Қызылорда облысы,Қазалы ауданы,Бірлік ауылы №102 орта мектеп
Сералиева Гулнар Жүсіпқызы
Күні: 22.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Қазақ тілі | |||
Сабақытың тақырыбы: Табыс септік 49-54 жаттығу | |||||
Сабақтың мақсаты: Зат есімнің септелуі туралы білу.Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгеру.Табыс септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінін және олардың жалғауларын білу,түсіну,қолдану, жинақтау. Сыни тұрғыдан ойлану қабілетін дамыту. Өзара бағалауға үйрету. | |||||
Күтілетін нәтиже: Зат есімнің септелуі туралы біледі.Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгереді. Табыс септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінін және олардың жалғауларын біледі,түсінеді,жинақтайды, қолданады. Сыни тұрғыдан ойлану қабілетін дамиды. Өзара бағалауға үйренеді. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Орамал тастау, деңгейлік тапсырмалар | |||||
Құралжабдықтар,
көрнекіліктер:Плакат, үлестірмелер, маркер, стикер, интербелсенді тақта |
|||||
Пән аралық байланыс:Ана тілі, математика | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Қазақ тілі 4-сынып Авторы: С.Рахметов,Т.Әбдікәрімов,Р.Базарбеков,Баспасы: Алматы «Атамұра» 2011 жыл, ғаламтор | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру
«Көңіл-күйің неге ұқсас» тренингі. ә/Үй тапсырмасын сұрау «Орамал тастау» әдісі арқылы зат есімнің септелуіне байлансты сұрақтар қою. б/Топқа бөлу. Түрлі стикер арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін табиғат құбылысына немесе ауа райына ұқсас екендігін айтады.
Бір-біріне өзара сұрақтар қояды.
Стикер арқылы топқа бөлінеді.
|
Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру үшін, жағымды ахуал тудыруға мүмкіндік жасау.
Өткен материалды пысықтау үшін өзара сұрақ қоя білуге үйрету. Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
а/ Кеспе қағаздағы сөздерді септеу.
ә/ Түрткі,сынама, қайта бағыттау сұрақтарын қою.
|
Берілген сөздерді септейді.
Сұрақтарға жауап береді. |
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | а/ Оқулықпен жеке жұмыс
49-жаттығу Табыс септіктегі сөйлемді табу.
50-жаттығу Мақалды жатқа жазу.Табыс септіктегі сөздерді табу.Қатемен жұмыс жасау.
51-жаттығу Табыс септіктің жалғауларын жалғап жазу.
52-жаттығу Сызба бойынша зат есім туралы білетінін еске түсіру. |
Табыс септіктегі сөздері бар сөйлемді табады.
Қайтар жолда қар жауып,ат шананы тарта алмай зорығып өледі.Қажымұқан ойланбастан атты шөптің үстіне лақтырып тастап,шананы атымен бірге өзі сүйреп келеді. Мақалды жатқа жазады. Алтынды еріте білмеген ірітер, Теріні илей білмеген шірітер. Сөздерге табыс септігінің жалғауын жалғап жазу. Текеметті,сырмақты,кебежені, сандықты, кереуетті Зат есім туралы білетінін еске түсіріп айтады.
|
Жаттығулар орындау арқылы табыс септігін ажырата білу және ойын,зейінін дамыту.
Оқушылардың механикалық есте сақтау қабілетін және қатемен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
|
||
Қорытын
ды |
а/ Деңгейлік тапсырмалар арқылы сабақты қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
Бағдаршам, шаршы арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Маған не ұнады? Маған не ұнамады? Маған не түсініксіз болды? |
Табыс септігі туралы не білгендігін анықтау, жинақтау, бекіту.
Өзара, өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 15.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Қазақ тілі | |||
Сабақытың тақырыбы: Ілік септік 25-30 жаттығу | |||||
Сабақтың мақсаты: Ілік септігі және оның сұрақтары туралы білу,түсіну. Сөзге жалғау жалғап,сұрағын дұрыс қоя білу.Жаттығу орындау барысында зат есімді септеу,қолдану,жинақтау. | |||||
Күтілетін нәтиже: Ілік септігі және оның сұрақтары туралы біледі. Зат есімді септеп, сұрақ қойып, септіктерді ажырата біледі. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:Плакат,үлестірмелер,маркер,стикер | |||||
Пән аралық байланыс:Ана тілі, | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Қазақ тілі 4-сынып Авторы: С.Рахметов,Т.Әбдікәрімов,Р.Базарбеков,Баспасы: Алматы «Атамұра» 2011 жыл, ғаламтор | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру үшін ән айтқызу.
ә/ «Домино» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. б/ Топқа бөлу Кеспе қағаздағы сөздер бойынша топқа бөліну. Ойын, ойынның, бала,баланың, қала,қаланың, су,судың |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді,ән айтады.
Септіктердің сұрақтарын дұрыс сәйкестендіріп қою.
Сөздерді топтау арқылы топқа бөлінеді. І топ Атау ІІ топ Ілік |
Өткен тақырыптанбойынша білім,білік,дағдыларын пысықтау.
Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
а/Ребус шешу
Ребустан шыққан сөздің түбірімен қосымшасын ажырату. ә/Түрткі,сынама,қайта бағыттау сұрақтарын қою. /ережен шығару/ |
Ребус шешеді,сөз құрамына талдайды.
|
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | а/Оқулықпен жеке жұмыс
25-жаттығу Сөйлемді көшіріп жазып, ілік септігінде тұрған сөзді табу.
Жеке жұмыс 26-жаттығу Өлеңді жатқа жазу. Сөйлемдегі сөздердің байланысын табу.
27-жаттығу Тиісті жалғауларды жалғап, сөз тіркесін жаса. Емен, сауысқан,құндыз, шебер,ат,сүт
29-жаттығу Ілік септіктегі зат есімдерді теріп жазу.
|
Тұқым-өсімдіктің бір бөлігі. Ұлардың мекиендері мамыр айында жұмыртқалай бастайды.
Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады.
Еменнің жапырағы, құндыздың жүні,шебердің құралы, аттың жалы, сүттің қаймағы
Сөздерді теріп жазады. Көмірдің,балғаның, шегенің, қашаудың, батырдың, жомарттың, ақынның, шәкірттің |
Жаттығулар орындау арқылы ілік септігін ажырата білу және ойын,зейінін дамыту. | ||
Қорытын
ды |
а/Тест тапсырмасы арқылы сабақты бекіту.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Тест тапсырмасындағы сұрақтардың жауаптарын табады.
Шаршы арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Ілік септігі туралы не білгендігін анықтау, жинақтау, бекіту.
Өзара, өзін-өзі бағалау. Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 15.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Ана тілі | |||
Сабақытың тақырыбы: Т.Айбергенов «Өсіп келе жатырмын» | |||||
Сабақтың мақсаты: Т.Айбергенов өмірі мен шығармалары туралы білу. Отанға,елге деген сүйіспеншіліктерін ояту, ой-өрісін,қиялын дамыту. | |||||
Күтілетін нәтиже: Т.Айбергенов өмірі мен шығармалары туралы біледі. Отанға, елге деген сүйіспеншіліктері оянады. Сыни тұрғыдан ойлану дағдысы дамиды. Мәтінді мазмұндап,салыстырып, талдайды.Өзіндік пікірлерін айтуға дағдыланады. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:Плакат,үлестірмелер,маркер,стикер | |||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Ана тілі 4-сынып Авторы: С.Рахметов,Т.Әбдікәрімов,Р.Базарбеков,Баспасы: Алматы «Атамұра» 2011 жыл, ғаламтор | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
Бірі-біріне жақсы тілектер айту
ә/ Үй тапсырмасын сұрау. «Аппақ қыс» өлеңін жатқа сұрау.
б/ Топқа бөлу Түрлі смайликтер арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді және бір-біріне гул шоғын беру арқылы жақсы тілектер айтады.
Өлеңді жатқа айтады.
Смайликтер арқылы топқа бөлінеді. І топ ІІ топ |
Оқушылардың зейінін,ой жүйріктігін байқау.
Өлеңді мәнерлеп жатқа айтуға машықтандыру. Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
а/ «Дейін,кейін» әдісі бойынша бала кезбен қазіргі кезеңді салыстыру.
ә/Түрткі,сынама,қайта бағыттау сұрақтарын қою. |
Бала кезбен қазіргі кезді салыстырады. | Өткен кезеңдерді еске түсіріп, сыни тұрғыдан ойлана отырып салыстыру. | ||
Негізгі бөлім | а/ «Қара,оқы,таныс» әдісі бойынша Т.Айбергенов кім?
ә/ Жеке жұмыс Өлеңді мәнерлеп оқыту.
б/ Топтық жұмыс І топ Өлең ұйқасының қандай жолдары бір-бірімен ұйқасып тұр? ІІ топ Ақынның өзіне деген сенімділігі өлеңнің қай жолдарында байқалады?
в/Өлеңнің соңғы шумағын жатқа жазу.
|
Дайын мәтін ішінен Т. Айбергенов туралы мәлімет алады.
Өлеңді мәнерлеп оқиды.
Топтық жұмыс жасап,топта пікірталас болады.
Өлеңді жатқа жазады. |
Т.Айбергеновтуралы түсініктерін қалыптастыру
Өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Өзара диалогтық әңгіме орнату.
Өлеңді механикалық есте сақтауға үйрету. |
||
Қорытын
ды |
а/ «Орамал тастау» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Бір-біріне,өзара мәтін бойынша сұрақтар қояды.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау, жинақтау, бекіту.
Өзара, өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 22. 01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Ана тілі | |||
Сабақытың тақырыбы: М.Сәрсеке «Ғажайып сәуле» | |||||
Сабақтың мақсаты: М. Сәрсеке өмірі мен шығармалары туралы білу. Мәтінді оқу арқылы, фантастикалық шығарманың не екендігін түсіну. Қиялын, ой-өрісін,қиялын дамыту. | |||||
Күтілетін нәтиже: М. Сәрсеке өмірі мен шығармалары туралы біледі. Мәтінді оқу арқылы, фантастикалық шығарманың не екендігін түсінеді. Қиялын, ой-өрісі дамиды. Өзіндік пікірлерін айтуға дағдыланады. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Болжау әдісі, сұрақ-жауап | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:Плакат,үлестірмелер,маркер,стикер | |||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Ана тілі 4-сынып Авторы: С.Рахметов,Т.Әбдікәрімов,Р.Базарбеков,Баспасы: Алматы «Атамұра» 2011 жыл, ғаламтор | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
Бірі-біріне жақсы тілектер айту
ә/ Үй тапсырмасын сұрау. «Үйрену» өлеңін жатқа сұрау.
б/ Топқа бөлу Түрлі смайликтер арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді және бір-біріне гул шоғын беру арқылы жақсы тілектер айтады.
Өлеңді жатқа айтады.
Смайликтер арқылы топқа бөлінеді. І топ ІІ топ |
Оқушылардың зейінін,ой жүйріктігін байқау.
Өлеңді мәнерлеп жатқа айтуға машықтандыру. Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
а/ Ой қозғау
Фантастика деген не?
ә/Түрткі,сынама,қайта бағыттау сұрақтарын қою. |
Фантастика туралы білетіндерін айтады.
Сұрақтарға жауап береді. |
Өткен кезеңдерді еске түсіріп, сыни тұрғыдан ойлана отырып салыстыру. | ||
Негізгі бөлім | а/ «Қара,оқы,таныс» әдісі бойынша М. Сәрсеке кім?
ә/ «Болжау» әдісі бойынша мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіру, алдын-ала келесі оқитынын болжау.
б/ Топтық жұмыс І топ Көрінбейтін адам жайлы не білдің? ІІ топ нейтрон бөлшектерінің көрінбейтін адаммен қандай ұқсастығы бар? в/Топтастыру Көрінбейтін адамның бойындағы ерекше қасиеттерді атау.
|
Дайын мәтін ішінен М. Сәрсеке туралы мәлімет алады.
Мәтінді тізбектей оқып, мазмұнын айтады жіне алдын-ала болжам жасайды.
Топтық жұмыс жасайды.
Ерекше қасиеттерді атайды.
|
Т.Айбергеновтуралы түсініктерін қалыптастыру
Мәтінді оқуға дағдыландыру.
Өзара диалогтық әңгіме орнату.
|
||
Қорытын
ды |
а/ «Бес сұрақ» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Бір-біріне,өзара мәтін бойынша сұрақтар қояды.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау, жинақтау, бекіту.
Өзара, өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 13.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Қазақ тілі | |||||||||||
Сабақытың тақырыбы: М.Зверов « Суықторғай» | |||||||||||||
Сабақтың мақсаты: М.Зверов өмірі мен шығармалары туралы білу. Қыс мезгіліндегі табиғат көрінісі және құстардың қысқы тіршілігі туралы білу, құстарға қамқорлық көрсету. Мәтінді мазмұндап,салыстырып, талдау. | |||||||||||||
Күтілетін нәтиже: М.Зверов өмірі мен шығармалары туралы біледі. Қыс мезгіліндегі табиғат көрінісі және құстардың қысқы тіршілігі туралы біледі, құстарға қамқорлық көрсетеді. Мәтінді мазмұндап,салыстырып, талдайды.Өзіндік пікірлерін айтуға дағдыланады. | |||||||||||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | |||||||||||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:Плакат,үлестірмелер,маркер,стикер | |||||||||||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||||||||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Ана тілі 4-сынып Авторы: С.Рахметов,Т.Әбдікәрімов,Р.Базарбеков,Баспасы: Алматы «Атамұра» 2011 жыл, ғаламтор | |||||||||||||
Сабақтың барысы: | |||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||||||||||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар, Теріп,алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар. ә/ «Тест құрау шебері» әдісі бойынша оқушылардың мәтін бойынша дайындаған өзара тесттерін белгілеу. б/ Топқа бөлу Түрлі түсті стикер арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді және өлең шумағын айтады.
Өзара тест белгілеу,өзара тексеру.
І топ ІІ топ |
Оқушылардың зейінін,ой жүйріктігін байқау.
Өткен тақырып бойынша білім,білік,дағдыларын пысықтау. Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||||||||||
Тұсауке
сер |
а/ «Мозайка» әдісі арқылы суретті құрастыру
ә/Түрткі,сынама,қайта бағыттау сұрақтарын қою. /ережен шығару/ |
Суретті құрастырады және суықторғай туралы әңгімелейді. | Суретті құрастыру арқылы сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру,зейінін дамыту. | ||||||||||
Негізгі бөлім | а/ «Қара,оқы,таныс» әдісі бойынша М.Зверов кім?
ә/«Болжау» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасау.
б/ Сөздік жұмысы Бедері-ізі,белгісі
в/ Топтық жұмыс Суықторғай қандай?
|
Дайын мәтін ішінен М.Зверов туралы мәлімет алады.
Мәтінді оқып, мазмұнын айтады және келесі оқылатын мәтін бөлігін болжайды. Түсініксіз сөздердің мағынасын түсінеді. Топтық жұмыс жасап,кестені толтыру. Суықторғай қандай?
|
М.Зверов туралы түсініктерін қалыптастыру
Мәтінді мазмұндай білуге, түсініксіз сөздерді талдай білуге дағдыландыру. |
||||||||||
Қорытын
ды |
а/ «Орамал тастау» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Бір-біріне,өзара мәтін бойынша сұрақтар қояды.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау, жинақтау, бекіту.
Өзара, өзін-өзі бағалау. Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 13.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Математика | |||
Сабақытың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері №1-8 | |||||
Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері білуге және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығаруға қалыптастыру.Өз білімдерін өзара топта бағалауға көмектесу. | |||||
Күтілетін нәтиже: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері біледі және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығарады. Өз білімдерін өзара топта бағалайды. Өз бетімен жұмыс істеу қабілеті дамиды.Топпен жұмыс жасауға үйренеді. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: баспалдақ, математикалық фокус, жасырын санды тап | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: үлестірмелер, плакат | |||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Математика 4-сынып Авторы: Ә. Ақпаева, Л. Лебедова, В.Буровова Баспасы: «Алматыкітап» баспасы 2011ж, Дидактикалық материалдар «Қызылорда» 2013ж | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
ә/ Топқа бөлу. Кеспе қағазға жазылған сандар арқылы топқа бөлу |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Қағаздарда 10,40,100,500 сандарды топтау арқылы бөлінеді. І топ Ондықтар ІІ топ Жүздіктер |
Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
1-саты
а/Қай сан жасырынып тұр? ——— х4=2056 20х——=280 №1 Есептеу тәсілін түсіндіру 42х36=1512 42х360=15120 4200х360=1512000 |
Математикалық жұмбақты шешеді.
|
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | 2-саты
Жеке жұмыс №1 үлгі бойынша шығару.
3-саты Топтық жұмыс №2 Есептеп табу.
4-саты Өрнек құру
5-саты №5 Бөліндінің мәні мен қалдықты тап.
6-саты №6 Сызбаға қарап өрнек құру. |
Көбейтуді орындайды.
1 030х38=39 104 2 140х54=115 560 23 400х13=304 200 19 030х28=532840 1 645х240=394 800 1 083х320=346 560 2 340х34=79 560 12 400х33=409 200
а/15х2=30м 18х2=36м 36-30=6м ә/20х2=40 30х2=60 120-100=20м Х :1/3=д Х: 1/3=б С х 1/2=х А х1/9 =х
389:9=43 /қ2/ 3890:9=432 /қ2/ 38 900:9=4322 /қ2/ 389 000:9=43222 /қ2/ Сызбаға қарап өрнек құрады. 230+510-130=610 |
Есептер шығару арқылы ой жүйріктігін,зейінін,ойын дамыту. | ||
Қорытын
ды |
а/7-саты
Математикалық фокусты шешу қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Оқушылар фокусты шешеді.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау,жинақтау,бекіту.
Өзара,өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 13.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Дүниетану | |||
Сабақытың тақырыбы: Орманның пайдасы және оны қорғау | |||||
Сабақтың мақсаты: Орманның пайдасы және оны қорғау туралы білу. Өзіндік пікір айтуға үйрету, дүниетанымын кеңейту.Диологтық оқытумен тіл байлығын дамыту. | |||||
Күтілетін нәтиже: Орманның пайдасы және оны қорғау туралы біледі. Өзіндік пікір айтуға үйренеді, дүниетанымы кеңиеді.Диологтық оқытумен тіл байлығын дамиды. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: | |||||
Пән аралық байланыс:Ана тілі, | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Дүниетану 4-сынып,Авторы: К.Жүнісқызы, Ә.Бірмағамбетов, Қ.Аймағамбетов, Қ.Жүкешов | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
ә/ Топқа бөлу Суреттер арқылы топқа бөлу. І топ Өсімдіктер ІІ топ Жануарлар |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Өсімдіктер мен жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлінеді.
|
Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
а/ 1-қорық
топтық тапсырма Орманда қандай өсімдіктер мен жануарлар бар? ә/ 2-қорық Орманның қандай пайдасы бар? / Түрткі, сынама,қайта бағыттау сұрақтарын қою |
Жұмбақ шешіп,тақырыпты ашады.
|
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | 3-қорық мәтінмен жұмыс
Жеке жұмыс 16-жаттығу Сөйлем құрап жазу.
17-жаттығу Сөйлем құрау,дәлелдеу. Әке-асқар тау.
|
Бастауыш пен баяндауышты табады.
Қобыз адам үніне ұқсас дыбыс шығарады.
Сөздерді септейді. А.с сазгер І.с сазгердің Б.с сазгерге Т.с сазгерді Ж.с сазгерде Ш.с сазгерден К.с сазгермен Сөйлем құрайды. Біздің ауылда құс фермасы бар.
Сөйлеп құрайды,дәлелдейді. Әке- кім сұрағына жауап береді және сөйлемде бастауыш болып тұр.
|
Жаттығулар орындау арқылы атау септігін ажырата білу және ойын,зейінін дамыту. | ||
Қорытын
ды |
а/Тест тапсырмасы арқылы сабақты бекіту.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Тест тапсырмасындағы сұрақтардың жауаптарын табады.
Шаршы арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Атау септігі туралы не білгендігін анықтау,жинақтау,бекіту.
Өзара,өзін-өзі бағалау. Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 15.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Математика | |||
Сабақытың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері №1-8 | |||||
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері туралы білуге және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығаруға қалыптастыру.Өз білімдерін өзара топта бағалауға көмектесу. | |||||
Күтілетін нәтиже: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері туралы біледі және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығарады. Өз білімдерін өзара топта бағалайды. Өз бетімен жұмыс істеу қабілеті дамиды.Топпен жұмыс жасауға үйренеді. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: баспалдақ, математикалық фокус, жасырын санды тап | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: үлестірмелер, плакат | |||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Математика 4-сынып Авторы: Ә. Ақпаева, Л. Лебедова, В.Буровова Баспасы: «Алматыкітап» баспасы 2011ж, Дидактикалық материалдар «Қызылорда» 2013ж | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
ә/ Топқа бөлу. Бөлу компаненттері арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Бөлу компаненттері арқылы топқа бөлінеді. І топ Бөлінгіш ІІ топ Бөлгіш |
Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
1-гүл
а/Түсіп қалған цифрларды табу.
2-гүл №1 Бөліндінің мәні мен қалдықты табу.
|
6 ? ? 1-? 2 3 ?=2860 ? 3 5 ?+ ? ? 1=1695
Бөліндінің мәнін табу. 4 205:20=210 қ5 8 102:90=90 қ2 7 203: 8=900 қ3 24050:80=3000 қ50 63 008:10=6300 |
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | 3-гүл
ә/ Есептеп,дұрыстығын тексеру
4-гүл №3 /ауызша орындау/ 5-гүл №5 Есепті шығар
6-гүл №6 Теңдеу шешу. |
Бөлуді орындайды.
294:98=3 345:69=5 276:46=6 837:31=27 420:84=5 936:78=12 (66+95)х6=966
Тізбектей орындау. 1/1560*17=26520-350=26170:5=5234+3325=8559:27=317 2/ 1358:14=97+926=1023*38=38874-10819=28055+1507=29562 Теңдеуді шешеді. а/240:а=480:80 240:а=6 а=240:6 а=40 240:40=480:80 ә/ а*/288-190/=392 а*98=392 а=392:98 а=4 4*/288-190/=392 |
Есептер шығару арқылы ой жүйріктігін,зейінін,ойын дамыту. | ||
Қорытын
ды |
а/7-гүл
Математикалық жұмбақтарды шешу қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Оқушылар жұмбақты шешеді.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау,жинақтау,бекіту.
Өзара,өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |
Күні: 22.01.2015ж | Сыныбы: 4 | Пәні: Математика | |||
Сабақытың тақырыбы: Өткенді пысықтау №1-8 | |||||
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері туралы білуге және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығарту, пысықтап, жинақтау. Өз білімдерін өзара топта бағалау. | |||||
Күтілетін нәтиже: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері туралы біледі және көбейту тәсілін пайдалан отырып есептер шығарады. Өз білімдерін өзара топта бағалайды. Өз бетімен жұмыс істеу қабілеті дамиды.Топпен жұмыс жасауға үйренеді. | |||||
Сабақтың формасы:Топтық, жұптық | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: логикалық есептер, жұмбақтар | |||||
Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: үлестірмелер, плакат | |||||
Пән аралық байланыс: қазақ тілі | |||||
Пайдаланылатын әдебиеттер: Математика 4-сынып Авторы: Ә. Ақпаева, Л. Лебедова, В.Буровова Баспасы: «Алматыкітап» баспасы 2011ж, Дидактикалық материалдар «Қызылорда» 2013ж | |||||
Сабақтың барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Мақсаты | ||
Кіріспе | а/Оқушыларға жағымды ахуал тудыру.
ә/ Топқа бөлу. Реттік санау жүйесі арқылы топқа бөлу. |
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Бөлу компаненттері арқылы топқа бөлінеді. І топ Бөлінгіш ІІ топ Бөлгіш |
Топқа бөліп, топ ішінде ынтымақтастық орнату. |
||
Тұсауке
сер |
1-гүл
а/Түсіп қалған цифрларды табу.
2-гүл №1 Есепте, жауабын сандықшадан ізде. |
6 ? ? 1-? 2 3 ?=2860 ? 3 5 ?+ ? ? 1=1695
Есептеу. 510:17=30 660:11=60 690:23=30 810:27=30 740:37=20 96000:80=1200 70 000:35=2000 78 000:26=3000 72 000:600=120 480 000:600=800 |
Тапсырмалар орындау барысында сыни тұрғыдан ойлануына мүмкіндік беру. | ||
Негізгі бөлім | 3-гүл
№2 кесте бойынша есептеп табу.
4-гүл №3 Есептеп шығару.
5-гүл №5 Өрнектің мәнін табу.
6-гүл/ауызша/Параллель түзулердің арақашықтығын табу.
6-гүл №6 Теңдеу шешу. |
5*3=15 бұйым 8*3=24 бұйым 12*3=36 бұйым
Есептеп шығарады. Ақ қыштақта-16 қорап Көк қыштақта-40 қорап Барлығы-1680 Әр қорапта? Ш: 1680:16=105 1680:40=42
Өрнектің мәнін табады. 14 490 :90*43=6923 181 200:300*67=40 468 387 000:90*77=331 100 123 000 :300*32 =13 120
Тізбектей орындау. 1/1560*17=26520-350=26170:5=5234+3325=8559:27=317 2/ 1358:14=97+926=1023*38=38874-10819=28055+1507=29562 Теңдеуді шешеді. а/240:а=480:80 240:а=6 а=240:6 а=40 240:40=480:80 ә/ а*/288-190/=392 а*98=392 а=392:98 а=4 4*/288-190/=392 |
Есептер шығару арқылы ой жүйріктігін,зейінін,ойын дамыту. | ||
Қорытын
ды |
а/7-гүл
Математикалық жұмбақтарды шешу қорытындылау.
ә/Бағалау
б/ Кері байланыс |
Оқушылар жұмбақты шешеді.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі жұп арасында бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін қағаз бетіне түсіреді. |
Бүгінгі сабақтан не білгендігін анықтау,жинақтау,бекіту.
Өзара,өзін-өзі бағалау.
Рефлективтік ойларын дамыту. |