Қызылорда облысы
Қазалы ауданы, Бірлік ауылы
№102 орта мектеп
Ләпенова Мирамкүл Сахиқызы
Пәні: | Математика | Күні 17.09.2014. | Сыныбы:6-сынып | ||||||
Пән мұғалімі | Лапенова М.С. | ||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Пропорцияның негізгі қасиетіне есептер шығару | ||||||||
Сабақтың оқыту мақсаты: | Пропорцияның негізгі қасиетін табу формуласын есептер шығаруда қолдануды үйрету. | Күтілетін нәтиже:
|
Пропорция түсінігі қалыптасқан. Пропорцияның негізгі қасиетін есте сақтай алады.
|
||||||
Блум таксономиясы | Уақыты |
Мұғалімнің іс- әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Әдіс -тәсілдер |
Бағалау |
Ресурс-тар |
|||
Кіріспе | 2 мин | Оқушылардың назарын сабаққа аудару,оқу құралын түгендеу. | Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, ден қою | ||||||
Топқа бөлу | 3 мин | Оқушыларды «Тәтті кәмпит» әдісі арқылы топқа бөледі. | Оқушылар топқа бөлінді.
Қызыл кәмпит- Жасыл- кәмпит Сары- кәмпит |
Тәтті кәмпит әдісі | Түрлі-түсті кәмпиттер
|
||||
Үй тапсырмасы | 3 мин | Үй тапсырмасын сұрау. | Әр топ бір-бірін тексеру арқылы үй тапсырмасын бағалады | Миға шабуыл әдісі | |||||
Білу | 5мин | Пропория және оның негізгі қасиеттеріне атап көрсету. | Оқушылар пропорция туралы түсінік береді, негізгі қасиеттерін атап көрсете алады. | «Сын тұрғысынан ойлау» | |||||
Түсіну
|
7мин
|
Әр топқа пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып,белгісіз шаманы табыңдар. Мұғалім жұптасып,топтасып талқылауға бағыт-бағдар береді. | Оқушылар өздері оқыған жаңа тақырып бойынша есептер шығара алады. | «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі | үлестірмелер | ||||
Қолдану | 10 мин | Оқулықпен жұмыс.
Топпен жұмыс. І топ. № 126 ІІ топ № 125 ІІІ топ № 128 |
Прапорцияға, негізгі қасиеттеріне есептер шығара алады. Жаңа пропорция құра алады, оның шеткі және ортаңғы мүшелерін ауыстырып пропорция құра алады. |
Өзара ынтымақтастық |
Топтар бірін-бірі бағалайды
|
||||
Жинақтау
|
5мин | Жеке оқушымен жұмыс.
Оқушылардың үлестірме жұмыстарын бақылады. Тапсырмалардың орындалуын қадағалады.
|
Оқушылар үлестірме бойынша пропорцияға берілген есептерді шығара алады.
. |
Топ басшыла-
ры топ мүшелері нің алған бағаларын жинақтай ды.
|
Сызба,дәптер
үлестірме |
||||
Талдау | 5 мин | Пропорция туралы не білеміз?
Постер жасауға,қорғауға бағыт-бағдар береді |
Топ мүшелері постер қорғайды | Постер | Саусақ арқылы бағаланды
|
Флипчарт,
Маркер
|
|||
Бағалау. | 3 мин | Бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорыту. | Алған бағаларын жинақтайды. | ||||||
Рефлексия.
|
2 мин
|
Бүгінгі сабағымыз қалай өтті деп ойлайсыңдар? Сіз үшін сабақтың қай тұсы орындауда қиындық туғызды? | Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіреді. | «Екі жұлдыз, бір тілек» | стикер |
Пәні: | Математика | Күні 20.09.2014. | Сыныбы:6-сынып | ||||||
Пән мұғалімі | Лапенова М.С. | ||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Пропорцияның негізгі қасиетіне есептер шығару | ||||||||
Сабақтың оқыту мақсаты: | Пропорцияның негізгі қасиетін табу формуласына есептер шығаруда дағдысын қалыптастыру; | Күтілетін нәтиже:
|
Пропорция түсінігі қалыптасқан. Пропорцияның негізгі қасиетін есте сақтай алады.
|
||||||
Блум таксономиясы | Уақыты |
Мұғалімнің іс- әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Әдіс -тәсілдер |
Бағалау |
Ресурс-тар |
|||
Кіріспе | 2 мин | Оқушылардың назарын сабаққа аудару,оқу құралын түгендеу. | Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, ден қою | ||||||
Топқа бөлу | 3 мин | Оқушыларды «Атом-молекула» әдісі арқылы 3 топқа бөледі. | Оқушылар топқа бөлінді.
1 топ- 2 топ 3 топ |
«Атом-молекула » әдісі | |||||
Үй тапсырмасы | 3 мин | Үй тапсырмасын сұрау. | Әр топ бір-бірін тексеру арқылы үй тапсырмасын бағалады | Миға шабуыл әдісі | |||||
Білу | 5мин | «Кубизм » әдісі бойынша пропорция және оның негізгі қасиеттеріне байланысты тапсырма және оқулықтан есеп береді. | Оқушылар пропорцияға анықтама бере алады,пропорцияның негізгі қасиеттерін атап көрсете алады.
Оқулықпен жұмыс жасай алады. |
«Кубизм әдісі» |
Кубик, Үлестірмелер оқулық |
||||
Түсіну
|
7мин
|
Берілген сандардан пропорция құру және оқулықтан есеп береді.
|
Оқушылар берілген сандардан пропорция құра алады.Оқулықпен жұмыс жасай алады. | «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі
Кубизм әдісі |
Кубик,үлестірмелер,оқулық | ||||
Қолдану | 10 мин | Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып белгісіз мүшелерін табу және оқулықтан есеп береді. | Прапорцияға, негізгі қасиеттеріне есептер шығара алады.Оқулықпен жұмыс жасай алады.
|
Кубизм әдісі |
Топтар бірін-бірі бағалайы
|
Кубик,үлестірмелер,оқулық
|
|||
Талдау | 5мин | Оқушыларға пропорцияның ортаңғы және шеткі мүшелерінің орнын ауыстыруға,кері қатынас табуға есептер берді және оқулықтан есеп береді.
|
Оқушылар пропорцияның ортаңғы және шеткі мүшелерінің орнын ауыстырып құра алады.,кері қатынаста жаза алады. Оқулықпен жұмыс жасай алады.
. |
Кубизм әдісі | Кубик,үлестірмелер,оқулық | ||||
Жинақтау | 5 мин |
Берілген пропорцияға жаңа пропорция құруға теңдіктің тура болатынын тексеруге есептер берілді.Оқулықтан есеп береді. |
Жаңа пропорция құра алады және негізгі қасиетін пайдалана алады.Оқулықпен жұмыс жасай алады. | Кубизм әдісі | Топ басшыла-
ры топ мүшелері нің алған бағаларын жинақтай ды.
|
Кубик,үлестірмелер,оқулық | |||
Бағалау. | 3 мин | Бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорыту. | Алған бағаларын жинақтайды. | ||||||
Рефлексия.
|
2 мин
|
Бүгінгі сабағымыз қалай өтті деп ойлайсыңдар? Сіз үшін сабақтың қай тұсы орындауда қиындық туғызды? | Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіреді. | «Екі жұлдыз, бір тілек» | стикер |
Оқушылар өздерін мына бағалау парақшасы арқылы бағалайды немесе бір-біріне бағалатуға болады.
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: _______________________________
сыныбы____ күні___