 1.Оқулықпен жұмыс.
|
Оқулық,
көрсетілім |
«Бағдаршам» |
|
Әр топқа іштей, мәнерлеп, рөлге бөліп оқытамын. Топтарды бір-біріне бағалатамын. | |
10 | Қой шаруашылығы туралы ой қозғау. | Көрсетілім | Ауылдағы қой шаруашылығы туралы өмірмен байланыстыра отырып өз ойларын ортаға салады.
|
1.Оқушылырдан ауылда қой шаруашылығымен айналысатын жеке кәсіпкерлер, олардың жұмыстары, қой жайылымы туралы ой қозғаймын.
|
||
11 | Сергіту сәті. | «Қошақаным» әні. | Үнтаспа | Оқушылар «Қошақаным» әнін орындайды. | Музыка пәнінің мұғалімі әнді қимылмен орындатады. | |
12 | Топтық жұмыс. | Кубизм стратегиясы.
Автор орындығы. |
Көрсетілім | «Бас бармақ» | Сипатта- қой ақ, қара, ала, қоңыр болады. Семіз, арық, үлкен, кіші қойларда болады. Дәлелде- қойдың майы адамдарға ем. Тамаққа салқын тигенде, қойдың тұздалмаған майын қыздырып, тамаққа жағады. Сонда тамақтың ауырғаны басылады. Қолдан- оның етін жейміз, сүтін ішеміз, тек қойдың терісінен былғары киімдер тігіледі. Салыстыр- қой мен ешкі басқа малдарға қарағанда тез көбейеді және қой өсімтал мал. |
Сипаттау, дәлелдеу, қолдану, салыстыру арқылы қой туралы өз түсініктерін, алған білімдерін жинақтайды. Әр топқа тапсырмаларды бөліп беремін, бақылаймын, бағыт-бағдар беремін. |
13 | Дидактикалық ойын. | «Кім жылдам?» | Көрсетілім | Түйе, сиыр, жылқы, қой, ешкі-сөздерін үш тілде айтады. | Түйе, сиыр, жылқы, қой, ешкі-сөздерін үш тілде айтқызамын. | |
14 | Топтық жұмыс. | Постер, маркер | «Бас бармақ» | І топ-төрт түліктің пірлерін жазу.
ІІ топ-төлді қалай шақыратынын жазу. ІІІ топ-қойдың өсу жолын жазу. |
Постермен жұмыс жасатамын.Бақылаймын. | |
14 | Қорытынды.
Рефлексия. |
Кері байланыс | Еттартқыш, себет, сандық, кері байланыс парағы. | Оқушылар бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін деңгей бойынша тиісті суреттің қасына кері байланыс парағын жапсырады. | Оқушылар бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін деңгей бойынша тиісті суреттің қасына кері байланыс парағын толтырып жапсыруларын өтінемін. | |
15 | Бағалау. | Топ басшыларының топ мүшелеріне қойған бағаларын тыңдаймын.
Оқушылардың білімі бағаланады. |
Сабаққа белсене қатысқан оқушылардың білімін бағалаймын. | |||
16 | Үйге тапсырма. |
|